ada@ Skrevet 23. november 2020 #1 Del Skrevet 23. november 2020 Prøvde Strava i helgen, men kunne ikke pause økten og stemmen snakket norsk/engelsk så ikke lett å høre hvor lang tid jeg hadde brukt pr km. Har sett på innstillingene, men fant ikke ut av det. Hvilken app bruker du nårdu løper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scoops Skrevet 23. november 2020 #2 Del Skrevet 23. november 2020 Strava kan man ihvertfall pause underveis,eller velge å ha den på autopause. Jeg bruker bare strava men løper med pulsklokke som sender dataene over etter turen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pappi Skrevet 23. november 2020 #3 Del Skrevet 23. november 2020 (endret) Jeg bruker bare Strava selv (sykling) men kjenner noen som har brukt runkeeper, du kan jo sjekke det. Endret 23. november 2020 av Pappi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #4 Del Skrevet 23. november 2020 Anbefaler Strava! Det kan være litt knotete å komme inn i det, men nå kan jeg ikke tenke meg annet 🙏🏼 Anonymkode: 3d8da...2d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ada@ Skrevet 23. november 2020 Forfatter #5 Del Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Anbefaler Strava! Det kan være litt knotete å komme inn i det, men nå kan jeg ikke tenke meg annet 🙏🏼 Anonymkode: 3d8da...2d3 Men kan du endre språkinnstillinger til engelsk eller skikkelig norsk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nokia Skrevet 23. november 2020 #6 Del Skrevet 23. november 2020 Runkeeper er min favoritt! Der kan du velge mellom å bli kjeftet på av en amerikansk "drill sergeant" eller bli coachet av en behagelig kvinne🤣 Jeg synes den er veldig enkel å bruke, og har gode statistikker på feks hvor mye du har løpt denne uken, de to siste ukene, den siste måneden osv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oeas Skrevet 23. november 2020 #7 Del Skrevet 23. november 2020 Dumt spørsmål, kanskje. Men er alle disse gratisapper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pappi Skrevet 23. november 2020 #8 Del Skrevet 23. november 2020 oeas skrev (1 minutt siden): Dumt spørsmål, kanskje. Men er alle disse gratisapper? Strava finnes både som gratis og betal versjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oeas Skrevet 23. november 2020 #9 Del Skrevet 23. november 2020 Pappi skrev (7 minutter siden): Strava finnes både som gratis og betal versjon. Hva er forskjellen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pappi Skrevet 23. november 2020 #10 Del Skrevet 23. november 2020 oeas skrev (Akkurat nå): Hva er forskjellen? Nå er det lenge siden jeg oppgraderte til betalingsversjonen (strava premium) så har ikke oversikt over alle forskjeller. Men for sykling så har du ikke mulighet til live segmenter på gratisversjonen. Du får heller ikke lagd GPS filer tror jeg. Og nylig mener jeg mulighetene til å sammenligne tider mot andre brukere ble begrenset på gratisversjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pappi Skrevet 23. november 2020 #11 Del Skrevet 23. november 2020 Betal versjonen heter vist strava summit nå. Her er en oppsummering av forskjeller https://www.google.com/amp/s/www.businessinsider.com/is-strava-free%3famp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oeas Skrevet 23. november 2020 #12 Del Skrevet 23. november 2020 Pappi skrev (7 minutter siden): Nå er det lenge siden jeg oppgraderte til betalingsversjonen (strava premium) så har ikke oversikt over alle forskjeller. Men for sykling så har du ikke mulighet til live segmenter på gratisversjonen. Du får heller ikke lagd GPS filer tror jeg. Og nylig mener jeg mulighetene til å sammenligne tider mot andre brukere ble begrenset på gratisversjonen. Ok, takk. Jeg skal se nærmere på Strava og Runkeeper. De virker veldig like, men ut fra hva jeg googlet meg fram til, så ser i hvert fall Strava (for hva det er verdt) penest ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #13 Del Skrevet 24. november 2020 Jeg bruker runkeeper, synes den er oversiktelig og grei. Anonymkode: f7827...f22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #14 Del Skrevet 24. november 2020 Map My Run fungerer godt. Jeg byttet nettopp fra Endomondo til den. Anonymkode: ef347...c3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ada@ Skrevet 24. november 2020 Forfatter #15 Del Skrevet 24. november 2020 Takk for alle svar! Tenker jeg prøver ut runkeeper imorgen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #16 Del Skrevet 24. november 2020 Har brukt Strava i snart 8 år, men grunnene til at jeg begynte med Strava, koster nå penger. Brukte Runkeeper (Runke Per), men ikke de siste 7 årene. Jeg sykler for det meste og Strava har en funksjon der som gjør at jeg registrerer delene på sykkelen og hvor langt de har gått, så jeg kan bestille nye deler, når de begynner å bli slitt. Anonymkode: abdce...150 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #17 Del Skrevet 24. november 2020 Runkeeper alltid brukt gratisversjonen. Lykke til Anonymkode: b7876...6cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå