AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1 Skrevet 23. november 2020 Hei! Noen som har erfaring med at helthjem ikke har levert pakken i postkassen som oppgitt? Sjekket overalt på hele området der jeg bor, men ingen pakke. Kontaktet de, men de bruker lang tid.. fikk du pakken din til slutt? Så kjedelig å handle for over 1000kr og ikke få varene.. Anonymkode: b27dd...514
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #2 Skrevet 23. november 2020 Nei, det har jeg ikke. Jeg får alltid sms og mail om at pakken er levert i postkassen. Du får den sikkert, kanskje bare det tar litt lengre tid nå. Anonymkode: 3caa2...5f4 3
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #3 Skrevet 23. november 2020 Sikker på at du har sjekket overalt? Her har det blitt lagt igjen pakker imellom søplekassene, bak den bilen vi har stående ute, i skråningen nedenfor autovernet på siden av huset.. Er en grunn til at jeg ikke bruker de med mindre jeg ikke må. Mitt tips er å lete godt, spesielt hvis det er snø i tillegg, den kan ha blitt snødd igjen, for ja, det har også skjedd her. Anonymkode: 5c27a...9c9
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #4 Skrevet 23. november 2020 Her unngår jeg det drittfirmaet som pesten. De har mistet 3(!) pakker for meg, og selv om jeg har klaget sånn 10 ganger, så er det bare unnskyldninger og lovnader om bedring som ikke skjer. De leverer derimot stadig ting i postkassa som er til noen helt andre. Ubrukelige folk, håper de går konkurs! 🤬🤬 Anonymkode: 80366...9f0 4
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #5 Skrevet 23. november 2020 Nei, får det ikke helt hjem(!), må alltid dra og hente det på utleveringssted istedet. Anonymkode: a9c41...4ea
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #6 Skrevet 23. november 2020 Har 2 ganger bestilt pakker med HeltHjem og ALDRI mer. Ene hang de på postkassestativet så den forsvant. Andre satt de på trappa i regnet så alt innhold ble ødelagt. De erstattet ingenting Anonymkode: cd709...7cc 5
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #7 Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Her unngår jeg det drittfirmaet som pesten. De har mistet 3(!) pakker for meg, og selv om jeg har klaget sånn 10 ganger, så er det bare unnskyldninger og lovnader om bedring som ikke skjer. De leverer derimot stadig ting i postkassa som er til noen helt andre. Ubrukelige folk, håper de går konkurs! 🤬🤬 Anonymkode: 80366...9f0 Jeg elsker Helt Hjem! Så sinnsykt mye bedre enn posten. Sender med de hele tiden, alt kommer frem til mottager ila få dager (folk som bor helt andre steder enn meg). Det er så deilig å ha en fast pris å forholde seg til i motsetning til posten (som også bruker lang tid). Ikke minst er det herlig å bare legge pakker utenfor døren. Og når man har bestilt ting ligger de pent og pyntelig og venter på meg. Jeg bruker de flere ganger i uken. Anonymkode: 09101...0bd 4
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #8 Skrevet 23. november 2020 Jeg er også kjempefornøyd med Helt Hjem. Bruker de veldig ofte og har aldri opplevd noe negativt. Anonymkode: 88812...b56 3
Mamasa Skrevet 23. november 2020 #9 Skrevet 23. november 2020 Jeg digger helthjem. Genialt å bare legge pakke utenfor døra heller enn å måtte dra på post i butikk og sende. Samme med å motta pakker. Billigere enn å sende med posten er det også hvis det ikke er bittesmå ting. Aldri opplevd at pakker forsvinner,eller at de er levert annet enn på dørmatta. 1
GammelKaktus Skrevet 23. november 2020 #10 Skrevet 23. november 2020 Jeg er og kjempefornøyd med helthjem, helt genialt å bare kunne legge pakken utfor døra å så kommer de å plukker den med seg. Har ikke opplevd at den har forsvunnet på veien og man får melding når de har hentet og levert pakken. 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #11 Skrevet 23. november 2020 Jepp, pakka ble levert til helt annen adresse. Hun som fikk den (ukjent) sendte meg sms så jeg fikk hentet den hos henne. Jeg fikk sms om at pakken lå i min postkasse, men det gjorde den jo ikke. Hun fikk ikke sin. Anonymkode: a8f0f...c53 3
Mokkilokki Skrevet 23. november 2020 #12 Skrevet 23. november 2020 Har vært kjempefornøyd med helthjem. Jeg bor i blokk høyt oppe og jeg har alltid fått varene utforbi døra mi. Dessuten kommer det melding med en gang pakken er levert. Som regel leverer de veldig tidlig på morgenen. Det har skjedd i alle mine leveringer. 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #13 Skrevet 23. november 2020 Forsinket og aldri helt hjem, utleveringssted 10 min unna m bil. Anonymkode: 4d629...cd6 1
Wilma89 Skrevet 23. november 2020 #14 Skrevet 23. november 2020 De siste to gangene har det tatt fire uker før pakken har ankommet. Første gang tok jeg kontakt. Fikk dette til svar. 1
Hr. Aktiv Skrevet 23. november 2020 #15 Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei! Noen som har erfaring med at helthjem ikke har levert pakken i postkassen som oppgitt? Sjekket overalt på hele området der jeg bor, men ingen pakke. Kontaktet de, men de bruker lang tid.. fikk du pakken din til slutt? Så kjedelig å handle for over 1000kr og ikke få varene.. Anonymkode: b27dd...514 God erfaring med å ikke få varene "helt hjem" ja. Finner de rundt om om de har levert dem etter en tids leting ellers så må jeg klage og få de til å sende ny i posten. 1
Forundret.. Skrevet 23. november 2020 #16 Skrevet 23. november 2020 Jeg har brukt dem mye og har kun en gang opplevd no grums. Da lå pakken i ca 8 dager på lager i Tromsø.. Posten derimot suger her, men det har nok mye med de som jobber i dette området...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå