AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1 Skrevet 23. november 2020 Var en dag jeg tok brikken til pappa som han har fått via jobben hans. Denne brikken er egentlig personlig og skal ikke deles med noen, da du kan komme deg inn på arbedsplassen og sånn. Men greia er at dette kontoret har et splitter nytt treningssenter i første etasje og jeg ville bare prøve det. Så jeg gikk brukte brikken hans og kom meg inn uten noen problemer... eller helt til midt i treningen værtfall. Da kom en litt eldre mann bort til meg og spurte hvem jeg var. jeg prøvde å lyve å si jeg bodde i leilighetene i dette kontorbygget, men da fant han fort ut at det ikke var noe som stemmet her siden de leilighetene er ikke her klare for folk til å flytte inn i. Så sjekket han brikken jeg kom inn med og fant fort ut at dette var pappa sin. Da fortalte jeg at han var far min... Det viser seg at denne mannen er sjefen til pappa og han eier hele dette bygget... Han sa at pappa lett kan få sparken mtp at jeg kom meg inn med brikken. Jeg prøvde å forklare at han ikke vet at jeg tok den og det blir så urettferdig. Han stod nokså fast på at han har brutt reglne... jeg ble skikkelig lei meg å forklarte at jeg forstår dette er alvorlig og jeg angrer skikkelig, jeg skal aldri gjenta det og hvis det er noe møkkajobb du har så kan jeg lett gjøre det også for å gjøre opp for meg... bare ikke gi pappa sparken. Vel da sa han at det kan bli mellom oss, hvis jeg holder mitt ord på å ikke gjøre dette mer. Etterpå så spurte han om jeg ville se noe kult i det bygget. jeg følte jeg ikke kunne si nei og følgte etter. Vet det hørres dumt ut, men jobben til pappa var i hans hender og var liksom så nære med å få sparken... Vi kom opp til hans leilighet... Jeg følte meg veldig ukomfortabel... Jeg spurte han hva han ville vise, siden jeg har litt dårlig tid. Da sa han at hvis jeg ligger med han så er alt glemt, det skulle aldri bli tatt opp igjen eller noe lignende... Det var jo det jeg ville, bare bli ferdig og aldri se tilbake på dette at jeg nesten fikk min egen far sparket... så jeg sa greit... noe av det verste og dummeste jeg gjorde. Nå i ettertid har han kontaktet meg på face og snap. Han skriver veldig seksualiserende meldinger og han vil gjøre det igjen... for en situasjon jeg har fått meg selv oppi, gjør jeg denne mannen sur eller skuffet vet jeg det kommer til å gå ut over pappa... men jeg vil ikke ha noe å gjøre med han, jeg vil bare bli ferdig med det hele og gå videre Hilsen veldig engstelig jente 18 Anonymkode: 69af9...69f 3
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #2 Skrevet 23. november 2020 Du vet at du må si dette til faren din sant? Anonymkode: 10211...f11 28
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #3 Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du vet at du må si dette til faren din sant? Anonymkode: 10211...f11 Jeg har jo prøvd å holde han ute av alt dette... er jo derfor ting har gått slik det har gått... jeg kan ikke risikere at han mister jobben på grunn av en dum feil jeg gjorde😔 men jeg orker snart ikke mer mas fra sjefen hans Anonymkode: 69af9...69f
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #4 Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har jo prøvd å holde han ute av alt dette... er jo derfor ting har gått slik det har gått... jeg kan ikke risikere at han mister jobben på grunn av en dum feil jeg gjorde😔 men jeg orker snart ikke mer mas fra sjefen hans Anonymkode: 69af9...69f Så fortsett å knull sjefen da? han kan vel ikke være så dårlig vel Anonymkode: 4a256...928 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #5 Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har jo prøvd å holde han ute av alt dette... er jo derfor ting har gått slik det har gått... jeg kan ikke risikere at han mister jobben på grunn av en dum feil jeg gjorde😔 men jeg orker snart ikke mer mas fra sjefen hans Anonymkode: 69af9...69f Men hvilke svar ønsker du å få da? At du må fortsette å ligge med sjefen og at du bare må leve med dette og slutte å klage? Eller at du faktisk må gjøre noe med dette slik at du kommer deg ut av dette? Du kan ikke sitte på rumpa og godta å bli trakassert på denne måten. Ja, du gjorde en feil ved å bruke den brikka, men det som har skjedd etter syns jeg ikke du er ansvarlig for. For å være ærlig så tviler jeg litt på denne historien men om ting har forløpt seg slik du har skrevet: snakk med faren din for faen. Fortell nøyaktig hva som har skjedd, og ikke pakk inn ting eller utelukk detaljer. Sex-biten er også fordømt viktig å nevne. Anonymkode: 10211...f11 11
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #6 Skrevet 23. november 2020 Ta forresten screenshot av alle meldinger og eventuelt bilder han sender. Også på snapchat der han får varsel om det. Anonymkode: 10211...f11 17
solmåneogstjerner Skrevet 23. november 2020 #7 Skrevet 23. november 2020 Er dette sant?? Isåfall: du må si det til faren din og politiet! Han truet deg til sex, selv om han ikke holdt en pistol mot hodet ditt. Og OM faren din hadde fått sparken, så hadde det vært en usaklig (ugyldig) oppsigelse. 22
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #8 Skrevet 23. november 2020 Prøv å få så mye som mulig skriftlig, at han truer med å sparke faren din dersom du ikke har sex med ham igjen, og så anmelder du ham for utpressing. Anonymkode: 428c2...fa8 6
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #9 Skrevet 23. november 2020 Har du sagt tydelig ifra til han sjefen at du ikke vil ha noe mer med han å gjøre og at du nå har betalt i naturalia og da skulle det være ute av verden ifg avtalen deres? Hvor mye mas kan det egentlig være snakk om her når du blokkerer ham? Som jeg selvfølgelig regner med at du har gjort? Lager han seg nye profiler daglig kun for å trakassere en 18-åring? ...evt si at du er gravid. Da blir det nok stille Anonymkode: 585a7...769 4
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #10 Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Prøv å få så mye som mulig skriftlig, at han truer med å sparke faren din dersom du ikke har sex med ham igjen, og så anmelder du ham for utpressing. Anonymkode: 428c2...fa8 Dette. Håper du gjør dette, trådstarter. Du er nok sannsynligvis ikke den første kvinnen denne mannen utnytter. Gjør dette for deg selv og for kvinner som lider samme skjebne. La mannesvina få svi for den helvetes trakasseringen de driver med. Anonymkode: 10211...f11 12
Traktor Skrevet 23. november 2020 #11 Skrevet 23. november 2020 (endret) Dette var forferdelig å høre. Om det er en liten trøst kan du være helt sikker på at det er sjefen faren din kommer til å være forbannet på, og ikke deg. Sannsynligvis kommer ikke faren din til å ønske å jobbe der mer uansett, han blir garantert kvalm av både sjefen og arbeidsplassen. Fortell faren din alt samme, jeg er helt sikker på at han tar ditt parti! Endret 23. november 2020 av Traktor 10
Maggi2 Skrevet 23. november 2020 #12 Skrevet 23. november 2020 Si til ham at hvis han så mye som tenker på deg igjen, så anmelder du den grisen på flekken. Det han har gjort er ulovlig. 2
Gjest Chroma Skrevet 23. november 2020 #13 Skrevet 23. november 2020 Kjære deg, fortell dette til foreldrene dine. Du gjorde en tabbe, men sjefen gjør noe ulovlig og straffbart.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #14 Skrevet 23. november 2020 Var sexen bra siden du ikke anmelder? Dette er jo voldtekt og utpressing. Test deg for sykdommer og anmeld grisen. Ærlig talt. Du var en idiot som lå med han ja. Anonymkode: eb34b...d6c
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #15 Skrevet 23. november 2020 Just now, AnonymBruker said: Var sexen bra siden du ikke anmelder? Dette er jo voldtekt og utpressing. Test deg for sykdommer og anmeld grisen. Ærlig talt. Du var en idiot som lå med han ja. Anonymkode: eb34b...d6c Det betyr noe, det andre ikke. Anonymkode: 5b904...7af 7
solmåneogstjerner Skrevet 23. november 2020 #16 Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du var en idiot som lå med han ja. Det er en annen i denne situasjonen som er en 100 ganger større idiot, det er ihvertfall helt sikkert 4
Whistler Skrevet 23. november 2020 #17 Skrevet 23. november 2020 I den grad dette er sant, noe jeg er skeptisk til, burde faren din se seg om etter en ny jobb uansett. 10
Gullfisk_ Skrevet 23. november 2020 #18 Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Så fortsett å knull sjefen da? han kan vel ikke være så dårlig vel Anonymkode: 4a256...928 Herregud🤦♀️ Forstår du ikke problemet her? Den stakkars jenta blir jo trakassert og ikke minst utnyttet... Hun gjorde en feil, sjefen gjør noe ulovlig det er forskjellen her... TS: Utrolig kjipt å hørre at en så ekkel gris skal utnytte en 18 åring, blir faktisk kvalm.Ta screens av alt du har, snapper han sender, chatter meldinger, nå er det jo også måter på snapchat hvor du kan ta screens uten at det vises for den andre, hvis det er noe som bekymrer deg så benytt deg av måtene😊 8
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #19 Skrevet 23. november 2020 Jeg tror faren din skal være sjeleglad for å bli kvitt en så sprø og dominant sjef. Egentlig gjør du faren din en tjeneste, men jeg forstår likevell godt at du er redd Anonymkode: a1cec...ae1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #20 Skrevet 23. november 2020 Du skjønner at han så en mulighet til å presse deg for sex her, og løy om at faren din skulle få sparken så han kunne voldta deg uten motstand? Du har nå en av de største mulighetene du noen gang kommer til å få til å stå opp for deg selv og vise deg selv at du har verdi. Ta vare på anropslogg og alle meldinger på alle plattformer. Skriv gjerne at "vi avtalte at jeg skulle ligge med deg en gang for at pappa ikke skulle få sparken, jeg har nå gjort det, er det ikke bra nok?" så han bekrefter skriftlig at dette har skjedd. Så anmelder du jævelen, og forteller det til foreldrene dine. Anonymkode: 65136...cac 13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå