AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1 Skrevet 23. november 2020 Har snakket med en i en evighet, og følte vi kunne snakke om alt. Han virket utrolig god og snill, noe jeg trenger etter ett svært dårlig forhold før. I går møttes vi for første gang, og det var koselig. Han sendte meg melding etterpå og vi avtalte og møtes igjen. Etter dette har han blitt kortere i svarene. Før skrev han lange utfyllende meldinger og svarte meg alltid. Nå kan han eksempel åpne snap jeg sender uten å svare. Da gjør jeg samme tilbake til han, og da svarer han plutselig på det jeg sendte for flere timer siden - når han ser at jeg ikke svarer. Hva er greia? Jeg blir helt stresset av at han forandrer personlighet. Han tar mye kontakt fortsatt Anonymkode: 2fd2b...4b3
Rant Skrevet 23. november 2020 #3 Skrevet 23. november 2020 Kanskje han mistet interessen etter å ha truffet deg IRL?
Pappi Skrevet 23. november 2020 #4 Skrevet 23. november 2020 Hva er det du ikke svarer på når han ikke har svart?
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #5 Skrevet 23. november 2020 De fleste spiller jo flere spill, men det er noen som bare spiller ett. Anonymkode: 9ea12...0ae
GammelKaktus Skrevet 23. november 2020 #6 Skrevet 23. november 2020 Jeg er så merkelig, trodde du meinte han bare gamet et spill liksom Uff, jeg hadde tenkt at han ikke var like interessert om han hadde endret seg etter at vi hadde møttes. Men kan jo like gjerne være noe annet og altså. 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #7 Skrevet 23. november 2020 Pappi skrev (10 minutter siden): Hva er det du ikke svarer på når han ikke har svart? Helt random ting som at han ser TV, men normalt svarer jeg på alt før han endret seg. Det gjorde han også. Han tar fortsatt svært mye kontakt men mindre enn før. Idag har det egentlig vært tilbake til normalen så veldig vanskelig å forstå seg på Anonymkode: 2fd2b...4b3
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #8 Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har snakket med en i en evighet, og følte vi kunne snakke om alt. Han virket utrolig god og snill, noe jeg trenger etter ett svært dårlig forhold før. I går møttes vi for første gang, og det var koselig. Han sendte meg melding etterpå og vi avtalte og møtes igjen. Etter dette har han blitt kortere i svarene. Før skrev han lange utfyllende meldinger og svarte meg alltid. Nå kan han eksempel åpne snap jeg sender uten å svare. Da gjør jeg samme tilbake til han, og da svarer han plutselig på det jeg sendte for flere timer siden - når han ser at jeg ikke svarer. Hva er greia? Jeg blir helt stresset av at han forandrer personlighet. Han tar mye kontakt fortsatt Anonymkode: 2fd2b...4b3 Uff , dette er slitsomt. Har funnet ut at hvis ikke daten viser interesse nok da går jeg videre .. er i samme situasjon selv og slikt gidder jeg ikke. Har nok av menn som ønsker forhold med meg som gjør at jeg føler meg trygg. Det å føle seg usikker om hans intensjoner og hans interesse så tidlig er ikke ett godt tegn. Anonymkode: 02905...e7b 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #9 Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Uff , dette er slitsomt. Har funnet ut at hvis ikke daten viser interesse nok da går jeg videre .. er i samme situasjon selv og slikt gidder jeg ikke. Har nok av menn som ønsker forhold med meg som gjør at jeg føler meg trygg. Det å føle seg usikker om hans intensjoner og hans interesse så tidlig er ikke ett godt tegn. Anonymkode: 02905...e7b Ja, tenker egentlig det samme. Har jo foreslått å treffes igjen, noe han ønsket men om han ikke tar initiativ til å finne en dag så ser jeg heller ikke poenget Anonymkode: 2fd2b...4b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå