Gå til innhold

Deilig å knulle

Anbefalte innlegg

Skrevet
Bamseklemmer skrev (1 time siden):

Jeg evaluerer bestandig etter sex, det gjør oss alle bedre... Kommer det frem noe som hun skulle ønske seg, blir det fort en runde til🙈

Du har nok rett i at noen kan låse seg fast på noe du liker, variasjon er nok best i lengden... men da kan du jo finne på noe uprøvd, hvis du har da...?

Jada, det har du helt rett i og variasjon er viktig. Tenkte mest på det med «naturgitte» fordeler da jeg svarte ts, som spesielt tiltrekkende trekk ved kroppen eller ting de er nærmest naturtalenter på. Men ja, tilbakemeldinger på hva man gjør og hvordan er også gull verd. 

• Liker 1
Skrevet

Den eneste som har sagt til meg at jeg har deilig mus var ei dame, ingen menn har sagt det. 

Anonymkode: 35f6a...136

Skrevet

Det er vanlig å si det. Sex er jo alltid deilig. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.11.2020 den 14.43):

Alle menn sier til kvinnen de har sex med at hun er deilig, enten hun er det eller ikke... Det er bare ord. Ikke noe å bry seg om. 

Anonymkode: a1534...a4c

100% korrekt. Da har man mulighet for å ta dem igjen.

Anonymkode: 7fecf...c41

Skrevet

Det er sykt deilig å knulle! Jeg hører også at jeg er digg å putte i, men tror alle hører det? 

• 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.11.2020 den 14.40):

Samtlige av de jeg har hatt sex med har uttalt at jeg er så deilig å ha sex med, at vagina en er deilig.. men altså hva legges i «deilig»? Ei venninde sier hu flere ganger har hørt hu er stram og god.. Er det å være deilig det samme som å være stram? 🙈 alt man skal fundere ved..0

Anonymkode: 20e00...e8f

Det kan ofte sies for å få knulle deg igjen.  Men  mange damer som har stram og deilig mus,det frister ofte å få knulle de damene igjen.

Anonymkode: 0b189...64b

Skrevet

Samtlige av de jeg har hatt sex med har uttalt at jeg er så deilig å ha sex med, at vagina en er deilig.. men altså hva legges i «deilig»? Ei venninde sier hu flere ganger har hørt hu er stram og god.. Er det å være deilig det samme som å være stram? 🙈 alt man skal fundere ved..0

Trang, stram, våt og glatt- tipper jeg.

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt. Elaine Marley, mod. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det delvis er noe menn ofte sier, til nesten alle de ligger med. Men ikke absolutt alle. Så hvis alle menn har sagt det til deg, kan du nok anta at det er godt fot menn å ha sex med deg. Ikke nødvendigvis himmelsk, men godt uten unntak. Det er vel ikke så verst.

Hilsen mann, 50

Anonymkode: 3f24d...bfa

AnonymBruker
Skrevet

Har jeg intensjon om å knulle mere på dama,skryter jeg uhemmet av de.  Det funker hver gang.

Anonymkode: 0b189...64b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...