AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1 Skrevet 23. november 2020 Samtlige av de jeg har hatt sex med har uttalt at jeg er så deilig å ha sex med, at vagina en er deilig.. men altså hva legges i «deilig»? Ei venninde sier hu flere ganger har hørt hu er stram og god.. Er det å være deilig det samme som å være stram? 🙈 alt man skal fundere ved..0 Anonymkode: 20e00...e8f
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #2 Skrevet 23. november 2020 Alle menn sier til kvinnen de har sex med at hun er deilig, enten hun er det eller ikke... Det er bare ord. Ikke noe å bry seg om. Anonymkode: a1534...a4c 10
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #3 Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Alle menn sier til kvinnen de har sex med at hun er deilig, enten hun er det eller ikke... Det er bare ord. Ikke noe å bry seg om. Anonymkode: a1534...a4c Ok.. hvorfor skulle dem det? Er det programmert? Anonymkode: 20e00...e8f 1
milliemoo Skrevet 23. november 2020 #4 Skrevet 23. november 2020 Kan jo være alt fra hvordan han opplever personligheten din, interessene dine i han osv. og ikke bare fitta de 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #5 Skrevet 23. november 2020 milliemoo skrev (1 minutt siden): Kan jo være alt fra hvordan han opplever personligheten din, interessene dine i han osv. og ikke bare fitta de Sistnevnte sa bare at jeg var kjempedeilig og at jeg måtte bli vant til han nå 😂 dette var i mens vi holdt på.. Men så blir man usikker og begynner å analysere.. Anonymkode: 20e00...e8f
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #6 Skrevet 23. november 2020 De har lært at damer ønsker å føle seg spesielle. De tenker ikke over at når alle menn sier dette til alle damer de ligger med, er det ingen som føler seg spesielle. Anonymkode: a19b5...0eb 5
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #7 Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De har lært at damer ønsker å føle seg spesielle. De tenker ikke over at når alle menn sier dette til alle damer de ligger med, er det ingen som føler seg spesielle. Anonymkode: a19b5...0eb Vel, jeg syns ikke det er så spesielt. Har hørt hvertfall to si det samme, og da må man forhøre seg.. Dette skal jeg spør om neste gang jeg har sex med en mann og han nevner ordet deilig 😂 rett å slett spør hva han legger i det 😉 blir vel tatt på senga da om det er en programmert strofe Anonymkode: 20e00...e8f
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #8 Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Ok.. hvorfor skulle dem det? Er det programmert? Anonymkode: 20e00...e8f Programmert? Hva snakker du om? Menn sier det kvinner vil høre, så da sier han gjerne at du er deilig, og begrunner deretter hvorfor, om du spør. Mannen vet også at om han gir nok komplimenter så får han sikkert mer sex. Anonymkode: a1534...a4c 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #9 Skrevet 23. november 2020 Alle sier vel dette? Og hvorfor ikke, det er jo hyggelig sagt. Og det er jo deilig å knulle Anonymkode: 50bc1...bef 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #10 Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Vel, jeg syns ikke det er så spesielt. Har hørt hvertfall to si det samme, og da må man forhøre seg.. Dette skal jeg spør om neste gang jeg har sex med en mann og han nevner ordet deilig 😂 rett å slett spør hva han legger i det 😉 blir vel tatt på senga da om det er en programmert strofe Anonymkode: 20e00...e8f Jeg er mann og har sagt det til alle damer jeg har hatt sex med enten sexen var dårlig elller god🙈 Tror vi menn er innøvd på å si den strofen der😂 Anonymkode: f7445...a4d 4
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #11 Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg er mann og har sagt det til alle damer jeg har hatt sex med enten sexen var dårlig elller god🙈 Tror vi menn er innøvd på å si den strofen der😂 Anonymkode: f7445...a4d Hva vil du betegne som dårlig sex? Anonymkode: 20e00...e8f
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #12 Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Programmert? Hva snakker du om? Menn sier det kvinner vil høre, så da sier han gjerne at du er deilig, og begrunner deretter hvorfor, om du spør. Mannen vet også at om han gir nok komplimenter så får han sikkert mer sex. Anonymkode: a1534...a4c Du må ikke ta alle damer under en kam. Jeg vil gjerne høre andre ting under sex. Kanskje av mer personlig art.. 🙄 Anonymkode: 20e00...e8f 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #13 Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Du må ikke ta alle damer under en kam. Jeg vil gjerne høre andre ting under sex. Kanskje av mer personlig art.. 🙄 Anonymkode: 20e00...e8f Så si det til mannen da. De fleste menn er ikke så dype og du får jo bare standardfraser som deilig fitte og sexy pupper osv. Anonymkode: a1534...a4c 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #14 Skrevet 25. november 2020 milliemoo skrev (På 23.11.2020 den 14.49): Kan jo være alt fra hvordan han opplever personligheten din, interessene dine i han osv. og ikke bare fitta de Sant som du sier. Det har mest med personligheten å gjøre, så kommer kroppen og sex. Hvis du har en vennlig og fin personlighet så vil de fleste menn og se resten av deg i et positivt lys. Da vil han konsentrere seg om hvordan du er å elske med, og da får du positive tilbakemeldinger fra han. Er du litt grinete og krever oppmerksomhet, så blir det en helt annen oppfatning av deg og på det sexuelle plan. Da blir det ikke mange kommentarer til deg. Anonymkode: 9be80...1f4
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #15 Skrevet 25. november 2020 Det er egentlig ikke et særlig kruttsterkt kompliment. Fordi det skal lite til for at mannen blir fornøyd. Og alt er deilig å knulle såfremt sexen ikke oppleves som dårlig, noe den sjeldent gjør. Anonymkode: df3c5...69c
Bamseklemmer Skrevet 25. november 2020 #16 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (På 23.11.2020 den 14.40): Er det å være deilig det samme som å være stram? 🙈 alt man skal fundere ved..0 Ikke nødvendigvis... Hvis hun jeg knuller stønner i ærlighet vet jeg at hun har det bra. Ærlighet er noe av det deiligste som finnes❤️
Hippogriff Skrevet 25. november 2020 #17 Skrevet 25. november 2020 Syns de burde gitt deg mer spesifikke komplimenter faktisk Jeg pleier å få mye mer spesifikke komplimenter enn det der, og når det er de samme som går igjen fra alle, så vet jeg omtrent hva mine styrker i senga er. Jeg gjør det samme med menn - forteller dem akkurat hva jeg liker med dem, helt konkret. Da kan man banne på at de fortsetter å spille på de samme styrkene, i alle fall 😁 Syns vi skal slå et slag for de spesifikke seksuelle komplimenter 😅 Men akkurat idet mannen stønner ut at du er deilig underveis akten er kanskje ikke tidspunktet for å sette deg opp, legge an en tenksom mine og si "Ja, men hva mener du helt spesifikt med det?" 😆
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #18 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (På 23.11.2020 den 14.48): Ok.. hvorfor skulle dem det? Er det programmert? Anonymkode: 20e00...e8f For å få enda mer høne. Ikke overtenker og legg så mye i det. Anonymkode: 31ae4...6ce
Bamseklemmer Skrevet 25. november 2020 #19 Skrevet 25. november 2020 Hippogriff skrev (25 minutter siden): Syns vi skal slå et slag for de spesifikke seksuelle komplimenter 😅 Men akkurat idet mannen stønner ut at du er deilig underveis akten er kanskje ikke tidspunktet for å sette deg opp, legge an en tenksom mine og si "Ja, men hva mener du helt spesifikt med det?" 😆 Jeg evaluerer bestandig etter sex, det gjør oss alle bedre... Kommer det frem noe som hun skulle ønske seg, blir det fort en runde til🙈 Du har nok rett i at noen kan låse seg fast på noe du liker, variasjon er nok best i lengden... men da kan du jo finne på noe uprøvd, hvis du har da...? 1
GrønnNellik68 Skrevet 25. november 2020 #20 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (På 23.11.2020 den 15.24): Jeg er mann og har sagt det til alle damer jeg har hatt sex med enten sexen var dårlig elller god🙈 Tror vi menn er innøvd på å si den strofen der😂 Anonymkode: f7445...a4d ja ellers er jo døra stengt for en runde til. Det skjønner vi jo alle. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå