Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Irriterer meg at hvite folk blir mer krenka enn oss over ting de mener er rasistisk. Hvorfor skal dere bestemme hva vi skal bli krenka for eller bli like krenka som vi burde vært? 

Stakkars dere hvite privilegerte mennesker som har så lite å bli krenka for så dere kan krenke dere på våre vegne.🤢 Ikke en gang det får vi ha

Anonymkode: 81982...a05

• Liker 9
Skrevet

Helt enig! Jeg er nå hvit og opparbeidet meg mange privilegier etter fattige kår som barn. Men blir også overrasket over at vi hvite skal blande oss opp i alt! Kan ikke dere få bestemme selv?

Anonymkode: 599d5...b96

• Liker 2
Skrevet

Speiler vel tiden vi lever i. Mange er opptatt av å vise verden hvor gode mennesker de er og alle muligheter benyttes til det formålet.

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Irriterer meg at hvite folk blir mer krenka enn oss over ting de mener er rasistisk. Hvorfor skal dere bestemme hva vi skal bli krenka for eller bli like krenka som vi burde vært? 

Stakkars dere hvite privilegerte mennesker som har så lite å bli krenka for så dere kan krenke dere på våre vegne.🤢 Ikke en gang det får vi ha

Fint at du skjærer alle hvite over en kam da 🙄

Anonymkode: cb61b...97d

• Liker 20
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva med å vise litt takknemmlighet for at mange kjemper kampen med dere. Du virker litt bortskjemt.

Anonymkode: f6d84...44e

• Liker 11
Skrevet

Irriterer meg over folk som skal snakke ned andre uansett hudfarge jeg... Du er ikke mer verdt enn meg, og jeg er ikke mer verdt enn deg. Hudfargen vår spiller ingen rolle... Slutt å lag konflikter pga hudfarge! 

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Eksempel?

Anonymkode: c8b96...028

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Eksempel?

Anonymkode: c8b96...028

Bare gå på tik tok. Hvite folk stjeler vår kultur med hår og dans og de så kommenterer det og blir krenka av det er hvite privilegerte

Skrevet
Jajajane skrev (4 minutter siden):

Irriterer meg over folk som skal snakke ned andre uansett hudfarge jeg... Du er ikke mer verdt enn meg, og jeg er ikke mer verdt enn deg. Hudfargen vår spiller ingen rolle... Slutt å lag konflikter pga hudfarge! 

Konflikter ja. Vi ble undertrykt i mange år og holdt som slaver av hvite folk da ikke glem det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bare gå på tik tok. Hvite folk stjeler vår kultur med hår og dans og de så kommenterer det og blir krenka av det er hvite privilegerte

Dummeste jeg har lest... Slutt å let etter feil. Om hvite danser, er det å stjele kultur? For en verden vi lever i... 

Anonymkode: e016a...dcc

• Liker 17
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dummeste jeg har lest... Slutt å let etter feil. Om hvite danser, er det å stjele kultur? For en verden vi lever i... 

De kan jo ikke dansen ordentlig og latterliggjør oss. De ødelegger den

Skrevet

Konflikter ja. Vi ble undertrykt i mange år og holdt som slaver av hvite folk da ikke glem det. 

Nei, det skal ikke glemmes heller. Men man må leve videre, selv med all den bagasjen våre forfedre hadde med seg. Vær glad for at det ikke er deg, og vær glad for at noen kjempet kampen for deg. Det gjelder alle. 

• Liker 3
Skrevet

Og så vil hvite ha fyll i leppene, fyll i rævva, de går for å bli brune i huden osv. Hva med å nekte hvite kvinner å se ut som tullinger? Det biologiske er jo det fineste. Ingen kan jo måle seg med svarte kvinners utseende. 

Anonymkode: ab908...f2f

• Liker 1
Skrevet

De kan jo ikke dansen ordentlig og latterliggjør oss. De ødelegger den

Hjelpes, la folk danse slik de vil. Er det ødeleggende for kulturen at hvite danser? 

• Liker 6
Skrevet

Og så vil hvite ha fyll i leppene, fyll i rævva, de går for å bli brune i huden osv. Hva med å nekte hvite kvinner å se ut som tullinger? Det biologiske er jo det fineste. Ingen kan jo måle seg med svarte kvinners utseende. 

Ok

• Liker 7
Annonse
Skrevet

Hjelpes, la folk danse slik de vil. Er det ødeleggende for kulturen at hvite danser? 

Ja de latterliggjør oss etter historie med undertrykkelse og rasisme

Skrevet

Tullinger? GIIIRRRRLLLLL

Hvite jenter vil være oss? De bruker selftan, fyller lepper og rumpe det er blackfishing

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Er selv halvt portugiser og ser ikke akkurat helhvit ut, men har blå øyne. Hva legger du i «hvite folk»? Bare lurer av ren nysgjerrighet😌🙏🏼

Anonymkode: 26976...96f

• Liker 2
Skrevet

Ja de latterliggjør oss etter historie med undertrykkelse og rasisme

Tror de bare danser jeg. Hva gjør du med dine meninger da? Er du bedre? 

• Liker 3
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Du vet at dreadlocks/rastafletter var populært i Europa for tusenvis av år siden? Det er ikke noe «svart» fenomen.

Anonymkode: cb61b...97d

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...