AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1 Skrevet 23. november 2020 Irriterer meg at hvite folk blir mer krenka enn oss over ting de mener er rasistisk. Hvorfor skal dere bestemme hva vi skal bli krenka for eller bli like krenka som vi burde vært? Stakkars dere hvite privilegerte mennesker som har så lite å bli krenka for så dere kan krenke dere på våre vegne.🤢 Ikke en gang det får vi ha Anonymkode: 81982...a05 9
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #2 Skrevet 23. november 2020 Helt enig! Jeg er nå hvit og opparbeidet meg mange privilegier etter fattige kår som barn. Men blir også overrasket over at vi hvite skal blande oss opp i alt! Kan ikke dere få bestemme selv? Anonymkode: 599d5...b96 2
Bunuel Skrevet 23. november 2020 #3 Skrevet 23. november 2020 Speiler vel tiden vi lever i. Mange er opptatt av å vise verden hvor gode mennesker de er og alle muligheter benyttes til det formålet. 3
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #4 Skrevet 23. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Irriterer meg at hvite folk blir mer krenka enn oss over ting de mener er rasistisk. Hvorfor skal dere bestemme hva vi skal bli krenka for eller bli like krenka som vi burde vært? Stakkars dere hvite privilegerte mennesker som har så lite å bli krenka for så dere kan krenke dere på våre vegne.🤢 Ikke en gang det får vi ha Anonymkode: 81982...a05 Fint at du skjærer alle hvite over en kam da 🙄 Anonymkode: cb61b...97d 20
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #5 Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Irriterer meg at hvite folk blir mer krenka enn oss over ting de mener er rasistisk. Hvorfor skal dere bestemme hva vi skal bli krenka for eller bli like krenka som vi burde vært? Stakkars dere hvite privilegerte mennesker som har så lite å bli krenka for så dere kan krenke dere på våre vegne.🤢 Ikke en gang det får vi ha Anonymkode: 81982...a05 Hva med å vise litt takknemmlighet for at mange kjemper kampen med dere. Du virker litt bortskjemt. Anonymkode: f6d84...44e 11
Jajajane Skrevet 23. november 2020 #6 Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Irriterer meg at hvite folk blir mer krenka enn oss over ting de mener er rasistisk. Hvorfor skal dere bestemme hva vi skal bli krenka for eller bli like krenka som vi burde vært? Stakkars dere hvite privilegerte mennesker som har så lite å bli krenka for så dere kan krenke dere på våre vegne.🤢 Ikke en gang det får vi ha Anonymkode: 81982...a05 Irriterer meg over folk som skal snakke ned andre uansett hudfarge jeg... Du er ikke mer verdt enn meg, og jeg er ikke mer verdt enn deg. Hudfargen vår spiller ingen rolle... Slutt å lag konflikter pga hudfarge! 13
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #7 Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Irriterer meg at hvite folk blir mer krenka enn oss over ting de mener er rasistisk. Hvorfor skal dere bestemme hva vi skal bli krenka for eller bli like krenka som vi burde vært? Stakkars dere hvite privilegerte mennesker som har så lite å bli krenka for så dere kan krenke dere på våre vegne.🤢 Ikke en gang det får vi ha Anonymkode: 81982...a05 Eksempel? Anonymkode: c8b96...028
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #8 Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Eksempel? Anonymkode: c8b96...028 Bare gå på tik tok. Hvite folk stjeler vår kultur med hår og dans og de så kommenterer det og blir krenka av det er hvite privilegerte Anonymkode: 81982...a05
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #9 Skrevet 23. november 2020 Jajajane skrev (4 minutter siden): Irriterer meg over folk som skal snakke ned andre uansett hudfarge jeg... Du er ikke mer verdt enn meg, og jeg er ikke mer verdt enn deg. Hudfargen vår spiller ingen rolle... Slutt å lag konflikter pga hudfarge! Konflikter ja. Vi ble undertrykt i mange år og holdt som slaver av hvite folk da ikke glem det. Anonymkode: 81982...a05
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #10 Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bare gå på tik tok. Hvite folk stjeler vår kultur med hår og dans og de så kommenterer det og blir krenka av det er hvite privilegerte Anonymkode: 81982...a05 Dummeste jeg har lest... Slutt å let etter feil. Om hvite danser, er det å stjele kultur? For en verden vi lever i... Anonymkode: e016a...dcc 17
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #11 Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dummeste jeg har lest... Slutt å let etter feil. Om hvite danser, er det å stjele kultur? For en verden vi lever i... Anonymkode: e016a...dcc De kan jo ikke dansen ordentlig og latterliggjør oss. De ødelegger den Anonymkode: 81982...a05
Jajajane Skrevet 23. november 2020 #12 Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Konflikter ja. Vi ble undertrykt i mange år og holdt som slaver av hvite folk da ikke glem det. Anonymkode: 81982...a05 Nei, det skal ikke glemmes heller. Men man må leve videre, selv med all den bagasjen våre forfedre hadde med seg. Vær glad for at det ikke er deg, og vær glad for at noen kjempet kampen for deg. Det gjelder alle. 3
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #13 Skrevet 23. november 2020 Og så vil hvite ha fyll i leppene, fyll i rævva, de går for å bli brune i huden osv. Hva med å nekte hvite kvinner å se ut som tullinger? Det biologiske er jo det fineste. Ingen kan jo måle seg med svarte kvinners utseende. Anonymkode: ab908...f2f 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #14 Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): De kan jo ikke dansen ordentlig og latterliggjør oss. De ødelegger den Anonymkode: 81982...a05 Hjelpes, la folk danse slik de vil. Er det ødeleggende for kulturen at hvite danser? Anonymkode: e016a...dcc 6
Jajajane Skrevet 23. november 2020 #15 Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og så vil hvite ha fyll i leppene, fyll i rævva, de går for å bli brune i huden osv. Hva med å nekte hvite kvinner å se ut som tullinger? Det biologiske er jo det fineste. Ingen kan jo måle seg med svarte kvinners utseende. Anonymkode: ab908...f2f Ok 7
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #16 Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hjelpes, la folk danse slik de vil. Er det ødeleggende for kulturen at hvite danser? Anonymkode: e016a...dcc Ja de latterliggjør oss etter historie med undertrykkelse og rasisme Anonymkode: 81982...a05
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #17 Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Og så vil hvite ha fyll i leppene, fyll i rævva, de går for å bli brune i huden osv. Hva med å nekte hvite kvinner å se ut som tullinger? Det biologiske er jo det fineste. Ingen kan jo måle seg med svarte kvinners utseende. Anonymkode: ab908...f2f Tullinger? GIIIRRRRLLLLL Hvite jenter vil være oss? De bruker selftan, fyller lepper og rumpe det er blackfishing Anonymkode: 81982...a05
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #18 Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Bare gå på tik tok. Hvite folk stjeler vår kultur med hår og dans og de så kommenterer det og blir krenka av det er hvite privilegerte Anonymkode: 81982...a05 Er selv halvt portugiser og ser ikke akkurat helhvit ut, men har blå øyne. Hva legger du i «hvite folk»? Bare lurer av ren nysgjerrighet😌🙏🏼 Anonymkode: 26976...96f 2
Jajajane Skrevet 23. november 2020 #19 Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja de latterliggjør oss etter historie med undertrykkelse og rasisme Anonymkode: 81982...a05 Tror de bare danser jeg. Hva gjør du med dine meninger da? Er du bedre? 3
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #20 Skrevet 23. november 2020 13 minutter siden, AnonymBruker said: Bare gå på tik tok. Hvite folk stjeler vår kultur med hår og dans og de så kommenterer det og blir krenka av det er hvite privilegerte Anonymkode: 81982...a05 Du vet at dreadlocks/rastafletter var populært i Europa for tusenvis av år siden? Det er ikke noe «svart» fenomen. Anonymkode: cb61b...97d 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå