Gå til innhold

Black Week-tråden! Hva har du kjøpt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt

Hotellrom hos scandic (699 for dobbeltrom med frokost som kan brukes når som helst i løpet av 2021)
Laptop fra Elkjøp (julegave til skolebarn)
En lenestol og fire spisebordstoler fra Jysk

Jeg skulle gjerne ha funnet salg på et halskjede i gull da datterens har røket for tredje gang, men har foreløpig ikke funnet noe knalltilbud der altså

Anonymkode: b2d61...28f

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg kjøpte noen klesplagg på Zalando, har ventet lenge med det. Tre plagg erstatter gamle utslitte, to kjoler jeg har ønsket meg, og to gensere i farger jeg gleder meg til å prøve. Har hatt dette på ønskelista i 3-6 mnd :)

Ellers tror jeg det blir lite mer, kanskje en ringeklokke med videooverføring til telefonen om tilbudet er bedre imorgen. Må researche litt hva som er opprinnelig pris, syns ikke 2-300 kr er godt avslag.

Anonymkode: 2fbe0...f2e

Bilder av klærne? 😁

Anonymkode: 35044...1d9

Skrevet (endret)

Fant ny baderomslampe på salg! Det hadde jeg virkelig håpet på!

Har sett på denne i butikk, da kostet den ca. 2000 kr. Nå kostet den i underkant av 500 kr hos Members, inkludert porto (det var litt ekstra rabatt på den prisen som står på bildet).

5AF45D52-26E0-4CB7-8AFF-B0F70336C31A.jpeg

Endret av Miss-Grey
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har kjøpt regntøy og vinterdress til sønnen min som har vokst ut av de forrige, 40% på barnas hus. Håper å finne noen fine mansjettknapper på salg til mannen, men har ikke funnet noe enda🤔

Anonymkode: 55153...38e

Skrevet

Det ble visst flere nye lamper til leiligheten. Det var planlagte innkjøp. Er glad for at jeg kunne gjøre det unna nå, med 60-70% rabatt.

Fredrik og Louisa hadde et godt tilbud på den dagkremen jeg pleier å bruke om vinteren. Det benyttet jeg meg av, fint å få rabatt på forbruksvarer: https://fredrikoglouisa.no/produkt/hydra-zen-neurocalm-cream-50ml/ 

Ellers fikk jeg 50% på årsmedlemsskap på en tjeneste jeg bruker. Er veldig fornøyd med det!

• Liker 1
Skrevet

Jeg oppdaget faktisk en rabattkode gjennom KupongKode.com

Den nettsiden der har ofte haugesvis med sånne rabattkoder. :nissegutt: 

Anonymkode: e1193...87f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...