Gå til innhold

Black Week-tråden! Hva har du kjøpt?

Anbefalte innlegg

Har bestilt en romaskin. Har vurdert det lenge da min gamle treningsmaskin er ødelagt. 
10% rabatt var ikke mye, men sparte da litt. Ellers ingenting. Synes black friday tilbudene er elendige.
Kan spare enda mer å kjøpe på salg ellers i året.

• Liker 1

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Bestilte ny foundation og mascara da kicks hadde 25% på sminke i går. Ellers venter jeg på at Adlibris skal komme med en rabattkode på bøker

Anonymkode: abf42...aaf

Er 30 % på bøker hos Norli

Anonymkode: 5388d...9b1

• Liker 2

Har ikke kjøpt så mye dette året, sjokkerende lite faktisk. Men kjøpt noe greier til pc'n til guttungen, sparte en del på det for jeg har var på jakt etter noe bedre siden mars og nå sparte jeg 1100 kroner. Så da kan jeg kjøpe noe mer.. 😄 

• Liker 1

Annonse

Jeg kjøpte noen klesplagg på Zalando, har ventet lenge med det. Tre plagg erstatter gamle utslitte, to kjoler jeg har ønsket meg, og to gensere i farger jeg gleder meg til å prøve. Har hatt dette på ønskelista i 3-6 mnd :)

Ellers tror jeg det blir lite mer, kanskje en ringeklokke med videooverføring til telefonen om tilbudet er bedre imorgen. Må researche litt hva som er opprinnelig pris, syns ikke 2-300 kr er godt avslag.

Anonymkode: 2fbe0...f2e

Lovet meg selv å ikke kjøpe noe i år, men så kom jeg til å tenke på en sommerkjole som jeg er livredd for skal forsvinne fra sortimentet.. Og slengbukser er jo så behagelig når man har hjemmekontor, så da ble det er par der også. Ingenting av dette var selvfølgelig på tilbud 🙃

Blushen jeg bruker ser for tan ut for den vinterbleke huden min, så da ble det å bestille noen nye. Jeg mener at jeg bestilte 5 stk i ulike fargetoner, fordi jeg virkelig ikke vet hva som passer meg best. Disse var heldigvis litt rabattert, og nå har jeg vel blush for de neste 10 årene også.

Anonymkode: 78d71...430

• Liker 1

Ikke handle hos Stormberg, da de har skrudd opp prisene før Black week og dermed lurer kundene til å tro at det er billigere nå: https://e24.no/naeringsliv/i/7K7G3v/stormberg-tilbud-var-600-kroner-billigere-halvannen-uke-foer-black-week?referer=https%3A%2F%2Fwww.vg.no

Anonymkode: aec23...4b3

• Liker 5
Knirke skrev (På 23.11.2020 den 19.44):

Sengetøysett. 50% avslag på KiD. Trengte det virkelig, så da kjøpte jeg to. Det var den besparelsen liksom ...😂

OT, men når far Kid ikke salg på sengetøy? Føler de burde undersøkes av Forbrukerrådet eller noe, det kan da umulig kalles salg, når det er salg 70% av året🤔

• Liker 1

Annonse

male32 skrev (2 timer siden):

Har bestilt en romaskin. Har vurdert det lenge da min gamle treningsmaskin er ødelagt. 
10% rabatt var ikke mye, men sparte da litt. Ellers ingenting. Synes black friday tilbudene er elendige.
Kan spare enda mer å kjøpe på salg ellers i året.

Hvor er det 10% på romaskin? 

cattleya skrev (14 minutter siden):

OT, men når far Kid ikke salg på sengetøy? Føler de burde undersøkes av Forbrukerrådet eller noe, det kan da umulig kalles salg, når det er salg 70% av året🤔

De slipper nok unna med det fordi det er tilbud på ulike typer 😛 en uke er det flanell, en annen uke sateng 😅

Anonymkode: 9d17e...2c1

• Liker 1
Annonse

Har kjøpt en bronzer og noen hudpleieprodukter på salg hos kicks. Var ting jeg har tenkt på i lengre tid og trenger påfyll av, selv om produktene jeg gikk for var relativt spontane etter å ha lest litt reviews ☺️ Har ikke vært så mange gode tilbud i år, men hadde trengt litt påfyll i klesskapet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...