Gå til innhold

Black Week-tråden! Hva har du kjøpt?

Anbefalte innlegg

Knirke skrev (16 timer siden):

Sengetøysett. 50% avslag på KiD. Trengte det virkelig, så da kjøpte jeg to. Det var den besparelsen liksom ...😂

Det tilbudet skal jeg også benytte av meg av😀

Fortsetter under...

En hel del 🙈

Ny TV. Den vi ønsket oss var endelig på salg, sparte 8000. Hårtrimmer. Kapselmaskin. Vinterdress og klær til ungene. 

Så lenge man kjøper det man har bruk for, er det tradisjonelt mange gode kjøp å gjøre rundt nå. 

Black week er vel en måte å fordele kundene utover hele uka. Koronatiltak? 

Anonymkode: ee462...db4

• Liker 1

Annonse

Hollie skrev (4 timer siden):

Det tilbudet skal jeg også benytte av meg av😀

Men det tilbudet er over 4 ganger i året om ikke nesten hele året? Eller? 😀 Bare lurer. Jeg synes det nesten "alltid" er 50% på sengesett på enten Kid eller Princess. 😂

• Liker 15
Kaisamaia skrev (2 minutter siden):

Men det tilbudet er over 4 ganger i året om ikke nesten hele året? Eller? 😀 Bare lurer. Jeg synes det nesten "alltid" er 50% på sengesett på enten Kid eller Princess. 😂

Det samme har jeg inntrykk av, spør min mor. Selv følger jeg ikke med, men hun er rene opplysningen av og til. 

• Liker 1

Jeg har kjøpt vinterklær på dressmykid. Lurer på om noen har funnet noe godt tilbud på Nicolas Cage-krydder?? 😀 Tenker å kjøpe julegaver, men klarer jo aldri bestemme meg for hva.. Har heldigvis redusert antall personer i år i alle fall. 🙉

Kaisamaia skrev (6 minutter siden):

Jeg har kjøpt vinterklær på dressmykid. Lurer på om noen har funnet noe godt tilbud på Nicolas Cage-krydder?? 😀 Tenker å kjøpe julegaver, men klarer jo aldri bestemme meg for hva.. Har heldigvis redusert antall personer i år i alle fall. 🙉

Du mener nok Nicolas Vahe 😂😂😂

Anonymkode: 143b0...e58

• Liker 24

Jeg kjøpte meg ny sekk, en lampe til soverommet og noen nye skjærefjøler til kjøkkenet. Samt en ny lader til telefonen og noe programvare til PC’en. Alt har stått på innkjøpslista mi en stund, er veldig forsiktig med impulsshopping på Black Friday. 

Det blir sannsynligvis flere lamper, noe mer programvare og kanskje litt mer kjøkkenutstyr. 

Har kjøpt et par julegaver også, men jeg holder meg til ting venner og familie faktisk har ønsket seg, og kjøper ikke «det jeg finner billig». Har fått gratis porto og 15-30% rabatt på de julegavene jeg har kjøpt. Det hjelper på!

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du mener nok Nicolas Vahe 😂😂😂

Anonymkode: 143b0...e58

Det er sikkert autokorrekt på telefonen 🙂

Jeg er ikke så imponert over Nicholas Vahe-krydder - det er ikke noe i veien med estetikken, men jeg synes ikke at det var noe å trakte etter smaksmessig. Det samme gjelder annen mat jeg har kjøpt fra det merket. Men det er min subjektive oppfatning, altså!

Annonse

Gjest PunkCouture

Jeg har bestilt vinterstøvler, siden jeg måtte kaste de jeg hadde, da de var utslitte. Ellers har jeg en liste med spesifikke ting kjente ønsker seg i julegaver, men jeg har ikke kommet over noen gode nok tilbud enda.

Til nå har jeg bestilt litt klær fra nelly, treningsklær fra gymshark (de hadde tidlig salg forrige uke) og en ny TV-skjerm fra philips. Litt av det fra nelly og gymshark er julegave til ei venninne, så greit å få det unnagjort. 

Skal ikke bestille noe mer til meg selv denne uken, men har øynene oppe for å se om andre julegaver jeg har planlagt også kommer på salg. 

Til nå har jeg handlet en god del julegaver (og til meg selv):

•  20 bøker - på salg hos henholdsvis Platekompaniet og Norli (brukte sammenligningsverktøy for å sikre best mulig pris). 16 av disse bøkene er julegaver. 1900 kr for 20 bøker synes jeg er innenfor, spesielt siden mange av dem er innbundet. 
  • Baby Born-dukketilbehør hos Lekekassen. Satt ned med 40%. Julegaver.
  • 3 stk bukser for 650 kr hos Dressmann. Samboer trenger nye bukser, de han har er helt utslitt, så det var fint å få tak i favorittbuksene hans. Julegaver dette også.
  • 4 stk tykke strømpebukser satt ned med 30% hos The Tight Spot til meg selv. Trenger nye strømpebukser.
  • 25% rabatt hos Unique Vintage. Her har jeg siklet på mange fine kjoler lenge, men har latt være å kjøpe i påvente av Black Friday. Det ble 2 kjoler, ansiktsmaske og en bluse til meg selv.
  • 30% rabatt hos Anthropologie. Fikk også rabatt på salget, så kjøpte et skjørt som var satt ned fra 1200 kr til 400 kr.
  • Kjoledamen har en rekke plagg til 100 kr pr stk. Kjøpte meg 2 kjoler, 1 cardigan og 1 bluse for 400 kr. Den ene kjolen var satt ned fra 699 kr til 100 kr. Veldig fornøyd med det.
  • 30% rabatt hos Panduro. Fikk kjøpt julegaver til både samboer og to tantebarn.
Endret av SPOCA
  • Liker 1
Annonse
Miss-Grey skrev (2 timer siden):

Det er sikkert autokorrekt på telefonen 🙂

Jeg er ikke så imponert over Nicholas Vahe-krydder - det er ikke noe i veien med estetikken, men jeg synes ikke at det var noe å trakte etter smaksmessig. Det samme gjelder annen mat jeg har kjøpt fra det merket. Men det er min subjektive oppfatning, altså!

Det var autokorrekt, ja! 😆 Tenkte mest på at apostroftegnet over e-en ikke ble med, men jammen ble det Cage i stedet. 😆 

Skjønner. Jeg har ikke prøvd så mye fra det merket, men det er ett salt der som er så godt. Var det jeg skulle ha tak i. 😀

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

platekompaniet har faktisk hatt sånne "tilbud" hvor ett produkt koster for eksempel 599 kroner. 

men andre nettbutikker, som for eksempel CDON eller lignendehar faktisk  nøyaktig samme produkt til bare 400 kroner eller 499 kroner.          

:reise: 

Anonymkode: e1193...87f

Man må alltid gjøre research. Tilbud/salg i en butikk betyr ikke nødvendigvis at det er nettopp DER det er billigst 😊

Anonymkode: 06ec9...02c

• Liker 1

Vaskemaskin (Power. Hadde bestilt den tidligere, men får BW-pris. -2500 kr. Mobil (Elkjøp) til ene datteren, kun satt ned 800, men ikke så dyr i utgpkt. Og har kjøpt meg Levitysko på tights.no, nedsatt 800 kr 😊

Aldri handlet på BW eller BF før, men tenkte det var greit i år 😊 Jobber selv i butikk, så er bestandig travelt på denne tiden av året. 

Anonymkode: a4ab3...257

• Liker 1

Joggesko som var nedsatt med 60%

har også best. Treningstøy i julegave til datteren min. Ellers så hadde OBS 3 pakker toffefee tilbud, som sikkert ikke var pga  black week. Det havnet noen av dem i handlekurven min😳 

Anonymkode: 6aa0a...d88

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...