Gå til innhold

Black Week-tråden! Hva har du kjøpt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Starter denne tråden slik at vi kan tipse hverandre om gode tibud under Black Week!

Så, hva har du kjøpt eller skal du kjøpe under årets salgsuke? 

Selv håper jeg å få gjort unna en del julegaver denne uken.

Fant også en oversikt over gode tilbud her: https://www.blackfridaysalg.com/black-week-oversikt/

Tips gjerne også om flere slike sider om du vet om noen 😊👍

Anonymkode: ba86e...99c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

iPhone 11 til til godt under 5000, med abonnement som bare er marginalt dyrere enn det jeg allerede har. 

Anonymkode: 07c87...441

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

iPhone 11 til til godt under 5000, med abonnement som bare er marginalt dyrere enn det jeg allerede har. 

Anonymkode: 07c87...441

Kult! Hvor kjøpte du den?

Skrevet

Sengetøysett. 50% avslag på KiD. Trengte det virkelig, så da kjøpte jeg to. Det var den besparelsen liksom ...😂

• Liker 4
Skrevet

Mikrobølgeovn på Power. Sparte vel rundt 40 %.

Skrevet

Ingenting 

• Liker 3
Skrevet

Ny tv. 8000,- spart. Ventet lenge på at den skulle komme på tilbud. 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Vinterjakke, satt ned med 1000 kr.

Skrevet

Kjøleskap og vaskemaskin 😊 Ting jeg virkelig trengte, veldig greit å få skikkelige merker til samme pris som billigmerkene

Anonymkode: cff5d...862

• Liker 2
Skrevet

Har gått ned 20 kilo, og trenger nye klær + sko. Men jeg synes ikke jeg har sett så mange bra tilbud enda. Har aldri brydd meg om Black friday før. Er det noe vits i å handle nå, eller bør jeg vente til januarsalget? 

Anonymkode: 4bc60...0ae

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har gått ned 20 kilo, og trenger nye klær + sko. Men jeg synes ikke jeg har sett så mange bra tilbud enda. Har aldri brydd meg om Black friday før. Er det noe vits i å handle nå, eller bør jeg vente til januarsalget? 

Å grattis! 😄 Nei altså jeg tror de venter med de beste tilbudene så jeg holder igjen litt til og Januar salget er mest varer som vinterklær fordi det snart er ut av sesong mens black friday er alle varer, mulig jeg tar feil :) 

Anonymkode: 3e9a4...6ac

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Å grattis! 😄 Nei altså jeg tror de venter med de beste tilbudene så jeg holder igjen litt til og Januar salget er mest varer som vinterklær fordi det snart er ut av sesong mens black friday er alle varer, mulig jeg tar feil :) 

Anonymkode: 3e9a4...6ac

Takk for svar 😊 Jeg har ikke kjøpt meg klær på flere år så jeg har jo ikke peiling, men høres lurt ut å vente til januarsalget. Det jeg har sett på til nå er klær/sko jeg ikke liker så godt, og det så er det ikke allverdens satt ned heller 😬

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Så flink 😊

Anonymkode: 2be63...7b9

Skrevet

Navnelapper🤪 Og deksel, lader, popsocket og skjermbeskytter til telefonen(sparte over 1000kr der). Følger med om det kommer noen gode tilbud på planlagte julegaver!

Anonymkode: 1cfa0...6d7

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Takk for svar 😊 Jeg har ikke kjøpt meg klær på flere år så jeg har jo ikke peiling, men høres lurt ut å vente til januarsalget. Det jeg har sett på til nå er klær/sko jeg ikke liker så godt, og det så er det ikke allverdens satt ned heller 😬

Vår Vera Moda har maaaaaaasse 25 % om dagen. 

Anonymkode: 5c17e...882

Skrevet

Mobildeksel fra ideal of sweeden og kjøleskap. Får se om det blir noe mer utover uken

Skrevet

Venter fortsatt på tilbud på det jeg har planer om å kjøpe (krysser fingrene for at det kommer på tilbud) 🙈 jeg nekter meg selv å kjøpe noe spontant bare fordi det er black friday. 

Anonymkode: 9d17e...2c1

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Kult! Hvor kjøpte du den?

Tipper ICE

Anonymkode: 7a59d...b87

Skrevet

Hva er forskjellen på Black week og Black Friday? Kommer det enda flere tilbud på fredag, eller hva? Jeg blir forvirra.

Anonymkode: 5160e...df9

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hva er forskjellen på Black week og Black Friday? Kommer det enda flere tilbud på fredag, eller hva? Jeg blir forvirra.

Anonymkode: 5160e...df9

Kommer nok flere tilbud på black friday! Men er en del butikker som har black week hele uka også, og setter ikke prisene noe mer ned enn de allerede har gjort. Og så er det mange dagtilbud som gjelder kun en dag rundt omkring. CDON feks har dagstilbud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...