AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1 Del Skrevet 23. november 2020 Hei, Fant min livs følgesvenn i MD Formulations for mange år siden. Men de ble jo lagt ned/kjøpt opp. Etter mye frem og tilbake, fant jeg Elizabeth Arden PRO Face & Body Scrub. Men nå har de fader meg sluttet å produsere den også! 😭 Jeg føler jeg har forsøkt 100 andre peelinger/skrubber, men det er ingenting annet som har fungert. Er det noen som vet om produkter som er så likt som overhodet mulig de jeg har nevnt her? Anonymkode: a1db9...af8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knots Skrevet 23. november 2020 #2 Del Skrevet 23. november 2020 Jeg for min del bruker bare vanlige skrubbehansker man får kjøpt billig på dagligvarebutikk. Funker fjell, babymyk hud etterpå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #3 Del Skrevet 23. november 2020 Har brukt Cosmica sin ansikts skrub siden jeg var 18år. Svikter aldri og den er god å bruke. Har prøvd meg på andre merker, men vender alltid tilbake til Cosmica😊 Fåes kjøpt på apoteker. Anonymkode: 5595e...41e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatør1 Skrevet 23. november 2020 #4 Del Skrevet 23. november 2020 Takk for tips! Jeg kan sjekke ut/vurdere begge deler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urwa Skrevet 23. november 2020 #5 Del Skrevet 23. november 2020 Sverger til denne under her. Den får huden til å GLØDE🤩 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #6 Del Skrevet 23. november 2020 Priori, peel and scrub tilsvarer den du brukte fra Elisabeth arden pro, også min favoritt! Anonymkode: b9173...30c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emblaxxx Skrevet 23. november 2020 #7 Del Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Priori, peel and scrub tilsvarer den du brukte fra Elisabeth arden pro, også min favoritt! Anonymkode: b9173...30c Denne bruker jeg også, super fornøyd 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #8 Del Skrevet 24. november 2020 Hardt og ødeleggende for huden, ville heller brukt kjemisk peeling som tar dybden innenfra, bruker the ordinary. Anonymkode: 94276...4d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #9 Del Skrevet 24. november 2020 https://www.boots.com/no7-radiant-results-purifying-intense-pore-scrub-10245109 Jeg er veldig glad i denne. Anonymkode: 5450e...753 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 24. november 2020 #10 Del Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hardt og ødeleggende for huden, ville heller brukt kjemisk peeling som tar dybden innenfra, bruker the ordinary. Anonymkode: 94276...4d8 Dette. Vil i alle fall foreslå å teste ut kjemisk peeling/syreeksfoliering. Denne typen eksfoliering finnes både som "maske" som brukes et par ganger i uka, og som "leave on" serum som man kan bruke oftere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #11 Del Skrevet 24. november 2020 Roci skrev (2 timer siden): Dette. Vil i alle fall foreslå å teste ut kjemisk peeling/syreeksfoliering. Denne typen eksfoliering finnes både som "maske" som brukes et par ganger i uka, og som "leave on" serum som man kan bruke oftere. Det funker dessverre ikke for meg, får hudormer med det samme - særlig over nesen. Anonymkode: a1db9...af8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #12 Del Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Priori, peel and scrub tilsvarer den du brukte fra Elisabeth arden pro, også min favoritt! Anonymkode: b9173...30c Supert innspill. Tusen takk! Anonymkode: a1db9...af8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 24. november 2020 #13 Del Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det funker dessverre ikke for meg, får hudormer med det samme - særlig over nesen. Anonymkode: a1db9...af8 Ja, da skjønner jeg jo at du helst vil forsøke noe annet. Kan jeg spørre om hvilket/hvilke produkter du har prøvd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #14 Del Skrevet 24. november 2020 EZ fra Meder, enzym peel. Renser huden og fjerner hudormer og deilig skrubb i tillegg. Bruker den to dager i uken. Anonymkode: 1276a...532 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #15 Del Skrevet 24. november 2020 Roci skrev (1 time siden): Ja, da skjønner jeg jo at du helst vil forsøke noe annet. Kan jeg spørre om hvilket/hvilke produkter du har prøvd? Vet du, jeg har forsøkt så mye at jeg aner ikke ...! Alt fra dyre til billigere merker. Og stadig har jeg måtte vende tilbake til den harde scrubben for å få roet ned hudormene. Jeg forstår at det sikkert ikke er så bra, men jeg tør ikke gå ut dersom jeg ikke får skrubbet dem bort. Jeg har derimot absolutt ikke økonomi til å gå ofte til hudpleier. Anonymkode: a1db9...af8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenelz Skrevet 24. november 2020 #16 Del Skrevet 24. november 2020 IKKE BRUK SKRUBBEHANSKER, SKRUBB MENT FOR KROPP, HJEMMELAGET SKRUBB, OSV. Det vil bare gi mikroskopiske skader/rifter som lett kan føres til forverring av hud. Eks. Rynker, infeksjon, osv. Driter i «Har gjort det i mange år, huden min er like fin». Huden er ikke like fin, det er derfor dere ser ut som rosiner. Uansett: Forhør med en hudklinikk på hva som funker for din hud. Ellers er peeling mest skånsomt! Bambus skrubb som er ment for ansikt er også «ok», men ikke like skånsomt som peeling. Ikke skrubb mer enn 2 ganger i uken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisa Rowe Skrevet 24. november 2020 #17 Del Skrevet 24. november 2020 Fysiske skrubber (sånne med korn i seg) kan være unødvendig irriterende og hard for huden. Anbefaler heller kjemisk peeling, jeg brukte The Ordinary AHA 30% + BHA 2% Peeling Solution før og synes den er utrolig bra. Bruker den ikke akkurat nå fordi jeg går på en tøff kur for huden, men skal begynne å bruke den igjen etter jeg er ferdig. Bare vær obs på å ikke bruke den for ofte eller for lenge - det holder lenge nok med 5-10 minutter én gang i uken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #18 Del Skrevet 24. november 2020 Lisa Rowe skrev (1 minutt siden): Fysiske skrubber (sånne med korn i seg) kan være unødvendig irriterende og hard for huden. Anbefaler heller kjemisk peeling, jeg brukte The Ordinary AHA 30% + BHA 2% Peeling Solution før og synes den er utrolig bra. Bruker den ikke akkurat nå fordi jeg går på en tøff kur for huden, men skal begynne å bruke den igjen etter jeg er ferdig. Bare vær obs på å ikke bruke den for ofte eller for lenge - det holder lenge nok med 5-10 minutter én gang i uken. Har du hatt problemer med store porer og hudorm? Anonymkode: a1db9...af8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisa Rowe Skrevet 24. november 2020 #19 Del Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du hatt problemer med store porer og hudorm? Anonymkode: a1db9...af8 Ja, hadde en del hudormer på nesen. Den peelingen jeg linket til er fra en av de mest populære merkene i hudpleie-verdenen akkurat nå, anbefaler det virkelig! Anbefaler også å sjekke ut Hyram på youtube om du er interessert i hudpleie eller ønsker å forbedre rutinen din, han gir utrolig gode tips. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #20 Del Skrevet 24. november 2020 Lisa Rowe skrev (1 minutt siden): Ja, hadde en del hudormer på nesen. Den peelingen jeg linket til er fra en av de mest populære merkene i hudpleie-verdenen akkurat nå, anbefaler det virkelig! Anbefaler også å sjekke ut Hyram på youtube om du er interessert i hudpleie eller ønsker å forbedre rutinen din, han gir utrolig gode tips. Tusen takk for tips! Anonymkode: a1db9...af8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå