-Fisken- Skrevet 4. august 2005 #1 Del Skrevet 4. august 2005 En venninne av meg spurte meg nettopp om jeg noen gang har hatt angstanfall, for hun har selv opplevd noe hun lurer på kan være det. Det har skjedd henne 4-5 ganger i det siste. Helt plutselig blir hun veldig kvalm, svimmel og får neste ikke puste. Deretter besvimer hun. Litt etter er hun like fin igjen. Har skjedd i sammenheng med at hun har vært stresset eller om hun må gjøre noe hun absolutt ikke vil/møte noen hun absolutt ikke vil. Noen som vet hva dette kan være? Angstanfall som hun selv tror? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 4. august 2005 #2 Del Skrevet 4. august 2005 Lurer litt på dette jeg og... I går fikk jeg et sånt anfall (hvis det er det det heter) for første gang. Jeg ble kjemperedd! Jeg har depresjon. Jeg var litt oppjaget/lei meg, og plutselig snøret det seg sammen i halsen, hjertet banket kjempefort og hardt og jeg ikke nesten ikkem puste og begynte å gråte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 4. august 2005 #3 Del Skrevet 4. august 2005 Ja, jeg tror dere har panikkangst. Jeg opplever også sånn. Men jeg har angst hele tiden, med små panikk innimellom. Mere angst noen ganger. Det er ekkelt. Klem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 5. august 2005 #4 Del Skrevet 5. august 2005 Det kan være det, men det kan også være noe annet. Derfor: Be henne høre med legen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 5. august 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 5. august 2005 Jepp, får be henne ta seg en tur eller ringe til legen. Hun går til psykolog egnetlig, men skipper alle timene.. Smart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå