AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1 Skrevet 23. november 2020 Jeg skal føde på Ullevål i begynnelsen av mai. Hvis det fortsatt er corona-pandemi, må jeg belage meg på at samboer ikke kan være med? Hvordan er oppfølging under fødselen her? Blir du etterlatt veldig til deg selv, alene i et smertehelvete? Ser for meg å ikke ha noen å støtte seg på, det blir jo litt tøft. Er enda en stund til, men klart tankene er der. Jeg er sikkert ikke den eneste. Anonymkode: 8b7d4...12a
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #2 Skrevet 23. november 2020 De fleste sykehus har hatt det sånn nå at mannen får være med fra aktiv fødsel, og må dra igjen etterpå. Er man på barselavdeling er besøkstiden fra 16-19 (på ahus ihvertfall) men mannen kan være med om sykehuset har barselhotell. Det står på sykehusene sine hjemmesider, les der. Lenge til mai, så umulig å si hvordan det blir. Jeg fødte med keisersnitt på ahus i oktober, mannen fikk være med på keisersnittet, men dagene etterpå fikk han ikke komme før 16. Anonymkode: c828b...159 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #3 Skrevet 23. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: De fleste sykehus har hatt det sånn nå at mannen får være med fra aktiv fødsel, og må dra igjen etterpå. Er man på barselavdeling er besøkstiden fra 16-19 (på ahus ihvertfall) men mannen kan være med om sykehuset har barselhotell. Det står på sykehusene sine hjemmesider, les der. Lenge til mai, så umulig å si hvordan det blir. Jeg fødte med keisersnitt på ahus i oktober, mannen fikk være med på keisersnittet, men dagene etterpå fikk han ikke komme før 16. Anonymkode: c828b...159 Aha! Tusen takk, godt å vite. Anonymkode: 8b7d4...12a
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #4 Skrevet 23. november 2020 Er vel litt strengere på Ullevål enn på mitt sykehus, men her får far lov å være med hele veien, og han får også være med på barsel så lenge han ønsker selv. Han kommer uansett til å reise hjem på ettermiddagen da vi har en 2-åring fra før, men han kan komme på besøk når han vil, trenger ikke vente til vanlig visittid. Varierer nok litt fra sykehus til sykehus, og hvor i landet du befinner deg. Jeg skal føde i februar, så det kan så klart forandre seg en del frem til da Anonymkode: 1451b...a83
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #5 Skrevet 23. november 2020 Les reglene for det sykehuset du skal føde på.. Det er ulike regler alle veier. Og de reglene som gjelder, endres hele tiden. Det er lenge til mai. Anonymkode: 3e121...681
IkkeStudentLenger Skrevet 25. november 2020 #6 Skrevet 25. november 2020 On 11/23/2020 at 12:16 PM, AnonymBruker said: De fleste sykehus har hatt det sånn nå at mannen får være med fra aktiv fødsel, og må dra igjen etterpå. Er man på barselavdeling er besøkstiden fra 16-19 (på ahus ihvertfall) men mannen kan være med om sykehuset har barselhotell. Det står på sykehusene sine hjemmesider, les der. Lenge til mai, så umulig å si hvordan det blir. Jeg fødte med keisersnitt på ahus i oktober, mannen fikk være med på keisersnittet, men dagene etterpå fikk han ikke komme før 16. Anonymkode: c828b...159 Var sånn på Ullevål i oktober iallefall. Endte med hastekeisersnitt. Mannen fikk være med på fødsel, og litt etterpå. Deretter kun i besøkstid 16-19, også var vi på barselhotell tredje natt, da var far med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå