AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1 Skrevet 23. november 2020 Jeg hadde bursdag i går, og samboeren min hadde i lang tid snakket om den flotte gaven jeg skulle få av han og laget de forventingene. Han sa flere ganger at jeg kom til å bli så glad og han brukte ordet lykkelig over gaven. Til slutt tenkte jeg han kanskje skulle fri når han gjorde så mye ut av det, eller i det minste hadde kjøpt noe ordentlig personlig og flott. Vel, dagen var her igår og jeg fikk gaven min. Var så spent, men må si skuffelsen var stor. Jeg fikk et par med joggesko, absolutt fine og sikkert dyre. Men jeg hater joggesko og verken jogger er bruker det på fritiden. Jeg er heller ikke overvektig hvis det skulle vært et hint, og hvor hyggelig hadde det uansett vært på bursdagen min da. Så nå sitter jeg her og er rimelig skuffet. Skuffet over at gaven var så lite personlig. Og lurer litt på hvordan han trodde jeg skulle bli så glad og lykkelig over det? Da hadde jeg heller satt pris på et lite kort med koselige ord og en sjokolade. Andre her som har opplevd skuffelse over en gave fra en kjæreste eller samboer? Anonymkode: cccec...736 16
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 Populært innlegg #2 Skrevet 23. november 2020 Aiii, den er kjip. Han har kjøpt noe han synes er fint...men det virker som han kjenner deg dårlig når han bommer så kraftig. Anonymkode: 42195...4b4 59
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 Populært innlegg #3 Skrevet 23. november 2020 Med langvarige kjærester er hinting anbefalt. Den grå genseren i butikken Finegensere er så fin! Særlig i størrelse medium Anonymkode: dd5a0...bad 56
Ullvott Skrevet 23. november 2020 #4 Skrevet 23. november 2020 Jeg tror jeg ville byttet dem i noe jeg faktisk kunne bli både glad og lykkelig over. Når han kjenner deg så dårlig kan han umulig ta byttingen personlig. 30
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #5 Skrevet 23. november 2020 Jeg fikk et lysfat av min kjære.. Jeg liker ikke lysfat en gang.. Noe han visste.. Skjønner den er kjip, men de kan vel brukes som hverdags sko? Man må vel ikke løpe med de? Anonymkode: 55a62...9fd 11
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #6 Skrevet 23. november 2020 Trener han? Kanskje det er et uttrykk for at han vil gjøre noe sammen med deg (trene)? Anonymkode: ec610...908 8
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #7 Skrevet 23. november 2020 Legg ALLE FORVENTNINGER døde. En ting jeg har lært av forhold så er det dette: SI HVA DU VIL HA. Ja, det suger, men så kan du risikere at mannen ser den Glade damen på tv og hun er SÅ glad for de nye joggeskoene sine, og ALLE damer blir så glade for joggesko som det hun blir. Anonymkode: 48a17...6bd 39
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 Populært innlegg #8 Skrevet 23. november 2020 Ting jeg fikk fra eksen: en strikkegenser med en panda på (jeg er i 30-årene) en krok (?) med en «diamant» til å sette på kafébord til å henge veska på Et sett for å lage gipsavstøp av penisen hans. Anonymkode: aca61...43a 132
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #9 Skrevet 23. november 2020 Nei, han trener ikke. Litt styrke en gang i blandt, men det er lite. Og han vet jo at jeg aldri går i joggesko fordi jeg ikke liker det. Liker heller ikke gå med joggesko til hverdags. Jeg har ikke sagt noe, og sa såklart tusen takk. Men jeg ble skuffet fordi jeg oppriktig trodde det var noe personlig siden jeg liksom skulle bli så lykkelig. Han er en person som ikke alltid hører etter, men jeg trodde han hadde fått med seg såpass når jeg har sagt mange ganger at jeg ikke liker joggesko. Og uansett om jeg så hadde gjort det, så er det dumt at han har lagt opp til så store forhåpninger. Han snakket om den gaven så mye at det hørtes virkelig ut som noe helt fantastisk personlig. Han gjorde masse greier ut av det, og ofte helt ut av det blå sa han flere ganger at han tenkte jeg var spent. Jeg bryr meg ikke om hva ting koster, så jeg hadde satt pris på en liten ting jeg så lenge det er langt omtanke bak, det synes jeg ikke det var 😔 Anonymkode: cccec...736 20
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #10 Skrevet 23. november 2020 Hvordan er han ellers da? Han har ikke bare funnet noe joggesko på billigsalg og tenkt du ville bli imponert fordi du ville tro de var dyre? Anonymkode: 4d2de...2d0 10
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #11 Skrevet 23. november 2020 Jeg rakk forresten ikke si hva jeg ønsket meg heller før han hadde kjøpt gave. Men jeg har jo her og der nevnt ting jeg hadde satt pris på, men han har tydeligvis ikke snappet om det 😣 Anonymkode: cccec...736 1
flygefisk1 Skrevet 23. november 2020 #12 Skrevet 23. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, han trener ikke. Litt styrke en gang i blandt, men det er lite. Og han vet jo at jeg aldri går i joggesko fordi jeg ikke liker det. Liker heller ikke gå med joggesko til hverdags. Jeg har ikke sagt noe, og sa såklart tusen takk. Men jeg ble skuffet fordi jeg oppriktig trodde det var noe personlig siden jeg liksom skulle bli så lykkelig. Han er en person som ikke alltid hører etter, men jeg trodde han hadde fått med seg såpass når jeg har sagt mange ganger at jeg ikke liker joggesko. Og uansett om jeg så hadde gjort det, så er det dumt at han har lagt opp til så store forhåpninger. Han snakket om den gaven så mye at det hørtes virkelig ut som noe helt fantastisk personlig. Han gjorde masse greier ut av det, og ofte helt ut av det blå sa han flere ganger at han tenkte jeg var spent. Jeg bryr meg ikke om hva ting koster, så jeg hadde satt pris på en liten ting jeg så lenge det er langt omtanke bak, det synes jeg ikke det var 😔 Anonymkode: cccec...736 Du må jo si noe til han. 10
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #13 Skrevet 23. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg rakk forresten ikke si hva jeg ønsket meg heller før han hadde kjøpt gave. Men jeg har jo her og der nevnt ting jeg hadde satt pris på, men han har tydeligvis ikke snappet om det 😣 Anonymkode: cccec...736 Ikke nevne, si rett ut, helst skrive ønskeliste med størrelse og farge. Anonymkode: 48a17...6bd 8
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #14 Skrevet 23. november 2020 Fikk en parfyme til 30 kr og et brettspill for barn et år. Ble ganske skuffet jeg og da jeg hadde brukt en del penger på gave til han. Men har begynt å legge bort forventningene om å få det jeg ønsker meg i julegave eller bursdagsgave. Nå får jeg som regel mer praktiske ting av han. Som en jakke han syns var fin eller lignende 😅 har begynt å kjøpe ting til han som jeg syns han burde ha eller blir fin i også 😂 Anonymkode: 88884...84a 6
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #15 Skrevet 23. november 2020 Ja Mannen min (da samboer, mange år siden) la vel ikle ivei - men jeg hadde hintet noe voldsomt til at jeg ønsket romantisk gave type smykke eller noe. Han ble overbevist av en kompis om at datidens....ja, det som var før IPod (husker ikke navnet) var tidenes mest geniale romantiske gave. Jo, om han hadde laget spilleliste med kul musikk eller noe ser jeg poenget, men jeg hadde liksom musikkspiller fra før og hadde innbilt meg DEN romantiske gava utfra beskrivelsene Ble glad for gave asså, men ble liksom solgt litt feil inntrykk på forhånd. Jeg bare «ååååh romantisk forventning», han «en teknisk duppeditt 😍» Brukte den masse, så det var i praksis bedre enn pyntedill. Anonymkode: 5fc59...796 16
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #16 Skrevet 23. november 2020 Jeg kan selve nevne noe... Over 5års forhold fikk eksen min: mobiler, nettbrett, de tingene han SA han ønsket seg. Jeg fikk: smykker (bruker ikke smykker noe særlig og det visste han) parfymer jeg er allergisk mot, som han og var klar over, NIPS å pynte med, klær i feil stil OG størrelse. Ene året fikk jeg penger fordi "du er så vanskelig å kjøpe til" 😅 Anonymkode: 48a17...6bd 21
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #17 Skrevet 23. november 2020 Du spør han pent om hvor han kjøpte skoene og du ønsker å bytte. Du sier du alltid har sagt og aldri har eid joggesko for du liker dem rett og slett ikke. Du setter pris på gaven men han bommet ganske kraftig. Så bytter du til noen pene sko du virkelig liker og takker så mye for dem Anonymkode: 50f6e...413 26
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #18 Skrevet 23. november 2020 Så kjipe kjærester mange av dere har. Lav intelligens på de Anonymkode: 4d2de...2d0 16
sommerfugl154 Skrevet 23. november 2020 #19 Skrevet 23. november 2020 8 minutter siden, AnonymBruker said: Ting jeg fikk fra eksen: en strikkegenser med en panda på (jeg er i 30-årene) en krok (?) med en «diamant» til å sette på kafébord til å henge veska på Et sett for å lage gipsavstøp av penisen hans. Anonymkode: aca61...43a Hahaha dette minnet meg om den juleepisoden med Mr.Bean der han gir en krok til oppheng for et bilde. Han gir kroken som om det er en ring 😆 25
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #20 Skrevet 23. november 2020 Akkurat nå, sommerfugl154 skrev: Hahaha dette minnet meg om den juleepisoden med Mr.Bean der han gir en krok til oppheng for et bilde. Han gir kroken som om det er en ring 😆 Hahaha ja fy fader, det burde være et hint generelt, en mann kan tenke han selv er sååå praktisk og smart 😅 Anonymkode: 48a17...6bd 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå