Gå til innhold

Stativ til babyjogger deluxe vognbag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det noe stativ som passer til babyjogger deluxe vognbag? Vi bor litt trangt, så understellet til City mini GT står sammenslått i gangen, og med første så brukte vi da vognbagen stående på gulvet som soveplass inne i stua. Nå med nr to kunne jeg tenke meg å få vognbaggen litt opp i høyden. Både for min egen del, hadde vært fint å ha ved siden av sofaen, og sånn at storebror på to ikke får like lett tilgang.

Alternativet er jo en vugge eller lignende i stua, men da må jeg rydde unna vognbaggen i en annen etasje mellom bruk, da det ikke er plass til å ga den stående i gangen

Anonymkode: 43a63...30c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om noe stativ, men hadde nok satt den på spisebordet selv. Eller på gulvet; tenker det er tryggere enn på et stativ med min toåring i hvert fall.

Anonymkode: dd652...655

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vet ikke om noe stativ, men hadde nok satt den på spisebordet selv. Eller på gulvet; tenker det er tryggere enn på et stativ med min toåring i hvert fall.

Anonymkode: dd652...655

Min toåring river nok bare ned bagen, eller klatrer opp på bordet om den står på bordet. Jeg vet det finnes til andre vognmerker, hvor man klipser fast bagen. Da står den jo like støtt som en seng i stua... 

Skrevet

Ta med vogna inn i stua. Vipp ned håndtak og kalesje så føles det mye mindre. 

Anonymkode: 178c5...80b

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ta med vogna inn i stua. Vipp ned håndtak og kalesje så føles det mye mindre. 

Anonymkode: 178c5...80b

Vogn inn etter å ha trillet ute i regn og på grus? Nei, takk. Vi lar understellet stå sammenslått i gangen vi tror jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...