AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1 Skrevet 23. november 2020 Finnes det noe stativ som passer til babyjogger deluxe vognbag? Vi bor litt trangt, så understellet til City mini GT står sammenslått i gangen, og med første så brukte vi da vognbagen stående på gulvet som soveplass inne i stua. Nå med nr to kunne jeg tenke meg å få vognbaggen litt opp i høyden. Både for min egen del, hadde vært fint å ha ved siden av sofaen, og sånn at storebror på to ikke får like lett tilgang. Alternativet er jo en vugge eller lignende i stua, men da må jeg rydde unna vognbaggen i en annen etasje mellom bruk, da det ikke er plass til å ga den stående i gangen Anonymkode: 43a63...30c
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #2 Skrevet 23. november 2020 Vet ikke om noe stativ, men hadde nok satt den på spisebordet selv. Eller på gulvet; tenker det er tryggere enn på et stativ med min toåring i hvert fall. Anonymkode: dd652...655
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #3 Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vet ikke om noe stativ, men hadde nok satt den på spisebordet selv. Eller på gulvet; tenker det er tryggere enn på et stativ med min toåring i hvert fall. Anonymkode: dd652...655 Min toåring river nok bare ned bagen, eller klatrer opp på bordet om den står på bordet. Jeg vet det finnes til andre vognmerker, hvor man klipser fast bagen. Da står den jo like støtt som en seng i stua... Anonymkode: 43a63...30c
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #4 Skrevet 24. november 2020 Ta med vogna inn i stua. Vipp ned håndtak og kalesje så føles det mye mindre. Anonymkode: 178c5...80b
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #5 Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ta med vogna inn i stua. Vipp ned håndtak og kalesje så føles det mye mindre. Anonymkode: 178c5...80b Vogn inn etter å ha trillet ute i regn og på grus? Nei, takk. Vi lar understellet stå sammenslått i gangen vi tror jeg Anonymkode: 43a63...30c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå