Gå til innhold

Hvem er en "Matheo Leander"for deg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Matheo Leander har en mor som er insta-influencer, som kanskje er i slutten av tjueårene, og gutten er alt mellom 1-7 år. Er han under 2 år så kan du fort se han i en Stokke/bugaboo vogn da det er det eneste som er bra nok for klompelompen.

Anonymkode: 54a42...b06

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Bortskjemt pappagutt fra Asker eller Bærum.

Anonymkode: 448d5...d2f

Nei. ML er et lavstatusnavn.

Anonymkode: e70fe...872

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Nå synes jeg "Karen" har fått gjennomgå lenge nok. 

På høy tid at det skapes en ny identitetsfigur. Denne gangen er det guttas tur.

Hva representerer en "Matheo Leander" for deg? 

Anonymkode: 90a69...133

sønnen til en ung alenemor på overgangsstønad.

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er mellom 10-15 år. Han er en helt ok fyr, gjør det litt under gjennomsnittet på skolen, er god i sport, går med lue over ørene, for store bukser og en genser med glidelås med ermene opp til albuene. Om noen år begynner han å røyke, han tar seg gjerne en øl om han er over 14. Er han under det så drikker han redbull. Han er ellers hyggelig og har gode venner. Han kan være ganske frekk mot moren sin, men det er fordi han er lei av at hun kaller han for begge navnene, kaller han gullet og vil nusse han på kinnet. Da blir han sur. Han er også en god gamer og liker burgere og brus. 

Anonymkode: a405a...315

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 24.11.2020 den 20.38):

Han er mellom 10-15 år. Han er en helt ok fyr, gjør det litt under gjennomsnittet på skolen, er god i sport, går med lue over ørene, for store bukser og en genser med glidelås med ermene opp til albuene. Om noen år begynner han å røyke, han tar seg gjerne en øl om han er over 14. Er han under det så drikker han redbull. Han er ellers hyggelig og har gode venner. Han kan være ganske frekk mot moren sin, men det er fordi han er lei av at hun kaller han for begge navnene, kaller han gullet og vil nusse han på kinnet. Da blir han sur. Han er også en god gamer og liker burgere og brus. 

Anonymkode: a405a...315

Og så lager mammaen en tråd på KG: "Sønnen min er så frekk mot meg, Hva skal jeg gjøre?"

Svarene er ca annet hvert av råd om frekke 7-åringer og spørsmål om hvor gammel sønnen er. På side 7 forteller mammaen noe motvillig at Gullet (eller Snuskelusken) blir 14 i februar.

Anonymkode: 8eda3...70c

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 23.11.2020 den 19.45):

Mhm! 😄 Alle prøver å lage karakterer til et programm av Herman Flesvig eller noe høres det ut som.... Voksene mennesker kan umulig tenke sånn om noen på grunn av et navn? 

Anonymkode: c1e52...f5f

Må da gå an å ha assosiasjoner til et navn uten å bli stemplet som dømmende? Nå er det jo dere som er dømmende 

Anonymkode: ad99c...cf3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Må da gå an å ha assosiasjoner til et navn uten å bli stemplet som dømmende? Nå er det jo dere som er dømmende 

Anonymkode: ad99c...cf3

Joda, men de er så sprø og ikke minst negative. Det er sjokkerende, jeg svarte bare med humor for å sette det i perspektiv. Og jo, tenker man sånne ting utifra kun et navn, så er det dømmende per definisjon. 

Anonymkode: c1e52...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver for seg er navnene greie nok, men de to sammen gir assosiasjoner til en ung mor.

Anonymkode: 81e97...88a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

moho skrev (På 23.11.2020 den 17.25):

Matheo Leander har vel rukket å bli ganske stor nå, nettopp blitt tenåring kanskje. Han er en sånn kul type i klesstilen, snakker høyt og mye, drikker redbull og sparker i grusen nede ved Bunnpris på kveldene. Mamma sitter hjemme og fyrer duftlys og lager papirblomster som postes Instagram med halvsøster 2 og 3 som er i Instavennlig alder.

Jeg kjenner ham! Han heter Matheo Leonard og ja,  dyre klær, akkurat fylt 13 og du er spot on på resten og. 

Anonymkode: 9f943...e05

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser for meg en som karakteren til Herman Flesvig i Førstegangstjenesten,Preben. Livets vei  servert på sølvfat

Anonymkode: 3e5b7...f04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen for verdens mest patetiske tråd. Nesten alle innlegg som skal beskrive denne fyren handler om MORA HANS. Var ikke hele poenget å gi ham en selvstendig negativ identitet i likhet med denne «Karen»? Men nei da, isteden skal jammen damer disses her også. 

Skjerp dere!

Anonymkode: 11d53...db9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En kjedelig unge med normal intelligens. 

kanskje foreldrene har intelligens på rundt 90, det er jo normalt det og. 

Anonymkode: d644d...c8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye morsomt her.

Men så tenker jeg at når en av verdens smarteste menn heter Elon Musk så er det håp for alle. Uansett hvor gale foreldrene var i dåpen.

Elon Musk selv døpte sitt barn X Æ A-12 i år. Noe som bare styrker mistanken om at han er en alien som vil hjem til planeten Mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser for meg sånn guttunge med gantsokker og skjerf som han skryter uhemmet av, "pappa shøper, for han har cash", legger ut bilder på insta på sommeren av "pappas yacht", og mamma Thea Emilia som nå søker hjelp i systemet for "ptsd, angst og sånn". 

Hvis jeg skal dømme skikkelig, vel og merke. 

Anonymkode: 25e15...1f5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mora til Matheo Leander er en wannabe influenser som legger ut det ene filterbildet etter det andre hvor hun sitter i stresslessen sin med en kopp kaffe, etterfulgt av en ellers annen "dyp" tekst om å verdsette hverdagen. Alle klær hun går i er lys beige eller lys gammelrosa. 

Matheo Leander har bare klær han knapt får leke i for mora legger ut masse bilder med rabattkoder "bruk kode Linni10 for å få 10% rabatt på blabla". 

Anonymkode: 51343...0bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matheo Leander kommer definitivt til å melde seg på Paradise bordell. Han må bare bole se... host, trene tung styrke først og få mange nok tatoveringer først. 

Anonymkode: a70da...66b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...