Gå til innhold

Hvem er en "Matheo Leander"for deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Matheo Leander har vel rukket å bli ganske stor nå, nettopp blitt tenåring kanskje. Han er en sånn kul type i klesstilen, snakker høyt og mye, drikker redbull og sparker i grusen nede ved Bunnpris på kveldene. Mamma sitter hjemme og fyrer duftlys og lager papirblomster som postes Instagram med halvsøster 2 og 3 som er i Instavennlig alder.

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet
hippyskippy skrev (4 timer siden):

En ting er sikkert, moren har ihvertfall hatt hjemmebleika platinahår med ettervekst, og skilt på Emmaljunga-barnevogna med MATHEO LEANDER på. 

Dette. 

Anonymkode: 427dc...a19

• Liker 12
Skrevet

Jeg prøver heller å se for meg de som svarer i denne tråden. Her var det mye dømmende folk.

Anonymkode: faa5f...099

• Liker 5
Skrevet

Han er et barn født ca 2011-2015, og har gjerne unge foreldre med lav utdannelse eller er navere. Mor er ofte alenemor med barnefri annenhver helg.

Anonymkode: 380b3...225

• Liker 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Matheo Leander har en ung mamma som jobber på Rema 1000 og en far som jobber skift i industrien. Mammaen er opptatt av merkeklær til Matheo Leander, tror kanskje Matheo Leander kan ha et snev av "sånn derre" ADHD for det har ho lest om på et mammaforum hvor ho har brukernavnet MammanTilGullet og ho elsker å se på Paradise Hotel og Grey's Anatomy når Gullet har lagt seg. Matheo Gullet Leander er selvsagt hovedinnholdet på mammas Instagram-konto, hvor ho skamløst deler alt fra "sjarmerende" snørrbobler til private stunder som lesing på sengekanten. Matheo Leander har en lillebror på vei som skal få navnet Carlos Dimitry, til tross for at hverken mor eller far har et snev av tilknytning til noe annet land enn Norge. 

(Navnet Carlos Dimitry ble foreslått i fullt alvor i en tråd i en av Norges største gravidgrupper på Facebook, er ikke noe jeg har funnet på.) 

Anonymkode: be18a...c27

Og både mamman og pappan til ML har navnet og fødselsdatoen hans tattovert. Gjerne på underarmen.

• Liker 28
Skrevet

En Matheo Leander er en som har en mor som er medlem i Hønehjørnet på Facebook. 

Anonymkode: d70ae...979

• Liker 17
Skrevet

Matheo Leander har foreldre som er i et noe lavere sosioøkonomisk nivå.

Anonymkode: 8642a...e8a

• Liker 15
Skrevet

Bortskjemt pappagutt fra Asker eller Bærum.

Anonymkode: 448d5...d2f

• Liker 2
Skrevet

En skikkelig kuul unge som er populær blant jevnaldrende.  Så har han moderne foreldre som ikke bryr seg en dritt hva foreldrene til Åslaug og Torbjørn mener om deres navnevalg.

Anonymkode: e6c38...807

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Matheo Leander har foreldre som er i et noe lavere sosioøkonomisk nivå.

Anonymkode: 8642a...e8a

Vet om flere Matheo og Leander. Alle har de høyt utdanna foreldre.

Min bestefar het Leander. Han var en høyt respektert bankmann som ville ha vært over 100 år om han levde i dag.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

En skikkelig kuul unge som er populær blant jevnaldrende.  Så har han moderne foreldre som ikke bryr seg en dritt hva foreldrene til Åslaug og Torbjørn mener om deres navnevalg.

Vedder en hundrings på at du er mamma til en Matheo Leander.

• Liker 24
Skrevet

Matheo Evander? Er det en av ungene til Martha Louise? 

Ser for meg en sånn Flettfrid unge med sykkelhjelmen på i alle situasjoner. Type Oslo vest. Skal ha russebuss til ørten millioner når han kommer så langt.

Anonymkode: c318e...4bb

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vet om flere Matheo og Leander. Alle har de høyt utdanna foreldre.

Min bestefar het Leander. Han var en høyt respektert bankmann som ville ha vært over 100 år om han levde i dag.

De fleste døde ville vært over 100 år dersom de levde i dag, så det er jo ikke akkurat et mirakel.

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vedder en hundrings på at du er mamma til en Matheo Leander.

Niks. Ville ikke brukt det navnet selv. Men jeg liker navn i samme skala. 5 år på høyskole har jeg også! 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg prøver heller å se for meg de som svarer i denne tråden. Her var det mye dømmende folk.

Anonymkode: faa5f...099

Mhm! 😄 Alle prøver å lage karakterer til et programm av Herman Flesvig eller noe høres det ut som.... Voksene mennesker kan umulig tenke sånn om noen på grunn av et navn? 

Anonymkode: c1e52...f5f

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

De fleste døde ville vært over 100 år dersom de levde i dag, så det er jo ikke akkurat et mirakel.

Ville bare frem til at navnet ikke er et nymoderne navn. Vurderte å kalle opp mitt barn etter han, men navnet ble litt oppbrukt på den tiden. Ville ikke ha en unge  med samme navn som halve klassen.

• Liker 1
Gjest Willasmo
Skrevet

Sønnen til en influenser uten utdannelse med en 'liksom yrkestittel', og faren jobber dobbelt for å betale morens forbrukslån. 

Skrevet

Ser vi vet mye om mammaen til Matheo Leander her, men hvem er Matheo Leander da? 

Tror Matheo, som kun hjemme blir tilkalt med begge navna, er en gutt som liker å stå i sentrum for oppmerksomheten. Han virker skikkelig kul og selvsikker, men egentlig er han usikkerheten selv og trenger konstant bekreftelse fra omverdenen om at han god nok, smart nok, pen nok.

• Liker 3
Skrevet

Det blir litt unge mødre her også. Hver for seg ørlite bedre enn begge sammen.

Anonymkode: 81e97...88a

• Liker 2
Skrevet

En bortskjemt gutt født av en ung  uutdannet mor kanskje når hun var 18-20 år. Ser henne for meg med åletrange skinnyjeans, langt, tørt gråhvitt hår, ducklips og vippeexstenions som ser ut som billigste vippene man får på Ebay.  

Anonymkode: 21478...e43

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...