Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger å kjøpe sovepose til gutten min som er 2 år gammel. Han er ikke vant til å sove med åpent vindu om natta. Derfor er det rundt 21-22 grader på rommet hans. Lurer på om de soveposene fra HM og ikea er greit å kjøpe? Blir de for kalde eller for varme?

Anonymkode: 59111...a0d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

21-22 grader innendørs er jo normal innetemperatur? 

Anonymkode: bb75a...215

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

21-22 grader innendørs er jo normal innetemperatur? 

Ja hadde vi hatt vinduet åpent så skulle det kanskje være rundt 17-18 grader? Sønnen min blir fort tett i nesa derfor har vi aldri åpnet vindu om natta

Skrevet

Jeg forstår virkelig ikke problemstillingen. Hvorfor skal du åpne vinduet på natta på vinteren i Norge?

Skrevet

Litt frisk luft på rommet om natta er bare bra. Kanskje greit å finne ut hvorfor barnet er ofte tatt i nesa. 

Anonymkode: 1ed45...b04

• Liker 2
Skrevet

Hva skal soveposen brukes til? 

Anonymkode: 33787...df4

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva skal soveposen brukes til? 

Anonymkode: 33787...df4

Leke telttur på soverommet tydeligvis😂

Skrevet

Syns easygrow sin er veldig fin. Har vel sett det på ikea, men visste ikke at hm også hadde. Spiller vel ikke så stor rolle hvilken du kjøper så lenge det er såpass god temp på soverommet. Barnet ditt blir nok ikke så tett i nesa om dere senker tempen på soverommet. 

Anonymkode: 27f52...130

• Liker 1
Skrevet

Sovepose til å reise på telttur? Eller bruke hjemme? Hvorfor skal han ha sovepose hjemme? 

Anonymkode: 42feb...f3f

Skrevet

De ønsker jo sovepose slik at barnet ikke sparker av seg dyna når de åpner vinduet. 

Må du kjøpe sovepose med en gang da? Kan du ikke se det an et par kvelder om barnet sparker av dyna. Kanskje han gjør det fordi det er varmt på soverommet. 

• Liker 5
Skrevet

Her var det mange som ikke hadde peil... hehe

Jeg bruker sovepose til min toåring - den lange fra HM. Hun er god og varm. Om vintern har jeg vinduet oppe, men da får hun et ekstra teppe på seg. 

Anonymkode: 8b9b9...a5a

• Liker 1
Skrevet

Barnet sparker sikkert av seg soveposen også, forskjellen er at den ikke er like lett å komme inn i igjen senere på natta når han er kaldere.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Her var det mange som ikke hadde peil... hehe

Jeg bruker sovepose til min toåring - den lange fra HM. Hun er god og varm. Om vintern har jeg vinduet oppe, men da får hun et ekstra teppe på seg. 

Anonymkode: 8b9b9...a5a

Hvorfor har du vinduet oppe?

Skrevet

Har brukt soveposene fra H&M til begge mine barn, har klippet opp enden på dem så de kan bevege seg litt mer. Vinterstid har vi gått over til Babydan snugglebag, en litt tykkere sovepose med dun. 

Skrevet

Haha!! Sovepose er som en nattdrakt! Og frisk luft er godt når man sover. Jeg blir iallefall veldig tett om jeg sover med vindu igjen! Har opplevd å våkne med snø på soveromsgulvet, når det er så ille lukker vi vindu da, eller når det blåser fælt.

• Liker 4
Skrevet
24 minutter siden, Klagenfurt skrev:

Hvorfor har du vinduet oppe?

Det er sunt å sove med vinduet oppe!

Anonymkode: a73c3...2d7

• Liker 6
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De ønsker jo sovepose slik at barnet ikke sparker av seg dyna når de åpner vinduet. 

Må du kjøpe sovepose med en gang da? Kan du ikke se det an et par kvelder om barnet sparker av dyna. Kanskje han gjør det fordi det er varmt på soverommet. 

Det står ingen steder at barnet sparker av seg dyna. 
Det står at de aldri har vinduet åpent. 
Det står ikke at de vil begynne å ha vinduet åpent. 

Anonymkode: 42feb...f3f

• Liker 2
Skrevet

Vi brukte sovepose fra HM i stedet for dyne på vår da hun var 6-9 mnd fordi hun bare sparket av dyna. Funka flott. 

Anonymkode: 7b91e...ae8

• Liker 1
Skrevet

Brukte sovepose på min. Hadde fra Ikea. Hun elsket den. 
Til de som tror det er en vanlig sovepose, det er ikke det. Det er som en dyne/teppe man kler på baby. 

image.jpeg.f62b6d29548630f6325ea628ef544caa.jpeg

Anonymkode: f0112...aac

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi brukte sovepose fra HM i stedet for dyne på vår da hun var 6-9 mnd fordi hun bare sparket av dyna. Funka flott. 

Anonymkode: 7b91e...ae8

Hadde dere vinduet oppe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...