AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1 Skrevet 23. november 2020 Hei, har omtrent akkurat født og vi tenkte å prøve med sex igjen, i og med det er 3 uker siden fødsel og jeg ikke lenger blør. Vi brukte selvsagt kondom pga infeksjonsfare og graviditet, men når vi var ferdige, så hadde det sklidd av. Sjansen er vel ekstremt liten for graviditet, men burde jeg kjøpe angrepille for sikkerhetsskyld? Jeg ammer også. Anonymkode: cc6fe...45b
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #2 Skrevet 23. november 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, har omtrent akkurat født og vi tenkte å prøve med sex igjen, i og med det er 3 uker siden fødsel og jeg ikke lenger blør. Vi brukte selvsagt kondom pga infeksjonsfare og graviditet, men når vi var ferdige, så hadde det sklidd av. Sjansen er vel ekstremt liten for graviditet, men burde jeg kjøpe angrepille for sikkerhetsskyld? Jeg ammer også. Anonymkode: cc6fe...45b Sjansen er liten, men om det er krise med ny baby ville jeg tatt en angrepille. Anonymkode: 3d301...8df
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #3 Skrevet 23. november 2020 Hvordan er det mulig at den sklir av? Dere vet vel at det finnes forskjellige størrelser, og man må bruke riktig størrelse? Anonymkode: 826c1...7e5
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #4 Skrevet 23. november 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er det mulig at den sklir av? Dere vet vel at det finnes forskjellige størrelser, og man må bruke riktig størrelse? Anonymkode: 826c1...7e5 Kondomet var vel ikke langt nok ned og vi kjøpte sånn tettsittende, ble nok en smule for trangt, så det skled av....Har ikke opplevd det før, med samme mann og samme kondom, så ble overrasket selv. HI Anonymkode: cc6fe...45b
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #5 Skrevet 23. november 2020 Du skal ikke ta angrepille og amme samtidig Anonymkode: d40f5...e08
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #6 Skrevet 23. november 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du skal ikke ta angrepille og amme samtidig Anonymkode: d40f5...e08 Burde jeg i så fall pumpe, eller gi MME? HI Anonymkode: cc6fe...45b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå