AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1 Skrevet 23. november 2020 Noen som har vært henvist til TUL pga. mistanke om svangerskap utenfor livmor? Hvor lenge måtte dere vente på time? Anonymkode: 4a724...a6b
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #2 Skrevet 23. november 2020 Ja, to ganger. Første gang gikk det litt tid, jeg måtte igjennom en hcgstigning-test først, og det ble ikke fart i sakene før egglederen sprakk. Andre gangen ble jeg sendt rett på sykehuset, da jeg sa at jeg kjente igjen symptomene. Anonymkode: 66c15...186
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #3 Skrevet 23. november 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, to ganger. Første gang gikk det litt tid, jeg måtte igjennom en hcgstigning-test først, og det ble ikke fart i sakene før egglederen sprakk. Andre gangen ble jeg sendt rett på sykehuset, da jeg sa at jeg kjente igjen symptomene. Anonymkode: 66c15...186 Oi, såpass! 😮 Var det fastlegen som krevde hcgstigningstest? Eller de du ble henvist til? Var det utenfor livmor andre gangen også? Anonymkode: 4a724...a6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå