Gjest Trolletrine Skrevet 10. august 2005 #41 Skrevet 10. august 2005 Så lenge personen ikke skader seg,kan jeg ikke se problemet.Må i såfall være at personen er rimelig selvhøytidelig,og det skal man selvfølgelig ikke kimse av Ellers syns jeg det finnes nok av gravalvorlige folk i verden........Og humor kan faktisk være på andres bekostning,men da må jeg også tåle at folk ler av meg også!
reddelinnea Skrevet 12. august 2005 #42 Skrevet 12. august 2005 Har et par venninner som får hysterisk latteranfall hvis en eller annen faller av sykkelen, vrikker foten og snubler litt, eller faller på andre måter. Dette ler de da rått av. Selv får jeg nesten vondt inni meg hvis en person sykler og går rett på snørra. Sånt finner jeg virkelig ikke morsomt i det hele tatt. Har diskutert dette med de og spurt hva som er morsomt med det, og det syns vel da bare at det er gøy å se folk "drite" seg ut... Husker en gang hvor jeg var sammen med hun ene hvor jeg snublet så vidt det var. Da lo hun selvfølgelig. Merket at jeg ble irritert, og ikke fordi det er så flaut, men fordi jeg ikke skjønner hvorfor det var morsomt. Ler dere av folk som tryner? Eller er dere som meg, hvor dere ikke finner noe sånt morsomt? ← Jeg klarer ikke å la være å le jeg. Hvis jeg snubler eller detter av syklen så ler jeg også. Av meg selv. Men hvis andre slår eller detter seg prøver jeg å holde inne latteren min.Ellers så føler jeg meg slem som ler av andre. Men jeg ler av meg selv hele tiden da. Føler meg som en komisk tulling i alt det jeg gjør, så jeg går rundt å ler av meg selv. Også fordi jeg er så usikker. Og vet ikke hva jeg skal gjøre, da ler jeg. flaut det.
Ciara Skrevet 13. august 2005 #43 Skrevet 13. august 2005 Jeg pleier å se an personen som tryner. Dersom mennesker ser flau ut, lar jeg være å le (eller ler i skjul). Dersom de ler selv, ler jeg også åpenlyst (men på en hyggelig måte altså). Selv ler jeg også masse når jeg tryner fordi jeg aldri ser så godt for meg hvor utrolig dumt det må ha sett ut, og da har jeg ikke noe i mot at andre ler med meg
Gypsy Skrevet 13. august 2005 #44 Skrevet 13. august 2005 Jeg tror ikke folk ler fordi de er ondskapsfulle og ønsker den uheldige noe vondt, jeg tror de fleste krampelatteranfall kommer automatisk når noen stuper til jorden på en heller uelegant måte, da gjerne fulgt av et totalt overrumplet ansiktsuttrykk.
Gjest 1111 Skrevet 13. august 2005 #45 Skrevet 13. august 2005 Jeg syns ikke det er greit å le hvis noen faller eller skader seg på en eller annen måte, man har da såpass med selvkontroll at man klarer å bite i seg et fnis eller et latteranfall av noe overhodet ikke er morsomt i det hele tatt. Har selv hatt endel små-ulykker som har vært svært smertefulle og det er overhodet ikke noe morsomt når folk rundt deg står og ler mens du er midt i et smertehelvete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå