Gjest gjest1 Skrevet 5. august 2005 #21 Skrevet 5. august 2005 Jeg prøver å ikke le av dem, for jeg blir så utrolig sinna selv, der jeg går på trynet og får så vondt men må holde maska og le selv siden jeg iallfall ikke tryner OG griner i offentligheten samtidig! huff!
Gjest Devil's Spawn Skrevet 5. august 2005 #22 Skrevet 5. august 2005 Joda, det går fint. Men er det verdt prisen du må betale (å havne i helvete!!)? ← Ja. Visse ting må man brenne for (ho ho ho).
Gjest GreenSky Skrevet 5. august 2005 #23 Skrevet 5. august 2005 Javisst, alle de bra damene havner jo i helvete!
Caramba Skrevet 5. august 2005 #24 Skrevet 5. august 2005 Jeg er av dem som ikke ler, jeg iler bekymret til for å hjelpe. Jeg synes kun synd på personen, og husker hvor fælt jeg synes selv det er å tryne. Kjæresten min ler seg ihjel av tryning, og jeg blir like irritert på ham hver gang, he he he. Vi er alle forskjellige:-)
Gjest Devil's Spawn Skrevet 5. august 2005 #25 Skrevet 5. august 2005 Javisst, alle de bra damene havner jo i helvete! ← Helvete eller! See you in hell...
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2005 #26 Skrevet 5. august 2005 Spørs helt på situasjonen om det er morsomt eller ikke... om det er det ler jeg som regel inni meg, hvis det ikke er noen jeg kjenner. Hvordan tryner man forresten elegant? :klø:
Gjest SumoBryter Skrevet 5. august 2005 #28 Skrevet 5. august 2005 Jeg vanligvis ikke at det er greit nei, blir ganske sur av sånn humor. Hilsen surpump!
Gjest skindeep Skrevet 5. august 2005 #29 Skrevet 5. august 2005 Sist gang jeg så ei som tryna, lo jeg litt av det ... , men det viste seg at den dama som datt hadde celebral parese og hadde ikke så god balanse. Etter det vil jeg ikke le når noen tryner...
Gjest 123Boy Skrevet 5. august 2005 #30 Skrevet 5. august 2005 Så en gang en eldre mann falle stygt på sykkel, jeg kom imot, gående, var vel 50meter fra han omtrent, da jeg satte opp farten litt for å komme bort til han , så jeg allrede 3 ungdommer som sto og lo og pekte på han. Denne eldre mannen, lå forsatt på bakken, og prøvde å komme seg opp igjen. Jeg hjalp han opp på beina så han fikk støtte seg til sykkelen, deretter grabbet jeg den ene ungdommen og slengte han nedover gressplenen, og kjeftet han huden full av skjellsord. De to andre løp av redsel. Den eldre mannen, klarte så vidt å stå så etter en liten samtale ble vi enige i å kontakte en sykebil, legen kom og tok han med seg, politiet tok seg av sykkelen, og jeg ønsket han god bedring og vandret videre. Med til historien hørere det jo at at denne eldre mannen var så takknemlig at han sette inn en notis i lokalavisa om at "den mannen" som hjalp han etter fallet, håpet han tok kontakt. Som sagt så gjordt, jeg ringte lokalavisa, fortalte hvem jeg var, og de arrangerte et møte mellom oss på en kafe en lørdagsettermiddag. Med seg på indrelommen hadde han en liten påskjønnelse som takk for min hjelp etter fallet hans. Enkelt og greit , weekend opphold for to i København, hotell og fly, hadde en kanon tur sammen med fruen.... og vi har fått oss en ny eldre koselig venn. Det vister seg i ettertid, at han er helt alene, uten barn eller noe nær slekt, så sist julaften var han hos oss, han stortrives forsatt i en aldre av 81. Så til dere som ler av andres uhell..... SKAM DERE!!!
Gjest Embla s Skrevet 5. august 2005 #31 Skrevet 5. august 2005 Mange som faller ler selv, og da ler jeg vel med. Men jeg syns ikke det er så veldig festlig at folk snubler etc. Syns heller ikke sånne "hjemmevideo-talkshow" hvor folk sender inn ulike episoder med barn som faller overskrevs på sykkel, fedre som detter og slår hodet sitt når de skal hjelpe ungen ned sklia, osv (gjerne akkompagnert av diverse merkelige lyder som er lagt på etterpå) er morsomt.
iviking Skrevet 6. august 2005 #32 Skrevet 6. august 2005 synes ikke det er morsomt, vil helst hjelpe folk som tryner. ang. videoer av barn som tryner på sykkelen osv. her er et sitat fra simpson episoden stark raving dad, som viser hvor sykt mye av tryne humor er. Homer watches television... Announcer: Our $50,000 home video finalists are... Man Breaking Hip. [sound of bowling pins, followed by a scream] Homer: [chuckles] Announcer: [chuckles] Dog On Fire. [doing a doggy voice] Ruff, anybody order a hot dog? Homer: [laughs uproariously] Oh, look at him! Announcer: And finally, Baby With a Nail Gun. [kachunk] Homer: Aww.... Announcer: Okay, it's time to cast your votes now! Homer: Dog On Fire! Dog On Fire! -- America's Stupidest Home Videos, ``Stark Raving Dad''
Gjest Violetta Skrevet 7. august 2005 #33 Skrevet 7. august 2005 Så en gang en eldre mann falle stygt på sykkel, jeg kom imot, gående, var vel 50meter fra han omtrent, da jeg satte opp farten litt for å komme bort til han , så jeg allrede 3 ungdommer som sto og lo og pekte på han. Denne eldre mannen, lå forsatt på bakken, og prøvde å komme seg opp igjen. Jeg hjalp han opp på beina så han fikk støtte seg til sykkelen, deretter grabbet jeg den ene ungdommen og slengte han nedover gressplenen, og kjeftet han huden full av skjellsord. De to andre løp av redsel. Den eldre mannen, klarte så vidt å stå så etter en liten samtale ble vi enige i å kontakte en sykebil, legen kom og tok han med seg, politiet tok seg av sykkelen, og jeg ønsket han god bedring og vandret videre. Med til historien hørere det jo at at denne eldre mannen var så takknemlig at han sette inn en notis i lokalavisa om at "den mannen" som hjalp han etter fallet, håpet han tok kontakt. Som sagt så gjordt, jeg ringte lokalavisa, fortalte hvem jeg var, og de arrangerte et møte mellom oss på en kafe en lørdagsettermiddag. Med seg på indrelommen hadde han en liten påskjønnelse som takk for min hjelp etter fallet hans. Enkelt og greit , weekend opphold for to i København, hotell og fly, hadde en kanon tur sammen med fruen.... og vi har fått oss en ny eldre koselig venn. Det vister seg i ettertid, at han er helt alene, uten barn eller noe nær slekt, så sist julaften var han hos oss, han stortrives forsatt i en aldre av 81. Så til dere som ler av andres uhell..... SKAM DERE!!! ← Synes heller ikke det var riktig av ungdommene å le, men jeg synes ikke det forsvarer at du gikk til angrep på en av dem fysisk. Det gjør at hele belønningen du fikk var heller ufortjent. Og at du skryter av det i tillegg, vel...
Gjest Violetta Skrevet 7. august 2005 #34 Skrevet 7. august 2005 Jeg synes ikke det er morsomt å le av at andre faller og slår seg. Derfor ler jeg ikke av det. Jeg synes heller ikke hjemme alene-filmene er morsomme av samme grunn. Så får folk bare kalle meg sær om de vil.
Gjest Trolletrine Skrevet 7. august 2005 #35 Skrevet 7. august 2005 Er enig med Darcy,-er morsomt så lenge folk ikke har skadet seg.Og hjelper selvfølgelig til.Det som er morsomt er de ugrasiøse bevegelsene og ansiktsutrykk på personen.Og ja,det er greit at folk ler av meg oså,-faktisk ikke lenge siden jeg trynte skikkelig midt i byen,-skikkelig tabbefall med rulling og det hele Holdt nesten på å besvime,men måtte le etterpå
Gjest Kålungen Skrevet 8. august 2005 #36 Skrevet 8. august 2005 Jeg syns sånt er hysterisk morsomt, kan le så jeg griner av enkelte fall! Men nå ser jeg det komiske i det meste da.....
birgitte242 Skrevet 8. august 2005 #37 Skrevet 8. august 2005 Nei, det er ikke morsomt i det hele tatt, og jeg synes det er ganske usympatisk å le av det.
AUF Skrevet 8. august 2005 #38 Skrevet 8. august 2005 De jeg kjenner godt kan jeg le litt av, men å le av at fremmede folk på et eller annet hvis bare snubler eller faller, det hører ingen steder hen! Tenk om det hadde vært deg! Det er fort gjort, og jeg tenker ikke over det. Som å flire av at noen f.eks. går på en stolpe eller lignende kan jeg forsiktig blunke eller smile til vedkommende, men det kommer an på den personen.
Irka Skrevet 8. august 2005 #39 Skrevet 8. august 2005 Det kommer vel ann på hvor alvorlig fallet ser ut til å være.
Donnie Darko Skrevet 9. august 2005 #40 Skrevet 9. august 2005 jeg ler hvis jeg ser klipp på nettet av folk som faller og slår seg men aldri i virkeligheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå