Gå til innhold

Ned 3 kg på 3 uker

Gjest hjeeelp

Anbefalte innlegg

Gjest hjeeelp

Jeg har ikke mulighet til å trene hardt pga en skade, men kan godt gå rolige turer. Skal i et bryllupp og må inn i en spesiell kjole

Kan jeg klare det på tre uker med bare kostholdsendringer?

Vær så snill å kom med tips

Jeg er 26 år, 176 og veier nå 70 kg.. Vil ned til 67

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hjeeelp

Om jeg vet at det går kommer det til å gjøre noe med motivasjonen min så det er derfor jeg lurer... har litt problemer med å motivere meg skjønner du:)

Jeg må forresten begynne i morgen om det skal gå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må det kaloritelling til. Senk kaloriinntaket ditt til 1200 +/- pr dag. Forsøk å røre litt ekstra på deg i tillegg, om det så bare er å gå til butikken og tilbake.

3 kg på 3 uker skal gå veldig greit, du kan sikkert regne med å gå ned 4- 4,5 på den tiden, men det er fordi du mister vann første uka.

Merk: Det skal gå veldig greit hvis du er streng med kostholdet!

Om du bare vil ned noen kilo raskt som en lynkur, uten å trenge å styre så mye med å regne kalorier og sånt, kan du godt bruke nutrilett noen uker. Men da må du ikke begynne å spise masse med en gang de 3 ukene har gått, da raser du opp i vekt igjen.

Selv ernæringsfysiologene sier at noen uker på pulverkur er ok hvis du vil ha et raskt vekttap. Men ikke bruk pulver i mer enn 2 uker, maks 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man inn i en kjole betyr kiloene mindre og cm mer... Derfor ville jeg satset på vanndrivende midler (finnes en haug på helsekosten) og bastu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du bare vil ned noen kilo raskt som en lynkur, uten å trenge å styre så mye med å regne kalorier og sånt, kan du godt bruke nutrilett noen uker. Men da må du ikke begynne å spise masse med en gang de 3 ukene har gått, da raser du opp i vekt igjen.

spiser og lever man som før _noen gang_ etter kuren, vil man gå opp og plusse på litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør introdusjonen på South Beach dietten eller noe i et par uker. Eller annen lavkarbo opplegg.

Gikk ned 5 kg på de to første ukene jeg og så gikk jeg bare over til mindre mat etter det igjen, men da ikke lavkarbo. Funker fint.

Se forøvrig www.lavkarbo.no om du lurer på mer om det. Masse info :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville holdt meg unna kortsiktige kurer som ikke gir varig vekttap, men gir deg dårlige vaner som i lengden ikke er bra for kroppen.

Jeg ville ha prøvd å forandre livsstil som matvaner og trening slik at du forblir sunn også etter 3 uker. Det er mulig å gå ned 3 kg og enda mer ved å spise annerledes, drikke mer vann, og mosjonere mer. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hjeeelp

Tusen takk for alle svar!!!!

Dere er kjempe snille. Jeg begynte i går. Kan godt holde dere oppdatert. Blir spennende å se. Der jeg merker at jeg har lagt på meg mest ("over buksekanten") er det jo veldig lett å se om man blir slankere så vi får se. Uansett om det ikke går så er jeg i allefall i gang da ikke sant.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...