Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i de siste 10år prioritert familien forran venner. Men nå stakk ho av med en annen over natta og da er jeg blitt sittende mye alene.
Jeg ønsker meg venner jeg kan finne på ting med og bare være med, Alle de gamle har enten flytta eller ikke interessert i og finne på noe.

Tips til hvordan få venner når man er 30?

Anonymkode: bb23e...26d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kollegaer? Finne noen gjennom fritidsaktiviteter?

Anonymkode: 1fb6c...0e4

Skrevet

Har svært lite kontakt med kollegaer og driver ikke på med noen fritids aktiviteter, Jeg kjører tipp bil og som så si alle lastebil sjåfører har jeg noen kilo ekstra, så vet ikke hvordan aktivitør jeg kunne meldt meg på.

Skrevet

Heyvina appen funket for meg, jeg har fått flere gode venner gjennom den :)

Anonymkode: 32477...dc8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har svært lite kontakt med kollegaer og driver ikke på med noen fritids aktiviteter, Jeg kjører tipp bil og som så si alle lastebil sjåfører har jeg noen kilo ekstra, så vet ikke hvordan aktivitør jeg kunne meldt meg på.

Pistolskyting? Helikopterflyging? Astrologi? Astronomi? Kunst? Det spørs jo helt på hva du syntes er gøy eller interessant 🙂 

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet

Meld deg inn i en veldedig organisasjon eller et politisk parti, begynn å trene på et treningssenter eller bli med på en lokal treningsgruppe. Dersom du har barn, har disse barna venner som igjen har foreldre. Engasjer deg i barnas fritidsaktiviteter og ta på deg verv der.

Skrevet

Det med noen kilo ekstra er jo en ekstra god grunn til å starte med en fysisk hobby. 

Skrevet

Ja jeg burde begynne og trene men har ikke syke til og reise rett på treningsstudio, så må da starte i det små.

Skrevet

Finnes litt ulike grupper på Facebook for andre som leter etter det samme. Var med i en turgruppe for mange år siden og da ble det mange gode turer og flotte samtaler 

Skrevet

Prøv heygirl gruppene på Facebook, har fått gode vennskap der :) 

Anonymkode: 6a6f3...8c8

Skrevet

Heygirl er vel bare for damer? Vet ikke om det finnes tilsvarende for menn?

Støtter forslaget her om å engasjere seg i aktivitetene til barna hvis du har det, det vil også kunne bedre forholdet ditt til barna, så bare positivt. Eller begynn på en ny aktivitet sammen med dem. Jeg har fått nye venninner på den måten, man kommer seg ut og treffer folk, selv om de kanskje ikke blir "bestiser" med en gang. Uansett er det sosialt og hyggelig.

Og ellers, kom deg ut og rør på deg i det små først. Gå turer, ta en podkast eller noe på øret. Det gjør godt for både kropp og psyke. Så kan du øke tempoet etter hvert.

Anonymkode: 1fb6c...0e4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...