Gå til innhold

Mistet motivasjon til å jobbe med karakterer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går vg3 på Katta, og har alltid strevet med å bare få 6’ere, men nå har jeg seriøst gitt opp. Har null motivasjon til å jobbe med skole. Liker generelt å lære, men presset på karakterer ødelegger sånn for læregleden min. Jeg trenger jo egt ikke så gode karakterer ved mindre jeg skal inn på psykologi prof, som jeg er ganske sikker på at jeg ikke klarer uansett (og vet ikke om jeg vil). Har fag som filosofi, psykologi og sosiologi, som jeg interesserer meg for, men orker ikke tanken på å jobbe med fagene eller være i timene når jeg ikke trives. Spesielt fordi man må være muntlig aktiv og tvinges til å holde presentasjoner alene for å få gode karakterer. Jeg har sosial angst, og vil heller få dårlige karakterer enn å ta ordet i timene, men har ikke noe valg når det gjelder presentasjoner... MEN det jeg egentlig skulle klage over var at venninnen min som har akkurat samme lærer og psykologiklasse som meg fikk 6’er på en muntlig gruppesamtale selv om hun øvde ti min før prøven, og jeg har ALDRI øvd mer til en prøve før. Og det var ikke fordi jeg ikke turte å ta ordet, vi snakket omtrent like mye alle sammen på gruppen. Blir så sykt demotivert når det er sånn. Uansett hvor hardt jeg jobber og leser til prøver får jeg ikke 6’erne, og hun får dem lett uten noen jobbing... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...