Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lenge hatt en drøm om baby og kjenner at tiden egentlig er inne. Jeg har eier leilighet og har vært sammen med kjæresten i 4 år. Han er en fantastisk mann og er han jeg vil dele resten av livet med.

jeg ble ferdig utdannet i sommer, så alt med sykepenger og foreldrepenger er i boks på min side. «Problemet» er at kjæresten min har ett år igjen med studier som tar 10-12 dagen hele uka. Til gjengjeld har han lange ferier og han har aldri trengt å sove mer enn 4timer om natten. Jeg har masse støtte hjemmefra og en mor som er klar for å gå ned i stilling når barnebarn kommer.

For meg føles det uutholdelig å måtte vente ett år med prøving, som igjen kan ta mye tid. 

tror dere jeg kan klare det? Og trives med det? Trenger noen hjelpende tanker fra noen som har litt erfaring🌸

Anonymkode: 46606...562

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ps: jeg er 27 og kjæresten er 31

Anonymkode: 46606...562

Skrevet

Kjør på! Det vil aldri passe helt 😅

Jeg hadde et år igjen av studiene da jeg ble uplanlagt gravid, endte med at siste halvår ble oppdelt, så tok 2 eksamen som gravid, og 2 senere når det passet. Hadde også to deltidsjobber, så prioriterte disse fremfor skole mtp penger i permisjonstid :) mannen var godt etablert i jobb,men ble permittert kort tid etter graviditeten ble kjent for oss (arb. giver viste ikke om det) 😬han begynte i jobb igjen da ungen var ca 6mnd. Men vi klarte oss kjempebra likevel. Han hadde heldigvis god lønn så fikk greit med penger da han var permittert :)

At dere har familie rundt som kan stille opp er kjempebra ❤️

Er bare å begynne prøvingen! Vi prøvde ca 6-7 mnd før nr 2 klaffet. Hadde en SA inni her og.. Er nå bare 6 uker, så alt kan skje, men har en god følelse denne gangen 🥰

• Liker 1
Skrevet

Det passer aldri, og det passer alltid! Til gjengjeld får du all permisjon, siden han ikke jobber. Så da gjør det jo ingenting økonomisk sett

• Liker 2
Skrevet

Tar jo 9 mnd å gå gravid, så da er han jo nesten ferdig :) Kan jo også ta noen mnd å bli gravid eller man kan miste en på veien. så jeg ville startet nå :) 

For oss tok det ikke såå lang tid, men brukte 7 mnd før jeg ble gravid, mistet 2 ganger, så fra vi startet å prøve til vi faktisk fikk en baby så tok det over 2 år. 

Anonymkode: 08861...ba4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...