AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1 Skrevet 23. november 2020 I fare for å bli halshugget nevner jeg ikke diagnoser eller medisiner. Men jeg lurer på hvilken ekstra oppfølging du får eller fikk, du som tar faste medisiner og er gravid? Ekstra ultralyd? Blodprøver? Fostervannsprøve? Anonymkode: fa492...1d8
Gåsemor Skrevet 23. november 2020 #2 Skrevet 23. november 2020 Det spørs helt hvordan diagnosen og medisinene påviser deg og/eller fosteret hvilken oppfølging som vil bli gitt. Det vil variere fra nesten ingenting til ganske mye. 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #3 Skrevet 23. november 2020 Det er helt umulig å svare uten å vite sykdom og medisin. Men regner med det er snakk om 20 mg Prednisolon. Anonymkode: 54333...d64
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #4 Skrevet 23. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er helt umulig å svare uten å vite sykdom og medisin. Men regner med det er snakk om 20 mg Prednisolon. Anonymkode: 54333...d64 Nei jeg bruker ikke prednisolon. Det er i en annen tråd her inne. Jeg ønsket å høre fra andre som måtte bruke medisiner under svangerskapet og hva slags ekstra oppfølging de fikk. Anonymkode: fa492...1d8
Nuka Skrevet 23. november 2020 #5 Skrevet 23. november 2020 (endret) Jeg har bare betennelse, myalgier, moderat slitasje og forkalkninger, men fikk paracet og ibux. Går stort sett fast på naproxen ellers, men gikk ned til det under graviditet. Ble fulgt opp med blodprøver og ultralyd av navlestrengen, og noe ekstra sjekker av hjertelyd. Sikkert ikke sammenlignbart, men hverken ville ha eller fikk sterkere smertestillende og betennelsesdempende mens jeg gikk gravid. Endret 23. november 2020 av Nuka 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå