Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften sier: hva er ditt yrke? Trives du med det, evt hvorfor/hvorfor ikke?

Jeg klarer på død og liv ikke å bestemme meg for hva jeg skal utdanne meg til eller evt jobbe med....

Anonymkode: 38cdd...661

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er jurist. Jobber med skatterett. Trives godt! Ja, jusstudiet er tørt, men åpner for mange muligheter :)

Anonymkode: 844d7...9ea

Skrevet

Jeg er oversetter. Kan styre hverdagen selv og er veldig fornøyd med det, men det kan bli ensomt.

Anonymkode: a1074...24c

• Liker 2
Skrevet

hmmm hvor mange tråder skal ts legge ut her om akk det samme emne🤪

Anonymkode: 0ec1a...36f

• Liker 2
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hmmm hvor mange tråder skal ts legge ut her om akk det samme emne🤪

Anonymkode: 0ec1a...36f

Dette er faktisk eneste innlegget JEG har lagt ut her idag. Men takk for det utrolig relevante svaret ditt :) 

Anonymkode: 38cdd...661

• Liker 3
Skrevet

Sykepleier. Trives godt, men hadde ikke valgt det samme på nytt.

Anonymkode: 3e18a...d77

• Liker 2
Skrevet

Hjelpepleier, nå heter det helsefagarbeider. Mobbet på jobb, dårlig arbeidsmiljø. Tungt arbeid og lavtlønnet. Hadde ikke valgt det samme igjen, men er for gammel til å omskolere meg. 

Når det er sagt så trives jeg med de eldre og synes de er herlige og jobbe med. 

Anonymkode: b31db...25b

• Liker 1
Skrevet

Jeg jobber som byggesaksbehandler og er utdannet arealplanlegger. Spennende om du liker arkitekur, juss og samfunnsutvikling. 

Anonymkode: cb92a...526

• Liker 1
Skrevet

Kasse/servitør på restaurant... 

Sksl bruke mammapermisjonen min neste år på å finne ny jobb som betaler litt bedre. Tjener under 18 000 i måneden, og har snart to barn. 

Anonymkode: 45fe5...bec

Skrevet

Rådgiver innen iT i offentlig sektor, ansvar for utviklingsprosjekter. Er moro om du liker prosjektledelse og programmering, samt utvikling av bedre tjenester for befolkningen. Gir mye mening!

Anonymkode: 64fa1...e1e

• Liker 1
Skrevet

Sykepleier. Har et litt sånn elsk/hat-forhold til yrket. Trives i jobben, men hadde ikke valgt det igjen på nytt. 

Skrevet

Jeg er arkivar og elsker jobben min. Det gir masse mening å forvalte viktig samfunnsdokumentasjon. 

Anonymkode: f76ac...9c9

• Liker 3
Skrevet

Politi, eller hvertfall ferdigutdannet. Trivdes veldig godt i praksisåret mitt, og har ikke angret en dag på yrkesvalg til tross for den tunge søkeprosessen jeg er inne i. 

Anonymkode: aeee5...6ac

• Liker 2
Skrevet

Jeg er senioringeniør med elkraft som bakgrunn. Trives skikkelig godt og det gjør meg ingenting å være kvinne i mannsdominert yrke :) 

Anonymkode: da799...a04

Skrevet

Radiograf. Trives veldig godt! Veldig teknisk, men også omsorg. Korte pasientmøter er veldig greit, spesielt tunge kreftpasienter og mange triste historier. Mye spennende med det akuttmedisinske og traumemottak. Strålefysikken, og spesielt MR-fysikk er tung i starten men det letter etterhvert

Anonymkode: 4556c...dbf

• Liker 1
Skrevet

Jordmor. Elsker det de fleste dagene, men det føles som en livsstil mer enn et yrke. Noen ganger er det ekstremt krevende, og en vakt på jobb føles som et halvt år. Det er en syk følelse når man kommer ut i frisk luft på enden av en vakt og har opplevd himmel og helvete, og alt er forandret inni deg, og så ser du at verden utenfor fortsatt er akkurat den samme, fortsatt går i samme tempo. Man gir mye av seg selv. 

Anonymkode: feb4d...e3c

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jordmor. Elsker det de fleste dagene, men det føles som en livsstil mer enn et yrke. Noen ganger er det ekstremt krevende, og en vakt på jobb føles som et halvt år. Det er en syk følelse når man kommer ut i frisk luft på enden av en vakt og har opplevd himmel og helvete, og alt er forandret inni deg, og så ser du at verden utenfor fortsatt er akkurat den samme, fortsatt går i samme tempo. Man gir mye av seg selv. 

Anonymkode: feb4d...e3c

Så rørende beskrevet❤️ Jordmor virker som et veldig veldig fint yrke.

Skrevet

Jobber innen administrasjon. Vil ikke være for spesifikk fordi det er et litt smalt felt, samtidig som det ikke er det. ;)

Uansett. Jeg trives veldig godt med arbeidsoppgavene, og liker veldig godt å kunne legge opp min egen arbeidshverdag (stort sett). :) Men jeg er også snart ferdig lærer, så kan nok hende jeg søker meg over dit med tiden. 

Skrevet

Jobber som sykepleier på sykehus. Synes det er en givende og spennende jobb. 

Anonymkode: 085e9...a9d

• Liker 1
Skrevet

Kågebruker

Trives med jobben, og arbeidsmengden. Litt dårlig betalt men jeg klarer meg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...