hecuba Skrevet 4. august 2005 #1 Skrevet 4. august 2005 Jeg elsker sko. Problemet er at de aldri har den typen sko jeg er interessert i noe sted.. Hvilke skobutikker har best utvalg mener dere?
Bailaora Skrevet 4. august 2005 #2 Skrevet 4. august 2005 Hvilken by bor du i? Jeg er mest kjent i Oslo, og kan godt fortelle deg om hvor jeg synes det er lettest å handle sko! Eller tenker du nettshopping? Her er uansett en liten liste over Oslo: Disse to butikkene kan jeg ikke huske å ha gått inn i uten å falle pladask for et par sko: Logo (Ved Tullinløkka) og Lillevinkel (Majorstuekrysset) Begge disse butikkene har sko av bra kvalitet, og sko med (som regel) et orginalt design. Har mange klassiske sko også. Begge butikkene fører Camper. Victoria sko i Grensen ligger litt i samme gate. Der har de utrolig mye fint og veldig stort utvalg til å være en liten butikk. Grensen er i det hele tatt en ganske fin plass for å handle sko. Der ligger både Grensen sko, Bronx butikken, Victoria sko, stress (sporty sko, hvis du liker det) og en eller annen til sko butikk som jeg ikke husker navnet på. Wedins kanskje? Derfra kan du gå nedover Karl johan og svinge innom Dinsko og Bianco. Begge har stort utvalg, og dinsko er i tillegg veldig billig! Trask videre til Gurnerius hvor du finner du Skopunkten. Det er en kjempestor og superbillig skobutikk med mange veldig fine sko (dog ikke så bra kvalitet at det gjør noe). De har alltid 3 for 2 tilbud. Etter denne runden burde du ha funnet et eller annet brukbart. Er du forresten i Bogstadveien kan Skohagen (kjempeutvalg, men en del damete sko) og Hector (I hegdehaugsveien) anbefales. Hector er som er krysning av victoria sko, lille vinkel og logo. Hvis du tenkte nettshopping, eller bor langt unna Oslo, så var kanskje denne listen litt unødvendig. Ble bare så revet med!
Shoegal Skrevet 4. august 2005 #3 Skrevet 4. august 2005 må bare føye til corso como! (akersgata og hegdehaugsveien)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå