AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #1 Skrevet 22. november 2020 Hvordan takler dere som har lite sex til vanlig denne tilværelsen? Når det kommer som konsekvens av at man aldri legger seg samtidig, og lignende? Jeg er så utrolig lei nå.. Og vi har bare hatt det slik i et par uker. Anonymkode: af3d3...fd7
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #2 Skrevet 22. november 2020 Mann her. Vi er i tyveårene. Hatt sex en gang pr. mnd i over to år. Jeg blir avvist gang på gang, noe som har ført til svakere tilknytning til henne, i tillegg til å bli smådeprimert og sint. Har tatt det opp mange ganger og hun sier hun vil ha lyst på sex, men gjør forsåvidt ingenting for å øke lysten, noe som underbygger mine mistanker om at hun egentlig driter i det. Har gitt opp å prøve selv, men skal foreslå sexolog. Tanker om å gjøre en egoistisk handling, bare for å føle nærhet og tilfredsstillelse kommer stadigere. Hun behandler meg som en venn, for det vi har nå kan jeg ha med hvem som helst jeg ikke kaller kjæresten min. Anonymkode: 8af57...cdc 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #3 Skrevet 22. november 2020 Sex kan man ha når som helst, ikke bare når man legger seg samtidig. Anonymkode: 8af57...cdc 3
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #4 Skrevet 22. november 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sex kan man ha når som helst, ikke bare når man legger seg samtidig. Anonymkode: 8af57...cdc Vanskelig med flere barn, dessverre.. Akkurat slik det er nå, er det kun på kvelden vi har mulighet. Anonymkode: af3d3...fd7
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #5 Skrevet 22. november 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mann her. Vi er i tyveårene. Hatt sex en gang pr. mnd i over to år. Jeg blir avvist gang på gang, noe som har ført til svakere tilknytning til henne, i tillegg til å bli smådeprimert og sint. Har tatt det opp mange ganger og hun sier hun vil ha lyst på sex, men gjør forsåvidt ingenting for å øke lysten, noe som underbygger mine mistanker om at hun egentlig driter i det. Har gitt opp å prøve selv, men skal foreslå sexolog. Tanker om å gjøre en egoistisk handling, bare for å føle nærhet og tilfredsstillelse kommer stadigere. Hun behandler meg som en venn, for det vi har nå kan jeg ha med hvem som helst jeg ikke kaller kjæresten min. Anonymkode: 8af57...cdc Hvordan orker dere? Har hun vurdert å endre prevensjonsmiddel? Og så over så lang tid?? Anonymkode: af3d3...fd7
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #6 Skrevet 23. november 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mann her. Vi er i tyveårene. Hatt sex en gang pr. mnd i over to år. Jeg blir avvist gang på gang, noe som har ført til svakere tilknytning til henne, i tillegg til å bli smådeprimert og sint. Har tatt det opp mange ganger og hun sier hun vil ha lyst på sex, men gjør forsåvidt ingenting for å øke lysten, noe som underbygger mine mistanker om at hun egentlig driter i det. Har gitt opp å prøve selv, men skal foreslå sexolog. Tanker om å gjøre en egoistisk handling, bare for å føle nærhet og tilfredsstillelse kommer stadigere. Hun behandler meg som en venn, for det vi har nå kan jeg ha med hvem som helst jeg ikke kaller kjæresten min. Anonymkode: 8af57...cdc Wow, er du meg? Har det på NØYAKTIG samme måte. Si ifra om du finner en løsning. Har ikke lyst til å gå fra henne på grunn av felles barn. Anonymkode: 19bb4...ca4 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #7 Skrevet 23. november 2020 Prøvd både spiral, p-stav og uten. Til deg som har det samme problemet, håper det ordner seg! Vi har også felles barn, som for å være ærlig - forhindrer et brudd. Ikke meningen å kuppe tråden TS. Anonymkode: 8af57...cdc 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #8 Skrevet 23. november 2020 Det er lett å tenke at man skal trkke seg tilbake og vente på initiativ, hvis man blir avvist ofte. Men man straffer egentig bare seg selv med det. Vær raus med berøring og kjærtegn. Kanskje det kan hjelpe lysten tilbake etter hvert. Anonymkode: d1ae2...f56
Milky Skrevet 23. november 2020 #9 Skrevet 23. november 2020 Det at man ikke legger seg samtidig har ikke så mye å si da. Dere kan ha sex på morgen, eller på andre tidspunkter. Eller gjøre som oss, jeg legger meg tidligere mens mannen er oppe til langt på natt. Vi har helt forskjellig døgnrytme. Når jeg legger meg så blir han med, vanligvis sex, jeg sovner også går han ut igjen etter at jeg har sovnet 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå