Gå til innhold

Eksen behandler meg som Dritt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble slutt for en uke siden pga en liten krangel. Han blokkerte meg ut av det blå overalt. Trodde det bare var en enkel krangel vi hadde og vi ville komme tilbake til oss selv igjen på en kort tid. 
Men han vil ikke mer, han vil ikke snakke med meg en gang. Er kald og likegyldig. Jeg har kanskje vært litt for på de siste dagene. Jeg elsket jo han og synes dette er så sårt. 
han behandler meg som om han ikke bryr seg mer, sa atpå at følelsene hans er snart på vei vekk som han selv sa. Han er veldig kald. 
jeg synes dette er så vanskelig og jeg takler ikke dette bra. Selvrespekten min har jeg kastet langt vekk i håp om å fikse dette mellom oss. Han sa jo han elsket meg så mye rett før han brått ble kald og avvisende.

Anonymkode: 7adb6...933

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

han vil ikke mer, han vil ikke snakke med meg en gang. Er kald og likegyldig...Han sa jo han elsket meg så mye rett før han brått ble kald og avvisende.

Ja, sånn er det ofte, dessverre.

Anonymkode: 75f50...a4c

• Liker 2
Skrevet

Hvis han ikke vil mer, så må du forholde deg til det? 

• Liker 8
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ble slutt for en uke siden pga en liten krangel. Han blokkerte meg ut av det blå overalt. Trodde det bare var en enkel krangel vi hadde og vi ville komme tilbake til oss selv igjen på en kort tid. 
Men han vil ikke mer, han vil ikke snakke med meg en gang. Er kald og likegyldig. Jeg har kanskje vært litt for på de siste dagene. Jeg elsket jo han og synes dette er så sårt. 
han behandler meg som om han ikke bryr seg mer, sa atpå at følelsene hans er snart på vei vekk som han selv sa. Han er veldig kald. 
jeg synes dette er så vanskelig og jeg takler ikke dette bra. Selvrespekten min har jeg kastet langt vekk i håp om å fikse dette mellom oss. Han sa jo han elsket meg så mye rett før han brått ble kald og avvisende.

Jeg tenker det må være noe annet underliggende. Kanskje han ventet på en grunn til å forlate deg ? Har han virket annerledes siste tiden? 

Anbefaler deg å holde litt avstand. Skriv en melding at hvis han ønsker å prate så kan han ringe deg, hvis ikke så regner du med at forholdet er over. Selv om du ikke ønsker. Gi han litt betenkningstid. Jeg har vært på den andre siden og jeg kom rundt igjen. Jeg savnet han for mye, men han kvelte meg med alle telefonene og meldingene. Da vi fikk litt avstand gikk det opp for meg at jeg elsket han. 

Anonymkode: f52d9...ff7

• Liker 1
Skrevet

Med engang du oppfører deg som han og faktisk gir blaffen i han skal jeg love deg han vil komme løpende. Disse gutta har en tendens til å begynne å løpe når de ser jenta har flere å velge mellom og virkelig gir F🤪

Anonymkode: 4fb3c...ce7

• Liker 3
Skrevet

Ikke gi han mer oppmerksomhet. 

Anonymkode: a215e...516

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker det må være noe annet underliggende. Kanskje han ventet på en grunn til å forlate deg ? Har han virket annerledes siste tiden? 

Anbefaler deg å holde litt avstand. Skriv en melding at hvis han ønsker å prate så kan han ringe deg, hvis ikke så regner du med at forholdet er over. Selv om du ikke ønsker. Gi han litt betenkningstid. Jeg har vært på den andre siden og jeg kom rundt igjen. Jeg savnet han for mye, men han kvelte meg med alle telefonene og meldingene. Da vi fikk litt avstand gikk det opp for meg at jeg elsket han. 

Anonymkode: f52d9...ff7

Han har vært veldig annerledes i det siste. Jeg får jo bare respektere valget hans, men jeg synes det er så sårt å bli behandlet sånn når det for en uke siden var helt annerledes. 
Det er bare veldig vondt. Jeg har sendt han mye meldinger og sånt i det siste, mast litt i håp om å fikse oss. Men han er fast bestemt på valget sitt, dessverre. Vondt er det 

Skrevet
6 minutter siden, Hippogriff skrev:

Hvis han ikke vil mer, så må du forholde deg til det? 

Enig i dette. Ser ikke problemet. :)

Anonymkode: c67ad...f01

• Liker 1
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har vært veldig annerledes i det siste. Jeg får jo bare respektere valget hans, men jeg synes det er så sårt å bli behandlet sånn når det for en uke siden var helt annerledes. 
Det er bare veldig vondt. Jeg har sendt han mye meldinger og sånt i det siste, mast litt i håp om å fikse oss. Men han er fast bestemt på valget sitt, dessverre. Vondt er det 

Eneste som hjelper om du vil ha noen tilbake er NULL kontakt, NULL meldinger. 
Ta det fra en som ble helt patetisk og ser i ettertid hvor desperat jeg virket. 

Han kom forøvrig løpende da jeg ga F tilbake :) Tok han tilbake og vi har barn nå (fortsatt sammen) Men hadde aldri skjedd om jeg fortsatte "mase i håp" det er dummeste man gjør! Vet det er vanskelig, men altså ikke mist selvrespekten. Kommer han ikke tilbake kommer du deg videre, om du klarer å holde deg til å ikke sende noen meldinger

Anonymkode: 84f91...fd8

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eneste som hjelper om du vil ha noen tilbake er NULL kontakt, NULL meldinger. 
Ta det fra en som ble helt patetisk og ser i ettertid hvor desperat jeg virket. 

Han kom forøvrig løpende da jeg ga F tilbake :) Tok han tilbake og vi har barn nå (fortsatt sammen) Men hadde aldri skjedd om jeg fortsatte "mase i håp" det er dummeste man gjør! Vet det er vanskelig, men altså ikke mist selvrespekten. Kommer han ikke tilbake kommer du deg videre, om du klarer å holde deg til å ikke sende noen meldinger

Tidenes dårligste råd.

Forstår du mye av kjærlighet? Er du en samlivsekspert med gode forhold og erfaringer bak deg?

Skrevet

Plukk frem igjen selvrespekten din. Ingen mann er verdt å bli behandlet som en dritt av. Da er det ikke kjærlighet heller, og jeg regner med at det er noe du ønsker. 

Si fine ord betyr ikke nødvendigvis noe. Som du har oppdaget. 

Anonymkode: 1f66a...4b5

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Tidenes dårligste råd.

Forstår du mye av kjærlighet? Er du en samlivsekspert med gode forhold og erfaringer bak deg?

Ikke så dårlig råd synes jeg.

Det er greit å beholde selvrespekten. Ikke minst fordi de færreste ønsker en desperat og masete kjæreste..

Anonymkode: f1f0c...34e

• Liker 2
Skrevet

Han liker en annen, muligens vært utro også. Glem fyren. Og han har gått fra deg, du kan ikke gjøre noe med det. Ikke vær desperat og drit deg ut. Du kommer til å finne en som fortjener deg i fremtiden.

Anonymkode: db61e...af0

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tidenes dårligste råd.

Nei, det var et oppriktig godt råd om man vil beholde selvrespekt og ikke bli desperat etter noen som velger å gå fra deg.. La de nå savne deg og se hva de mister istedenfor å miste selvrespekt ved mas når de avviser deg ;) Jeg er ingen samlivsekspert, men et godt forhold på 4 år og barn. Forstår også mye av kjærlighet. Ganske mange erfaringer oppgjennom også, ja - med andre forhold. Samme kan jeg si om venninners forhold! 

Les litt om temaet, så kanskje du lærer litt. Selvfølgelig er ingen situasjon lik, men utifra situasjonen som er beskrevet er vel det eneste håp om man ønsker kjæresten tilbake og få han til å føle savnet. Ingen liker en desperat person som ikke aksepterer at noen ikke vil ha kontakt akkurat nå. Og beste måten å komme seg videre om utfallet ikke blir som man ønsker, kommer man seg lettere videre uten denne kontakten hvor man blir såret hver gang man ikke får svar man ønsker eller blir avvist. Vet hva jeg snakker om. Noen andre innspill? 🙈

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke så dårlig råd synes jeg.

Det er greit å beholde selvrespekten. Ikke minst fordi de færreste ønsker en desperat og masete kjæreste..

Anonymkode: f1f0c...34e

Enten så dømmer man eller så forstår man, men man gjør aldri begge deler.

Dvs, enten gir man egoisme eller så gir man kjærlighet.

Og hvem vil vel ha en kjæreste som ikke gir en kjærlighet uansett?

• Liker 1
Skrevet

Var det krangelen som utløste det? Kanskje det ble for mye for ham rett og slett. Jeg vet ikke hva dere kranglet om, men det kan være han er veldig såret. 

Du har spurt ham opptil flere ganger denne uken om å fortsette, og du har blitt avvist hver gang. Da tenker jeg det er best du lar han være i fred. Kanskje han får tenkt seg om og sender deg en melding. Elsker han deg, så svarer han om du lar han få litt tid. Om han ikke hører fra seg på en-to uker, så er han ikke interessert. Du har gjort det du kan. Du skal ikke krype noe mer, det er ikke bra for deg. 

• Liker 1
Skrevet
37 minutter siden, Rant skrev:

Var det krangelen som utløste det? Kanskje det ble for mye for ham rett og slett. Jeg vet ikke hva dere kranglet om, men det kan være han er veldig såret. 

Du har spurt ham opptil flere ganger denne uken om å fortsette, og du har blitt avvist hver gang. Da tenker jeg det er best du lar han være i fred. Kanskje han får tenkt seg om og sender deg en melding. Elsker han deg, så svarer han om du lar han få litt tid. Om han ikke hører fra seg på en-to uker, så er han ikke interessert. Du har gjort det du kan. Du skal ikke krype noe mer, det er ikke bra for deg. 

Ok. Hvis det er avstand som er ønskelig, så.

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enten så dømmer man eller så forstår man, men man gjør aldri begge deler.

Dvs, enten gir man egoisme eller så gir man kjærlighet.

Og hvem vil vel ha en kjæreste som ikke gir en kjærlighet uansett?

Jeg har da FULL forståelse for at det er vanskelig, men herregud nå må du faktisk ta rådene du får her fra folk som har gått gjennom det! At jeg gadd å bruke tid på å svare her, som har gått gjennom samme flere ganger og vet hva som funker og som har funket for ALLE jeg kjenner.. Var for å oppriktig gi råd! 

Er man egoistisk om man sender null meldinger til en som AVVISER deg gang på gang? Nei. Man løper ikke etter og overrøser med kjærlighet til en som viser han IKKE vil ha deg.. Man mister jo all selvrespekt, altså ta det fra en som har vært der! Han kommer ALDRI savne deg om du virkelig tror det hjelper å mase i håp.. Vil du tvinge noen tilbake? Eller la han føle på savnet? Asså good luck asså, ikke spør om råd om du kaller det dårlige råd og er ugrei fordi du heller ville få svar som "kjøøør på, løp etter han og kjøp masse gaver til han så kommer han nok tilbake" 

• Liker 1
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har da FULL forståelse for at det er vanskelig, men herregud nå må du faktisk ta rådene du får her fra folk som har gått gjennom det! At jeg gadd å bruke tid på å svare her, som har gått gjennom samme flere ganger og vet hva som funker og som har funket for ALLE jeg kjenner.. Var for å oppriktig gi råd! 

Er man egoistisk om man sender null meldinger til en som AVVISER deg gang på gang? Nei. Man løper ikke etter og overrøser med kjærlighet til en som viser han IKKE vil ha deg.. Man mister jo all selvrespekt, altså ta det fra en som har vært der! Han kommer ALDRI savne deg om du virkelig tror det hjelper å mase i håp.. Vil du tvinge noen tilbake? Eller la han føle på savnet? Asså good luck asså, ikke spør om råd om du kaller det dårlige råd og er ugrei fordi du heller ville få svar som "kjøøør på, løp etter han og kjøp masse gaver til han så kommer han nok tilbake" 

Jeg tror du snakker til noen andre? 

ts

• Liker 1
Skrevet

Apropos denne krangelen: kan du ha truffet et ømt punkt hos ham som med hans øyne er svært sårende, selv om det sett fra ditt ståsted virker som en bagatell?

Anonymkode: d5aac...018

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...