Karoline1907 Skrevet 22. november 2020 #1 Skrevet 22. november 2020 De to venninnene jeg er mest med vet ikke at moren min døde da jeg var baby. Vi er hele tiden sammen vi tre- går siste året på vgs, og ble venner i vg1. Jeg vet jeg skulle ha sagt det med en gang, jeg kan jo ikke bare plutselig nevnte det nå for dem etter tre år!! Uff, jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Prøver hele tiden å være forsiktig og passe på at vi ikke kommer inn på et tema der de spør om moren min, er så slitsomt, og jeg føler de ikke kjenner meg ordentlig liksom. Jeg har jo lyst til at jeg skal kunne fortelle om familien min og sånt, men samtidig føles det feil når vi bare er 18 og snakker om overfladiske ting sammen. De hadde fått helt sjokk, også hadde det bare blitt kleint, også hadde de syntes synd på meg og sett på meg på en helt annen måte. Vil jo at de skal se meg, og ikke en stakkarslig jente de synes synd på. Jeg er alltid den klovnen som er sarkastisk uansett hva jeg sier, så orker ikke den kleinheten rundt å bare «moren min er død forresten, har jeg ikke nevnt det?🤔» Åå vet ikke hva jeg skal gjøre....
Gjest theTitanic Skrevet 22. november 2020 #2 Skrevet 22. november 2020 Men hva har du sagt om moren din da? Har du sagt at hun driver med x og forteller historier så blir det litt vanskelig, men ikke umulig å fortelle. Har du aldri nevnt henne så er det fort nevnt i en samtale der det er naturlig å nevne henne at hun er død.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #3 Skrevet 23. november 2020 Når dere snakker om foreldre, feks om at mødrene maser så mye, så kan du jo svare typ "ja vet, pappa bare blablabla..." Hvis de på noe tidspunkt spør etter moren din, sier du det bare som det er. Ikke noe verre enn det. Men ikke lat som du har en mor. Referer til faren din Anonymkode: 43f4a...400
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #4 Skrevet 24. november 2020 Du har ingen opplysningsplikt om såre temaer uansett hvor nære venninner dere er. Dette er ditt, og du deler det med hvem du vil, når du føler du vil ❤️ Anonymkode: 72335...0aa 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå