AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #1 Skrevet 22. november 2020 Du som selv har opplevd at foreldrene dine gikk fra hverandre når du var barn: hvorfor gikk de fra hverandre, hvordan hadde du det de første årene, hvor gammel var du og skulle du ønske at de hadde holdt sammen? Anonymkode: 0de2f...ba0
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #2 Skrevet 22. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du som selv har opplevd at foreldrene dine gikk fra hverandre når du var barn: hvorfor gikk de fra hverandre, hvordan hadde du det de første årene, hvor gammel var du og skulle du ønske at de hadde holdt sammen? Anonymkode: 0de2f...ba0 Det heter DA. "Den gang da, hver gang når". Anonymkode: 1de1e...cd3
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #3 Skrevet 22. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det heter DA. "Den gang da, hver gang når". Anonymkode: 1de1e...cd3 Konstruktivt. Anonymkode: b79cb...770 4
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #4 Skrevet 22. november 2020 Mine foreldre gikk dessverre ikke fra hverandre selv om de ikke hadde det godt sammen. Jeg har vokst opp med en passivt aggressiv og frustrert mor og en fraværende og siden utro far (barn skjønner ofte mer enn ektefelle). Jeg klandrer ingen av dem for begge er gode mennesker, kjærlige og velmenende mennesker som trodde det var best for barna at de holdt sammen. Jeg tror ikke det var best for noen. Anonymkode: f6f68...b3b 2
Skyblue7 Skrevet 1. desember 2020 #5 Skrevet 1. desember 2020 Jeg var tenåring da mine foreldre «endelig» tok steget og skilte seg. Om ikke hadde det nok endt som Anonym Bruker over her refererer til. Mine foreldre passet ikke lengre sammen, så det var nok til det beste. Hadde merket at noe skurret i flere år før de tok steget. De er begge mye lykkeligere mennesker i dag. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå