Gå til innhold

Hvorfor funker ikke isotretinoin på meg!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overskriften er spørsmålet mitt... Er straks ferdig med fjerde måned, men er bare verre... Hadde ikke så mye akne i utgangspunktet, så hudlegen min sa at det burde bli bedre etter kort tid... :(

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
27 minutter siden, Karoline1907 skrev:

Overskriften er spørsmålet mitt... Er straks ferdig med fjerde måned, men er bare verre... Hadde ikke så mye akne i utgangspunktet, så hudlegen min sa at det burde bli bedre etter kort tid... :(

Gi det lengre tid ❤️❤️
det var sånn for kjæresten min og, han måtte til og med ha to kurer.

Anonymkode: e391d...3b1

Skrevet

Diskuter dosen med hudlegen, kanskje du må opp eller ned. Jeg ble aldri helt bra av den kuren dessverre, og bivirkningene var for store til at jeg orker meg på en kur til. Men har fin hud i dag, 10 år senere da.

Anonymkode: 76d18...fd4

• Liker 1
Skrevet

Hvor mange kapsler går du på? Jeg har gått på den kuren selv. Er hudpleier. Og vet om mange som ikke merket effekt før etter nesten seks mnd. Jeg tok 2 kapsler daglig i ca 9 mnd. Det som også er veldig viktig for å få godt resultat, er riktig fuktighetskrem og rens. Man blir veldig dehydrert av kuren, så viktig å tilføre huden mye fukt(ikke fett!!!). Og å drikke mye. Om du går på prevensjon, kan det noen ganger påvirke også. Selv tåler jeg ikke noe som helst prevensjon(tyter ut kviser med en gang). Så fikk liv å ta isotretinoin allikevel. Hvis jeg lovte å passe på å ikke bli gravid. Det gikk selvsagt fint :)

Anonymkode: 1ec3b...4a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...