Gjest wander utlogget og reformattert Skrevet 4. august 2005 #1 Skrevet 4. august 2005 Har formattert maskinen nå - og leter og leter og leter etter å få fjernet det hersens Norton - som selvfølgelig lå inne i systemet automatisk. Jeg fikk det bort den gangen maskinen var ny, men nå finner jeg ikke ut av det. Jeg har prøvd add/remove, men det gikk ikke. Det er Norton Internet Security jeg ikke får bort... vet ikke hvilken versjon, for det står ikke. Og for hvert minutt jeg leter på IE og ikke har antivirus desto større er risikoen for å få et virus...
Gjest Devil's Spawn Skrevet 4. august 2005 #2 Skrevet 4. august 2005 Norton er (ironisk nok) et antivirus som trenger removal tools: http://service1.symantec.com/SUPPORT/nip.n...001090510510636 står hva du skal gjøre med norton 2003 eller tidligere, samt 2004 litt lenger ned på siden. NB! Ha alltid på brannmur når du nettopp har reinstallert Windows XP! Dersom du avinstallerer Norton, ha på XP-brannmuren eller en annen før du avinstallerer. Så sant du ikke sitter bak en router.
Polly Ester Skrevet 4. august 2005 #3 Skrevet 4. august 2005 Tusen, tusen takk for link. :-) Det gjorde susen, og Norton er borte, og nå har jeg AVG...
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2005 #4 Skrevet 6. august 2005 Bare et lite spørsmål. Jeg bruker Norton, men vurderer å bytte. Hvordan er AVG i forhold til Norton? Norton bruker mye resurser, men jeg opplever det som enkelt og effektivt i bruk. Er AVG bedre? Sikkerheten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå