AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #1 Skrevet 22. november 2020 Bare 6 måneder på vei, og alt er et ork allerede! Føler meg sprengt og blytung. Direkte vondt å bøye meg, tungt å dusje, kle på meg, stønner av å måtte reise meg fra sofaen. Husker det var tungt på slutten sist, men ikke allerede ved fullført sjette måned bare. Magen er allerede svær! Blir skremt av hvor stor den kommer til å være ved termin er faktisk oppriktig stresset og lei meg! Flere som føler på dette så tidlig?? Anonymkode: 3d6bd...a60
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #2 Skrevet 22. november 2020 Jepp, som om jeg skulle sagt det selv. For ikke å snakke om halsbrann og gulping. Tatt meg i å tenke så mange ganger at jeg skulle ønske jeg var ferdig, selvom jeg selvfølgelig ikke ønsker for tidlig fødsel. Vi har ikke så mye valg annet enn å holde ut, det er en god premie når vi er i mål! Anonymkode: eb918...322
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #3 Skrevet 23. november 2020 🙋♀️🙋♀️🙋♀️🙋♀️ hiver på bekkenlåsning. Anonymkode: 1f485...72a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå