AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #1 Del Skrevet 22. november 2020 Jeg har innsett at det eneste som har fungert for meg er å være i ketose og trene. Når jeg er spiser lavkalori blir jeg bare sulten og irritabel. Noen som blir med ? Anonymkode: 9e1c1...7ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belki Skrevet 25. november 2020 #2 Del Skrevet 25. november 2020 Jeg blir gjerne med! Starter i morgen, og da er det nøyaktig 4 uker igjen til julaften. Jeg kan ikke ha lavkarbo/ketose som livsstil, men å være i ketose under slanking funker veldig bra for meg. Mye lettere enn å spise lavkalori 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #3 Del Skrevet 26. november 2020 Muligens et dumt spørsmål, men lavkalori handler vel om å innta få kalorier, ellet må det være høyt på karbo og lavt på fett? Skal man ned i vekt må man jo spise færre kaloriet enn man forbrenner (lavkalori), uavhengig av fordelingen mellom proteiner, fett og karbohydrater. Eller hat jeg misforstått? Vet dette er avsporing fra ketose, men bare lurer... Anonymkode: 392ad...171 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #4 Del Skrevet 27. november 2020 Kommer annpå hvor overvektig man er. Anonymkode: 08f93...8d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå