AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #1 Skrevet 22. november 2020 Trenger hjelp fra noen synske her.. Datet en fyr siden august.. alt var bra men så brøt det litt mellom oss plutselig .. vi pratet ikke på 3 uker fordi jeg sa at jeg ikke ville ha kontakt , pga noe som skjedde mellom oss.. Jeg tok kontakt igjen og vi møttes. Hele kjemien mellom oss endret seg igjen til noe positivt . Vi har møttes mye siden da.. og jeg føler egt at han begynner å få litt følelser .. han vil ikke være så åpen om det.. Men jeg sa til han at moren min synes det er rart at vi ikke er et par , da sa han : «det kommer» Vi er eksklusive og har ikke sex med noen andre.. vi oppfører oss som et par. Moren hans elsker meg, og vennene hans har jeg møtt mange mange ganger. Hva tror dere han egt vil. Anonymkode: 6d057...a79
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #2 Skrevet 23. november 2020 Han tør ikke helt, det vil komme. Anonymkode: 830ec...bf5 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #3 Skrevet 23. november 2020 Ja. Enig. Han tør ikke helt. Men du må ta det mer med ro. Ikke press han. Og ikke kvel han liksom. At duer bare min... og jeg må vite alt om deg hele tiden. Hvor han skal, hva han skal der osv. Vær litt forsiktig med det. Det blir å kontrollere han for mye. Og det er ikke bra Og husk en viktig ting: ikke skravle og prate så mye. Menn er ikke sånn og de liker ikke så mye ord hele tiden. De fleste i alle fall. Klem fra meg til deg❤️ Anonymkode: 15b1c...102 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #4 Skrevet 23. november 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Han tør ikke helt, det vil komme. Anonymkode: 830ec...bf5 Så du føler at vi kommer til å bli et par tilslutt ? Og er det noe å satse på?:) Jeg har allerede fått følelser for han , men tørr ikke helt å være så åpen om dette til han.. men han har skjønt det. Anonymkode: 6d057...a79
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #5 Skrevet 23. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja. Enig. Han tør ikke helt. Men du må ta det mer med ro. Ikke press han. Og ikke kvel han liksom. At duer bare min... og jeg må vite alt om deg hele tiden. Hvor han skal, hva han skal der osv. Vær litt forsiktig med det. Det blir å kontrollere han for mye. Og det er ikke bra Og husk en viktig ting: ikke skravle og prate så mye. Menn er ikke sånn og de liker ikke så mye ord hele tiden. De fleste i alle fall. Klem fra meg til deg❤️ Anonymkode: 15b1c...102 Er du synsk btw?:) eller var det mere råd Anonymkode: 6d057...a79
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #6 Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Så du føler at vi kommer til å bli et par tilslutt ? Og er det noe å satse på?:) Jeg har allerede fått følelser for han , men tørr ikke helt å være så åpen om dette til han.. men han har skjønt det. Anonymkode: 6d057...a79 Beskjedene kommer veldig korte, men som regel ganske riktige. Så det var alt som dukket opp. Anonymkode: 830ec...bf5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå