AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #1 Skrevet 22. november 2020 Hva er det lengste du noen sinne har gått uten å kysse, klemme, ta på, bli tatt på, dulte borti eller noen form for fysisk kontakt med et annet menneske? Jeg blir sprø hvis det går noe særlig tid der jeg ikke har verbal kontakt med folk, men har visst ikke noe særlig behov for fysisk kontakt for når jeg tenker meg om kan det fint gå mange måneder mellom hver gang jeg er borti andre folk. Jeg er enslig og barnløs, skjønner at det er annerledes for gifte folk med barn. Men hadde vært moro å høre hva det lengste folk har gått uten å ta på noen andre. Anonymkode: 1c1a6...414
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #2 Skrevet 22. november 2020 Det kan gå flere år. Jeg og er singel og barnløs. Veldig sjelden jeg orker menn egentlig. Jeg syns det er skikkelig fælt om de bare er der for å sex med meg som pleier være casen. Det gir meg lite og skaper bare bekymringer som kjønnssykdommer og kjipe følelser som at jeg ikke er bra nok for noen, der fysisk kontakt egentlig smaker mest vondt. Så da står jeg heller over. Jeg har det bedre uten noen fysisk kontakt, enn med smuler, selv om jeg egentlig er en person som trenger MYE fysisk kontakt. Anonymkode: dc969...448 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #3 Skrevet 22. november 2020 5 måneder Anonymkode: f39c8...a7d
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #4 Skrevet 22. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det kan gå flere år. Jeg og er singel og barnløs. Veldig sjelden jeg orker menn egentlig. Jeg syns det er skikkelig fælt om de bare er der for å sex med meg som pleier være casen. Det gir meg lite og skaper bare bekymringer som kjønnssykdommer og kjipe følelser som at jeg ikke er bra nok for noen, der fysisk kontakt egentlig smaker mest vondt. Så da står jeg heller over. Jeg har det bedre uten noen fysisk kontakt, enn med smuler, selv om jeg egentlig er en person som trenger MYE fysisk kontakt. Anonymkode: dc969...448 Jeg mente ikke nødvendig sex. Jeg tenkte egentlig mer på hverdagskontakt som å klemme en venninne eller klappe en kollega på ryggen, eller dulte borti noen på bussen og sånne ting. Anonymkode: 1c1a6...414 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #5 Skrevet 22. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det kan gå flere år. Jeg og er singel og barnløs. Veldig sjelden jeg orker menn egentlig. Jeg syns det er skikkelig fælt om de bare er der for å sex med meg som pleier være casen. Det gir meg lite og skaper bare bekymringer som kjønnssykdommer og kjipe følelser som at jeg ikke er bra nok for noen, der fysisk kontakt egentlig smaker mest vondt. Så da står jeg heller over. Jeg har det bedre uten noen fysisk kontakt, enn med smuler, selv om jeg egentlig er en person som trenger MYE fysisk kontakt. Anonymkode: dc969...448 Kan det gå flere år uten at du dulter borti et annet menneske f.eks i en travel og overfylt butikk eller lignende ting? Anonymkode: f39c8...a7d 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #6 Skrevet 22. november 2020 Siden februar i år. Det var sist jeg fikk en klem. Har ikke håndhilst på noen engang siden da. Pga koronasituasjonen og at jeg er singel, barnløs og uten jobb. Men det har gått veldig bra. Er ikke vant med det uansett. Anonymkode: 2ce71...22c 2
Cata Skrevet 22. november 2020 #7 Skrevet 22. november 2020 Vil tro det er snakk om minst et år. Bor i småby så det å dulte borti noen på bussen er ikke aktuelt (tar ikke buss), vi går ikke akkurat og klemmer og klapper på hverandre på jobb og venner og familie bor langt vekk. De siste årene har jeg pleid få en klem av min mor når jeg kommer på besøk, men det er av nyere dato. (Vi er egentlig ikke noen "klemmefamile".) 2
Milky Skrevet 22. november 2020 #8 Skrevet 22. november 2020 (endret) Kanskje 1-2 dager. Har fysisk kontakt med mennesker på jobben hver eneste dag. Også har jeg aldri bodd alene heller. Hvis jeg en helg har vært helt alene hjemme, er vel det det meste jeg har gått uten å ta på et annet menneske. Men da har jeg vært på butikken eller lignende, kanskje møtt en venn eller barn. Så maks 1-2 dager Endret 22. november 2020 av Badbunny
Anonymburker Skrevet 22. november 2020 #9 Skrevet 22. november 2020 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det lengste du noen sinne har gått uten å kysse, klemme, ta på, bli tatt på, dulte borti eller noen form for fysisk kontakt med et annet menneske? Jeg blir sprø hvis det går noe særlig tid der jeg ikke har verbal kontakt med folk, men har visst ikke noe særlig behov for fysisk kontakt for når jeg tenker meg om kan det fint gå mange måneder mellom hver gang jeg er borti andre folk. Jeg er enslig og barnløs, skjønner at det er annerledes for gifte folk med barn. Men hadde vært moro å høre hva det lengste folk har gått uten å ta på noen andre. Anonymkode: 1c1a6...414 Årevis 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #10 Skrevet 22. november 2020 Siden februar, så snart 10 måneder. Anonymkode: 74cee...3d2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #11 Skrevet 22. november 2020 Maks en uke eller to i hele mitt liv, vil jeg tro. Men jeg er en klemmer og har hatt barn i en god del år. Anonymkode: 006ea...a6a
Daria Skrevet 22. november 2020 #12 Skrevet 22. november 2020 Dulte så vidt borti noen skjer jo en gang iblant, men bortsett fra det er den eneste fysiske kontakten jeg har hatt med noen siden mars legen (med hansker). Er singel og barnløs og ingen utpreget klemmer, så det er ikke så mye av det ellers heller - en klem eller to i måneden i snitt. Selv om det har vært situasjoner disse månedene hvor jeg gjerne skulle ha gitt noen en klem, har det også være greit å ha en unnskyldning til å la være innimellom - alle litt perifere kollegaer som sa at Jeg skulle jo gitt deg en klem da jeg fylte runde år, for eksempel... 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #13 Skrevet 22. november 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg mente ikke nødvendig sex. Jeg tenkte egentlig mer på hverdagskontakt som å klemme en venninne eller klappe en kollega på ryggen, eller dulte borti noen på bussen og sånne ting. Anonymkode: 1c1a6...414 Svaret er det samme. Sjelden jeg er fysisk med venninner og aldri med kollegaer. Nær familie klemmer jeg alltid men ser som regel ikke dem mer enn 1 gang per år pga avstander. Fremmede liker jeg ikke at er borti meg og unngår det etter beste evne. Jeg kan klemme noen helt spontant pga setting og har absolutt ikke issues når det gjelder fysisk kontakt, men når jeg ikke har kjæreste har jeg ca ingen fysisk kontakt med folk. Det er null stress. Anonymkode: dc969...448
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #14 Skrevet 22. november 2020 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan det gå flere år uten at du dulter borti et annet menneske f.eks i en travel og overfylt butikk eller lignende ting? Anonymkode: f39c8...a7d Hvis man ikke bor i en storby er det da sjeldent det er kø og trange og grunn til å dulte borti noen? De eneste gangene det skjer meg er når jeg må inn til Oslo (jeg bor en halvtime fra Oslo) Aner ikke hva som er det lengste jeg har gått uten fysisk kontakt, sikkert ikke mer enn max et par uker i strekk, og da kun mens jeg var singel og syk sånn at jeg ikke var ute eller sammen med noen. Anonymkode: dd828...e2a
GammelKaktus Skrevet 23. november 2020 #16 Skrevet 23. november 2020 Før jeg fikk barn så kunne de nok gå et par uker kanskje hvis jeg bare jobbet og ikke traff noen utenom.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #18 Skrevet 23. november 2020 Maks tre dager om jeg er på jobbreise. Egentlig kanskje ikke da heller, for vanligvis treffer jeg kollegaer jeg gir en klem. Så noen timer kanskje? 😂 Anonymkode: f3696...d0c
Gjest TheCatLady Skrevet 23. november 2020 #19 Skrevet 23. november 2020 Ikke så lenge. Dulte borti noen gjør jeg omtrent hver dag på jobb siden vi jobber i et høyt tempo, trangt enkelte steder og folk har en tendens til å stå litt i veien ofte Men det å dulte borti noen samsvarer ikke med det å ha et behov for fysisk kontakt. Siden du nevner at du ikke har det behovet. Det har jeg, men jeg er ikke en klemmer. Klemmer helst på utvalgte personer og det har jeg ikke nå. Å dulte borti noen ser jeg mer på som irriterende eller et uhell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå