AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #1 Skrevet 22. november 2020 I går var jeg på butikken for å handle litt som jeg skulle ha til kvelden. Kjøpte en sjokoladeplate også. En dame kikket ned i kurven min og sa, det er Korona nå, folk har det fælt, og så skal du spise sjokolade! Så ristet hun på hodet og gikk. Ja, jeg vil ikke at folk skal ha det fælt, men det påvirker ingenting uansett om jeg spiser sjokolade eller ikke. Flere som har fått rare kommentarer på butikken av folk de ikke kjenner? Hva feiler det folk som må komme med sånt oppgulp? For ordens skyld, jeg bruker munnbind på butikken, er nøye med å sprite meg og holder avstand. Anonymkode: a6f1c...ad9 26
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 22. november 2020 #2 Skrevet 22. november 2020 Ikke bry deg Noen er bare veldig spesielle.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #3 Skrevet 22. november 2020 Det var vel bare en gærning. Anonymkode: e6c2b...b7f 33
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 Populært innlegg #4 Skrevet 22. november 2020 Psykiatrisk tilfelle Anonymkode: 25167...558 56
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #5 Skrevet 22. november 2020 Hun var veldig veldig rar ja. Sjokolade gjør ikke folk sykere, ikke i virkeligheten. Men kansje i hennes fantasiverden. Anonymkode: 3f4b7...c70 6
Nimorna Skrevet 22. november 2020 #6 Skrevet 22. november 2020 Enkelte mennesker leter bare etter ting å hisse seg opp over. Det er vel bare bra at man spiser sjokolade og holder norske arbeidsplasser i hevd! Spis og kos deg. Hun er sikkert på slanker’n selv, og er grinete fordi hun lever på en diett av løkskrell og lunkent vann. 22
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #7 Skrevet 22. november 2020 Haha hva i all verden. Du skulle sagt noe tilbake, tenk om du feirer alene med en sjokolade fordi du har kjempet mot kreft og er endelig ferdig med kampen? Hun dømmer deg så raskt men aner ingenting. Anonymkode: f5ff9...32e 6
Rant Skrevet 22. november 2020 #8 Skrevet 22. november 2020 Hjelpes. For en veldig rar og random kommentar. Hm. Noen mennesker er ubehagelige. 7
SoWhat? Skrevet 22. november 2020 #9 Skrevet 22. november 2020 Jøss. Noen mennesker er bare snåle. Hun burde kjøpt seg en sjokolade hun også, så hun kanskje ble i bedre humør. 15
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #10 Skrevet 22. november 2020 Man skal ikke kommentere størrelse på kropp, utseende, mengde mat eller hva folk har i handlekurven. God huskeregel. Anonymkode: e17cc...168 15
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #11 Skrevet 22. november 2020 Ikke på butikken, men bensinstasjon. Jeg kjøpte meg hamburger og chips + smash sjokolade. Ved siden av meg stod det en dame som så stygt på meg og ristet på hodet. Da hamburgeren var ferdig gikk jeg vekk fra disken og til det runde bordet hvor ketchupen og dressingen stod da kom hun bort til meg å sa til meg at jeg burde slutte å spise dårlig mat, tenke på helsa mi og gå mye turer i den flotte norske natur. Jeg ble helt satt ut og nesten alle snudde seg. Jeg gikk bare ut, og kastet alt jeg kjøpte. Gråt i sikkert 20 minutter etterpå. Glemmer det aldri. Hun var vel i 40 årene, jeg er 27 nå og var 25 da dette skjedde. Jeg er overvektig, 15 kg for mye, dette har satt spor i meg. Veier omtrent det samme i dag, 5 kg mer. Anonymkode: c2d71...9aa 20
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #12 Skrevet 22. november 2020 Jeg kjøpte meg sjokolade og brus til helga selv 👍 Coop Obs! hadde tilbud på pepsi max til 22 kr eller noe per 1.5l flaske og de var helt utsolgt! Nei vet du hva, bare fordi det er corona så betyr det ikke at hele økonomien skal stoppe opp. De som lager brusen og sjokoladen må få ha jobb, og jeg må få lov til å kose meg hjemme i helga? Alternativet er at jeg går ut på byen, og da blir det jo verre med tanke på corona. Snåling, ikke noe å bry seg om. Jeg har fått mange positive kommentarer, bl.a. så har jeg kjøpt noe og så har jeg hatt en diskusjon med folk om produktet og delt erfaringer, men dette på møbelbutikk. Anonymkode: 56f33...576 5
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #13 Skrevet 22. november 2020 Hahahaha, for en spesiell kommentar. Faktisk utrolig morsomt at DET er hva noen skal henge seg opp i, en sjokolade 😄 Er liksom av samme kaliber som 'Går du i SVARTE klær når det er mai måned?!' Litt 'God dag mann økseskaft'. Hadde smilt for meg selv og tenkt at den dama var spesiell, på grensa til usunt spesiell. Men forsåvidt en uskyldig kommentar. Anonymkode: b470a...808 11
Rant Skrevet 22. november 2020 #14 Skrevet 22. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke på butikken, men bensinstasjon. Jeg kjøpte meg hamburger og chips + smash sjokolade. Ved siden av meg stod det en dame som så stygt på meg og ristet på hodet. Da hamburgeren var ferdig gikk jeg vekk fra disken og til det runde bordet hvor ketchupen og dressingen stod da kom hun bort til meg å sa til meg at jeg burde slutte å spise dårlig mat, tenke på helsa mi og gå mye turer i den flotte norske natur. Jeg ble helt satt ut og nesten alle snudde seg. Jeg gikk bare ut, og kastet alt jeg kjøpte. Gråt i sikkert 20 minutter etterpå. Glemmer det aldri. Hun var vel i 40 årene, jeg er 27 nå og var 25 da dette skjedde. Jeg er overvektig, 15 kg for mye, dette har satt spor i meg. Veier omtrent det samme i dag, 5 kg mer. Anonymkode: c2d71...9aa Fy f***, for et usmakelig menneske!! Minner om noen med narsissistisk pf., de liker å trykke ned andre om de har en dårlig dag. Du var uheldig som var i nærheten av henne. Helt sikker på at hun er frekk mot de fleste hun møter på. Æsj. 22
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #15 Skrevet 22. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke på butikken, men bensinstasjon. Jeg kjøpte meg hamburger og chips + smash sjokolade. Ved siden av meg stod det en dame som så stygt på meg og ristet på hodet. Da hamburgeren var ferdig gikk jeg vekk fra disken og til det runde bordet hvor ketchupen og dressingen stod da kom hun bort til meg å sa til meg at jeg burde slutte å spise dårlig mat, tenke på helsa mi og gå mye turer i den flotte norske natur. Jeg ble helt satt ut og nesten alle snudde seg. Jeg gikk bare ut, og kastet alt jeg kjøpte. Gråt i sikkert 20 minutter etterpå. Glemmer det aldri. Hun var vel i 40 årene, jeg er 27 nå og var 25 da dette skjedde. Jeg er overvektig, 15 kg for mye, dette har satt spor i meg. Veier omtrent det samme i dag, 5 kg mer. Anonymkode: c2d71...9aa Bare så det er sagt: alle de som snudde seg tenkte stygge tanker om den frekke dama som kom med den kommentaren. De tenkte ikke stygge tanker om deg. Man blir jo litt satt ut når man hører på nært hold at noen kan finne på å si noe sånt, så alle var vel litt for paffe til å si noe. Og de fleste andre der inne var der nok for å kjøpe hamburger selv. Forferdelig at det finnes folk som oppriktig mener de har rett til å si sånne ting til fremmede. Eier ikke folkeskikk. Jeg har også 15-20 kg for mye, men jeg har i det minste folkeskikk og kan oppføre meg blant folk! Anonymkode: b470a...808 25
SoWhat? Skrevet 22. november 2020 #16 Skrevet 22. november 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke på butikken, men bensinstasjon. Jeg kjøpte meg hamburger og chips + smash sjokolade. Ved siden av meg stod det en dame som så stygt på meg og ristet på hodet. Da hamburgeren var ferdig gikk jeg vekk fra disken og til det runde bordet hvor ketchupen og dressingen stod da kom hun bort til meg å sa til meg at jeg burde slutte å spise dårlig mat, tenke på helsa mi og gå mye turer i den flotte norske natur. Jeg ble helt satt ut og nesten alle snudde seg. Jeg gikk bare ut, og kastet alt jeg kjøpte. Gråt i sikkert 20 minutter etterpå. Glemmer det aldri. Hun var vel i 40 årene, jeg er 27 nå og var 25 da dette skjedde. Jeg er overvektig, 15 kg for mye, dette har satt spor i meg. Veier omtrent det samme i dag, 5 kg mer. Anonymkode: c2d71...9aa Fysøren. Jeg tenker på dem som må leve med slike mennesker innpå seg. For et frekt og ufyselig vesen. 6
Rant Skrevet 22. november 2020 #17 Skrevet 22. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Bare så det er sagt: alle de som snudde seg tenkte stygge tanker om den frekke dama som kom med den kommentaren. De tenkte ikke stygge tanker om deg. Man blir jo litt satt ut når man hører på nært hold at noen kan finne på å si noe sånt, så alle var vel litt for paffe til å si noe. Og de fleste andre der inne var der nok for å kjøpe hamburger selv. Forferdelig at det finnes folk som oppriktig mener de har rett til å si sånne ting til fremmede. Eier ikke folkeskikk. Jeg har også 15-20 kg for mye, men jeg har i det minste folkeskikk og kan oppføre meg blant folk! Anonymkode: b470a...808 Nettopp. Jeg er heldigvis nokså direkte i situasjoner hvor det trengs, og forsvarer lett andre. Hadde gitt henne noen ord hun aldri hadde glemt. Men problemet med slike mennesker er at de rett og slett ikke bryr seg. 6
visp Skrevet 22. november 2020 #20 Skrevet 22. november 2020 "Det er korona... også står du så nærme meg at du kan titte ned i kurven?!" 22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå