AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #1 Skrevet 22. november 2020 Har hatt sex med en i to måneder nå. Både jeg og han har vært klar på at vi ikke ønsker ett forhold. I det siste har jeg kjent på at jeg ønsker å finne meg noen, og avslutter derfor denne relasjonen slik jeg kan fokusere på dette istedenfor. Jeg forklarer han at jeg ønsker å finne noe fremtidig, og da svarer han at det ønsker han også men vi kan jo ha sex frem til vi finner noen. Har han avslått meg som fremtidig kjæreste da? Anonymkode: 49f49...19a
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #2 Skrevet 22. november 2020 Kan jo hende at han er usikker på deg, og sier det sånn og håper du skal foreslå at dere skal prøve Anonymkode: 52d27...c82 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #3 Skrevet 22. november 2020 Han vil ikke ha deg som kjæreste. menn er enkle der. Stort sett unngår de spill. Anonymkode: 4e488...4de 7
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #4 Skrevet 22. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Han vil ikke ha deg som kjæreste. menn er enkle der. Stort sett unngår de spill. Anonymkode: 4e488...4de Skjønner bare ikke hvorfor han sier han også er på let når han først sa han ikke ville ha forhold. Da kunne han jo bare sagt at han fortsatt ikke ønsker det istedenfor å få meg til å føle meg dårlig over å ikke være god nok Anonymkode: 49f49...19a 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #5 Skrevet 22. november 2020 Ja. Han er MEGET tydelig på at du er uaktuell som kjæreste for han. Håpe du nå har lært at rent seksuelle forhold med menn aldri er likeverdig. De ser alltid ned på kvinner som sier ja til det. Mest sannsynlig ville du vært bra nok som kjæreste om du ikke alt hadde ligget med han i 2 mnd. Anonymkode: e0ae0...557 6
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #6 Skrevet 22. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Skjønner bare ikke hvorfor han sier han også er på let når han først sa han ikke ville ha forhold. Da kunne han jo bare sagt at han fortsatt ikke ønsker det istedenfor å få meg til å føle meg dårlig over å ikke være god nok Anonymkode: 49f49...19a Han ønsker et forhold, bare ikke med deg. Det handler ikke om hvor god du er, men at matchen ikke er det han vil ha. Anonymkode: f0c11...8ba 7
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #7 Skrevet 22. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner bare ikke hvorfor han sier han også er på let når han først sa han ikke ville ha forhold. Da kunne han jo bare sagt at han fortsatt ikke ønsker det istedenfor å få meg til å føle meg dårlig over å ikke være god nok Anonymkode: 49f49...19a Han har vel ombestemt seg da! Akkurat som deg. Og det er ikke noe galt med deg bare fordi du ikke er den han leter etter. Anonymkode: 52d27...c82 3
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #8 Skrevet 22. november 2020 Dere avslår vel hverandre som framtidig kjæreste. Anonymkode: f7828...fdc 5
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #9 Skrevet 22. november 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan jo hende at han er usikker på deg, og sier det sånn og håper du skal foreslå at dere skal prøve Anonymkode: 52d27...c82 Han har vært usikker på meg endel, men vet ikke. Før turde han ikke foreslå eksempel å se film for han trodde jeg bare ønsket at han skulle dra, men dette er bedre nå etter vi snakket Anonymkode: 49f49...19a
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #10 Skrevet 22. november 2020 Han mener at du ikke er en kjæreste emne for han, at dere ikke er der liksom. Anonymkode: 74b8a...824
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #11 Skrevet 22. november 2020 Går det egentlig an å være MER tydelig på at han ikke ønsker å bli kjæreste med deg? Og hvorfor er det plutselig et ønske hos deg? Han forstår ikke hva som er endret, for dere har jo en tydelig avtale om sex med hverandre fram til dere evt finner noen dere vil bli sammen med. (Noe som er heeeelt merkelig i mitt hode, men det er visst ganske normalt.). Så enten fortsetter du med det, eller er sexløs og heller begynner å date. Anbefaler det siste. Anonymkode: 6e165...562 7
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #12 Skrevet 22. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Går det egentlig an å være MER tydelig på at han ikke ønsker å bli kjæreste med deg? Og hvorfor er det plutselig et ønske hos deg? Han forstår ikke hva som er endret, for dere har jo en tydelig avtale om sex med hverandre fram til dere evt finner noen dere vil bli sammen med. (Noe som er heeeelt merkelig i mitt hode, men det er visst ganske normalt.). Så enten fortsetter du med det, eller er sexløs og heller begynner å date. Anbefaler det siste. Anonymkode: 6e165...562 Anonymkode: 49f49...19a
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #13 Skrevet 22. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Går det egentlig an å være MER tydelig på at han ikke ønsker å bli kjæreste med deg? Og hvorfor er det plutselig et ønske hos deg? Han forstår ikke hva som er endret, for dere har jo en tydelig avtale om sex med hverandre fram til dere evt finner noen dere vil bli sammen med. (Noe som er heeeelt merkelig i mitt hode, men det er visst ganske normalt.). Så enten fortsetter du med det, eller er sexløs og heller begynner å date. Anbefaler det siste. Anonymkode: 6e165...562 Som du ser i innlegget mitt har jeg jo avsluttet det Anonymkode: 49f49...19a
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #14 Skrevet 22. november 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som du ser i innlegget mitt har jeg jo avsluttet det Anonymkode: 49f49...19a Du spør jo om av har avslått deg som mulig kjæreste, så da svarer jeg jo bare på det? Dersom du er forelsket i ham/ønsker å bli kjæresten hans, kan jo sende ham en melding hvor du skriver at du avsluttet ff-forholdet fordi du fikk følelser for ham. Du har jo ingenting å tape på det. Så får du virkelig fasiten på hva han føler og tenker. Anonymkode: 6e165...562 4
Rant Skrevet 22. november 2020 #15 Skrevet 22. november 2020 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har hatt sex med en i to måneder nå. Både jeg og han har vært klar på at vi ikke ønsker ett forhold. I det siste har jeg kjent på at jeg ønsker å finne meg noen, og avslutter derfor denne relasjonen slik jeg kan fokusere på dette istedenfor. Jeg forklarer han at jeg ønsker å finne noe fremtidig, og da svarer han at det ønsker han også men vi kan jo ha sex frem til vi finner noen. Har han avslått meg som fremtidig kjæreste da? Anonymkode: 49f49...19a Ja. 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #16 Skrevet 22. november 2020 Dersom han tror at du avsluttet fordi du ville finne en kjæreste, er det du som i første omgang har avslått ham som kjæreste. Det dummeste enkelte jenter gjør med en fyr de er interesserte i, er å avslutte "relasjonen" for å teste om han vil kjempe for dem. En avvist mann vil ikke åpne seg opp å fortelle at han har følelser for deg. Dette er en styggedom og feil-læring fra sånne Hollywood rom-coms som vi jenter har vokst opp med. Vær sårbar TS og fortell han at du er interessert i ham, og at du ønsker å se om det kan bli noe mer mellom dere to Anonymkode: 1dda5...dd5 3
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #17 Skrevet 22. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Han har vært usikker på meg endel, men vet ikke. Før turde han ikke foreslå eksempel å se film for han trodde jeg bare ønsket at han skulle dra, men dette er bedre nå etter vi snakket Anonymkode: 49f49...19a Hvorfor torde han ikke det? Ville han tilbringe mer tid med deg? Tror du bare må snakke med han, å være førstemann som sier at du kunne tenke deg å prøve å satse eksklusivt som date med han. Så får det bare briste eller bære. Anonymkode: efaec...c98
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #18 Skrevet 23. november 2020 Når man har gjort seg selv avhengig av en annen sin bekreftelse, så er det allerede gått for langt. Ikke bli sittende å analysèr mer enn nødvendig. En avvisning passer eller føles stort sett aldri hèlt bra. Det er sterke kjemiske krefter i omløp når man har sex som ofte sterkt undervurderes. Resten er viljestyrke. Ta avstand og gjør deg uavhengig, så du ikke ødelegger neste relasjon før den har startet. Selvfølelse ligger i ryggmargen og du bestemmer over den..... Anonymkode: d8bb5...667 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #19 Skrevet 23. november 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor torde han ikke det? Ville han tilbringe mer tid med deg? Tror du bare må snakke med han, å være førstemann som sier at du kunne tenke deg å prøve å satse eksklusivt som date med han. Så får det bare briste eller bære. Anonymkode: efaec...c98 Han sa at en tidligere jente han hadde hatt sex med hadde ikke ønsket mer enn at han kom og gikk, og derfor tenkte han at det gjaldt meg også Anonymkode: 49f49...19a
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #20 Skrevet 23. november 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dersom han tror at du avsluttet fordi du ville finne en kjæreste, er det du som i første omgang har avslått ham som kjæreste. Det dummeste enkelte jenter gjør med en fyr de er interesserte i, er å avslutte "relasjonen" for å teste om han vil kjempe for dem. En avvist mann vil ikke åpne seg opp å fortelle at han har følelser for deg. Dette er en styggedom og feil-læring fra sånne Hollywood rom-coms som vi jenter har vokst opp med. Vær sårbar TS og fortell han at du er interessert i ham, og at du ønsker å se om det kan bli noe mer mellom dere to Anonymkode: 1dda5...dd5 Jeg skrev til han etterpå at siden han sa han ikke var interessert i forhold når vi begynte så avsluttet jeg da jeg vil finne noe fremtidig Anonymkode: 49f49...19a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå