AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #1 Skrevet 22. november 2020 jeg er en dame på 46 år som ble langt opp i årene før jeg forstod hva jeg virkelig tente på; en dominerende mann. jeg var ikke klar over dette før jeg var ca 40 år. har aldri hatt en partner som jeg har fått utforske med. de har enten ville hatt vaniljesex, eller, beklager ordbruken, vært pysete. dessverre er det for sent for meg å prøve ut dette. har flere medisinske tilstander som utelukker både sex og mye annet. kjenner en stor sorg over at jeg aldri fikk prøve dette skikkelig. blir helt misunnelig når jeg leser på KG; dette ser jo ut til å være vanlig!? uff jeg har vært flau over dette, men det er jo normalt. kan noen si noe trøstende til en med pensjonert sex liv😭 Anonymkode: 6325e...a49 1
Milky Skrevet 22. november 2020 #2 Skrevet 22. november 2020 Ikke noe å være flau over. Mange som tenner på dette, og det er jo bare sykt digg å bli dominert av en mann🤤 er sex helt utelukket for alltid? 40 årene er ikke for gammelt for å få et nytt fantastisk sexliv. Er mange som får mye bedre sexliv når de blir en eldre, enn da de var unge.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #3 Skrevet 22. november 2020 1 minutt siden, Badbunny skrev: Ikke noe å være flau over. Mange som tenner på dette, og det er jo bare sykt digg å bli dominert av en mann🤤 er sex helt utelukket for alltid? 40 årene er ikke for gammelt for å få et nytt fantastisk sexliv. Er mange som får mye bedre sexliv når de blir en eldre, enn da de var unge. ser dessverre sånn ut; har alvorlige bekkensmerter og det har vart så lenge at lysten har dalt😢føler jeg har gått glipp av mye og angrer på tidligere valg av menn. æsj alt jeg har gått glipp av😏 Anonymkode: 6325e...a49
Frihet2020 Skrevet 25. november 2020 #4 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (På 22.11.2020 den 20.50): jeg er en dame på 46 år som ble langt opp i årene før jeg forstod hva jeg virkelig tente på; en dominerende mann. jeg var ikke klar over dette før jeg var ca 40 år. har aldri hatt en partner som jeg har fått utforske med. de har enten ville hatt vaniljesex, eller, beklager ordbruken, vært pysete. dessverre er det for sent for meg å prøve ut dette. har flere medisinske tilstander som utelukker både sex og mye annet. kjenner en stor sorg over at jeg aldri fikk prøve dette skikkelig. blir helt misunnelig når jeg leser på KG; dette ser jo ut til å være vanlig!? uff jeg har vært flau over dette, men det er jo normalt. kan noen si noe trøstende til en med pensjonert sex liv😭 Anonymkode: 6325e...a49 Synd du er anonym.....er ikke for sent enda.
Bamseklemmer Skrevet 25. november 2020 #5 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (På 22.11.2020 den 20.57): ser dessverre sånn ut; har alvorlige bekkensmerter og det har vart så lenge at lysten har dalt😢føler jeg har gått glipp av mye og angrer på tidligere valg av menn. æsj alt jeg har gått glipp av😏 Anonymkode: 6325e...a49 Er bekkensmertene dine en varig skade? Sexlysten din er jeg ikke redd for å aktivisere igjen, men smertene må jo bort først...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå