AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #1 Del Skrevet 22. november 2020 Hei, bare lurer på. Hvis man trener styrketrening 2-3 ganger i uka, og så drikker man f.eks. en flaske vin i helga. Er treningen da så godt som bortkastet? Dvs hvis målet er å bli sterkere og å bygge litt muskler. Anonymkode: 1629e...d42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missfitness Skrevet 22. november 2020 #2 Del Skrevet 22. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er treningen da så godt som bortkastet? Nei, trening er aldri bortkastet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #3 Del Skrevet 23. november 2020 Opprettholde status quo kanskje? Kan kanskje ikke forvente så mye fremgang hvis jeg drikker en flaske vin hver helg? Jeg prøver imidlertid å spise mest mulig sunt hele uka, og jeg drikker ikke alkohol i ukedagene. Anonymkode: 1629e...d42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #4 Del Skrevet 24. november 2020 Nei, men jeg ville kutta alkoholen helt. Er ingen bra ting ved det. Anonymkode: fbb0d...9ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 24. november 2020 #5 Del Skrevet 24. november 2020 Min erfaring er at alkohol i større mengder påvirker kondisjonen negativt og ikke nødvendigvis styrke så fremt det ikke går utover treningsmengden og det programmet du har satt opp i styrke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #6 Del Skrevet 24. november 2020 Missfitness skrev (På 22.11.2020 den 22.00): Nei, trening er aldri bortkastet. Alkohol er heller aldri bortkastet 😆 Anonymkode: fbf96...310 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n_97 Skrevet 24. november 2020 #7 Del Skrevet 24. november 2020 Om du er veldig støl ville jeg tatt det pent. Jeg drakk en del enheter ved en slik anledning, og stølheten varte i fem dager istedetfor to. Ellers går det nok helt greit, men har du planer om å virkelig satse på fitness på høyt nivå må du være svært måteholden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå