Gå til innhold

Arrrg!Nedlasting til mp3spiller!

Anbefalte innlegg

Gjest Trolletrine
Skrevet

Begynner å lure på intelligensen min her,men jeg rett og slett KLARER IKKE å laste ned/overføre musikk fra dataen til mp3spilleren min!!!!! :sur: Er så forb....irriterende!!!!! :frustrert: Regner med at alle her inne gjør dette ofte,så derfor lurer jeg;hvordan i huleste gjør dere det????Eneste valget jeg får er nemlig å laste ned,eller å overføre til cd.Og jeg har lastet ned MASSE musikk,men får det som sagt ikke overført til mp3spilleren...Hjelp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken MP3-spiller har du da?

Har du lest bruksanvisningen? ;)

Har selv en fra Apacer som er veldig enkel og grei. Putter den i USB porten på pcen og bruker wincommander til å flytte over sanger.

Skrevet

Ja, vi må vite hvilken mp3-spiller du har.

Det finnes nemlig to typer:

De som trenger egen programvare, og de som har støtte for "mass storage" (dvs, kan bare plugges rett i maskinen).

Gjest Trolletrine
Skrevet

Merket er asono,-skulle visst være så bra,liksom...

det fulgte med en cd for å installere programmet,-det har jeg gjort.MEN SÅ DA????? :sur: Noen som har kjennskap til merket o.l.?

Skrevet

Jeg har litt kjennskap til Asono sine. De bruker ofte "mass storage", dvs at du strengt tatt ikke trenger software for å føre over sanger. På enkleste måte kan du jo se om du har fått en ny stastjon (e: eller f: eller g: eller noe sånt). Så er det faktisk bare å klikke og dra sangene dine over på denne stasjonen. Det skal være alt, altså. Nå skal de ligge på spilleren din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...