Gjest Trolletrine Skrevet 4. august 2005 #1 Skrevet 4. august 2005 Begynner å lure på intelligensen min her,men jeg rett og slett KLARER IKKE å laste ned/overføre musikk fra dataen til mp3spilleren min!!!!! Er så forb....irriterende!!!!! Regner med at alle her inne gjør dette ofte,så derfor lurer jeg;hvordan i huleste gjør dere det????Eneste valget jeg får er nemlig å laste ned,eller å overføre til cd.Og jeg har lastet ned MASSE musikk,men får det som sagt ikke overført til mp3spilleren...Hjelp?
Englepus Skrevet 6. august 2005 #2 Skrevet 6. august 2005 Hvilken MP3-spiller har du da? Har du lest bruksanvisningen? Har selv en fra Apacer som er veldig enkel og grei. Putter den i USB porten på pcen og bruker wincommander til å flytte over sanger.
Cronos Skrevet 7. august 2005 #3 Skrevet 7. august 2005 Ja, vi må vite hvilken mp3-spiller du har. Det finnes nemlig to typer: De som trenger egen programvare, og de som har støtte for "mass storage" (dvs, kan bare plugges rett i maskinen).
Gjest Trolletrine Skrevet 7. august 2005 #4 Skrevet 7. august 2005 Merket er asono,-skulle visst være så bra,liksom... det fulgte med en cd for å installere programmet,-det har jeg gjort.MEN SÅ DA????? Noen som har kjennskap til merket o.l.?
Cronos Skrevet 8. august 2005 #5 Skrevet 8. august 2005 Jeg har litt kjennskap til Asono sine. De bruker ofte "mass storage", dvs at du strengt tatt ikke trenger software for å føre over sanger. På enkleste måte kan du jo se om du har fått en ny stastjon (e: eller f: eller g: eller noe sånt). Så er det faktisk bare å klikke og dra sangene dine over på denne stasjonen. Det skal være alt, altså. Nå skal de ligge på spilleren din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå