AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #1 Skrevet 22. november 2020 Er på boligleit og lurer derfor på hordan det er å bo og vokse opp i Sandvika? Det er ideelt med toget til Oslo, men hvordan er skolene, miljøet osv? Anonymkode: fdf15...9ff
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #2 Skrevet 22. november 2020 Det er helt Ok. Sandvika vgs tror jeg er bra. Ville flyttet på Blommenholm-siden, ikke yongskollen Anonymkode: c759d...693
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #4 Skrevet 22. november 2020 Bodde på Vøyenenga og trivdes ikke Anonymkode: f3ff1...644
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #5 Skrevet 22. november 2020 Kan dere si noe om hvorfor dere eventuelt ikke anbefaler det? Anonymkode: fdf15...9ff
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #6 Skrevet 23. november 2020 Sandvika er veldig bra! Gode barneskoler og feks Valler vgs er også kjent for å være veldig bra. Ikke et av Bærums snobbete områder, og heller ikke blant de såkalte bærumsghettoene. Nærhet til det meste man kan ønske; natur, badeplass, shoppingsenter osv. Vi flyttet dit pga toget og ble værende fordi vi trivdes på alle plan. Anonymkode: 905e7...834 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #8 Skrevet 24. november 2020 Hvilke steder i Sandvika er bra og hvilke er mindre bra? På finn står det ofte feks Emma Hjort eller Jong eller Valler. Anonymkode: fdf15...9ff
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #9 Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvilke steder i Sandvika er bra og hvilke er mindre bra? På finn står det ofte feks Emma Hjort eller Jong eller Valler. Anonymkode: fdf15...9ff Emma Horth er et område med lavere inntekt. Jong er så som så, men mange med lavere inntekt der også. Valler er OK. Anonymkode: 29db9...57b
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #10 Skrevet 24. november 2020 Det er nok ganske store sosioøkonomiske forskjeller rundt Sandvika. Selve sentrum er ok, nå bygges det jo masse nede i selve byen. Blir bra der tilslutt! Som noen sier: Emma Hjort er rett ovenfor Sandvika, men det er lavere sosioøkonomisk. Det samme gjelder Dønski, der ville jeg ikke valgt å bo. Jong er midt på treet, men kanskje ikke så koselig sted? Gangavstand til Sandvika sentrum. Ganske billige leiligheter med god utsikt rett ovenfor Sandvika sentrum på Hamang terrasse. Ok der. Det er hyggeligere bortover mot Valler og Blommenholm, men også betydelig dyrere. Det samme gjelder mot Slependen og Billingstad (men det regnes vel ikke som Sandvika). Hvis jeg skulle valgt, hadde jeg like godt bodd midt i sentrum. Anonymkode: 714b4...1d1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #12 Skrevet 25. november 2020 Takk for svar! Ja er eventuelt ved Valler vi vurderer. Noen formening om Evje eller Løkeberg skole? Anonymkode: fdf15...9ff
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #13 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Takk for svar! Ja er eventuelt ved Valler vi vurderer. Noen formening om Evje eller Løkeberg skole? Anonymkode: fdf15...9ff begge skoler er gode skoler. Her ville jeg valgt den som lå nærmest Anonymkode: 714b4...1d1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå