Karoline1907 Skrevet 22. november 2020 #1 Skrevet 22. november 2020 Bør jeg studere i USA? Koster det mye mer enn i Norge? Eller utveksling mener jeg...? Hvordan funker det?😂 Jeg har litt litt lyst til å bare oppleve hvordan det er å bo i USA... Aner ikke hva jeg vil studere. Et eller annet med økonomi, markedsføring, administrasjon, HR, vet ikke... Vil ha gode muligheter for å tjene bra, men er ikke flink i matte. Uansett, noen som vet hvordan det er å være på utveksling i USA?☺️
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #2 Skrevet 22. november 2020 Ja det vil være MYE MYE dyrere å ta en hel grad i USA enn en tilsvarende utdannelse i Norge. Utveksling er da et mye mer økonomisk fornuft valg, men selv det kan bli veldig dyrt, og spesielt dyrt er det idag pga dollarkursen. Anonymkode: 3819b...f8c 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #3 Skrevet 22. november 2020 Veldig mye dyrere. Og nå for tiden er det stort sett bare online uansett, så det er ikke mye «USA» du får oppleve. Studier i USA tenker jeg ikke er er alternativ i det hele tatt så lenge det er korona. Og når verden blir normal igjen (kan ta tid...) vil det fremdeles være fantastisk dyrt. Med mindre dollaren stuper, noe noen mener vil skje, men hvem vet... Anonymkode: 18052...fa6 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #4 Skrevet 23. november 2020 Mange tråder fra samme trådstarter i dette emne idag😅 Er det noe hastverk med svar siden du har laget så mange tråder som går på det samme? Anonymkode: d09ae...2a6 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå