Gå til innhold

Hvor mange menn er det her på Kvinneguiden?

Klikk her om du er mann  

70 stemmer

1. 1. Er du mann eller kvinne?

• Jeg er mann😎
      34
    • Jeg er kvinne😇
      36

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har lurt på det? Er "alle" her uavhengig av kjønn, eller er det betydelig flere kvinner her?

Oppretter tråd her da jeg mistenker at det er flest menn i seksualforumet😅

Anonymkode: 1a09f...53d

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ønsketekning?

• Liker 3
Skrevet

Er nok 80-20 i fordel menn på seksualsiden

• Liker 3
Skrevet

noen grunn til at du la dette under seksualitet?  Spørsmålet virker jo å gjelde for hele kvinneguiden.

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, Chomsky89 skrev:

noen grunn til at du la dette under seksualitet?  Spørsmålet virker jo å gjelde for hele kvinneguiden.

Ja, det er her inne jeg ser flest menn.

Skrevet

Jeg tror man får best inntrykk av kjønnsbalansen ved å se antall likes på kommentarer. Det er en del menn vs kvinner tråder her, og pro-kvinne kommentarer får sikkert 10 ganger så mange likes. Jeg tipper det er 10 ganger så mange kvinner som menn.

Anonymkode: 638ca...654

• Liker 4
Skrevet

Jeg er mann, men identifiserer meg som kvinne... hva skal jeg svare på ditt sort-hvitt spørsmål da?

Anonymkode: 7cfc9...634

• Liker 1
Skrevet

Tipper menn står for brorparten av trollinnleggene.

Anonymkode: 4adff...2e6

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann, men identifiserer meg som kvinne... hva skal jeg svare på ditt sort-hvitt spørsmål da?

Typisk at noen skal klage over at det ikke står; mann/kvinne/intetkjønn/transeksuell mann/transeksuell kvinne/annet osv

bare svar hva du vil🤦🏻‍♀️

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du skriver jo selv at du er mann.

Men for all del kryss av der du føler det er mest riktig for deg, eller la evt. være.

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Stemme to ganger?

Skrevet

Jeg er mann og bruker flere timer daglig på KG :)

Anonymkode: 083af...dc1

Skrevet

Du burde hatt en helt annen overskrift.  

Anonymkode: bb47f...a53

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om du identifisere deg som kvinne, er du kvinne. Det ligger litt i ordene du brukte. 

• Liker 1
Skrevet
SlemUlv skrev (På 22.11.2020 den 23.53):

Om du identifisere deg som kvinne, er du kvinne. Det ligger litt i ordene du brukte. 

Slenger meg på diskusjonen, dette er jeg oppriktig nysgjerrig på og undrende til.

Igjen kommer spørsmålet om kjønn og identitet opp, men selv om det finnes mennesker som identifiserer seg som noe annet enn de er så finnes det fortsatt bare to kjønn. Kvinner har XX-kromosomer og menn har XY. Det betyr naturligvis ikke at det ikke er mulig å føle-, oppleve- eller identifisere seg som kvinne selv om en biologisk sett er mann, men det blir uansett en subjektiv opplevelse.

Er derfor noe usikker på om det blir riktig å si at en er kvinne hvis gener, kromosomer og DNA viser at en er mann🤔

Hilsen mann med tydelige indikasjoner på at jeg faktisk er mann😅

• Liker 2
Skrevet

Med tanke på alle penistrådene på "seksualitet", vil jeg tro det er 90% damer og 10% menn. 

Menn tiltrekkes av spørreundersøkelser da, så akkurat denne siden vil nok bli 50/50

Anonymkode: a9d1e...9d4

Skrevet
PerG skrev (5 minutter siden):

Slenger meg på diskusjonen, dette er jeg oppriktig nysgjerrig på og undrende til.

Igjen kommer spørsmålet om kjønn og identitet opp, men selv om det finnes mennesker som identifiserer seg som noe annet enn de er så finnes det fortsatt bare to kjønn. Kvinner har XX-kromosomer og menn har XY. Det betyr naturligvis ikke at det ikke er mulig å føle-, oppleve- eller identifisere seg som kvinne selv om en biologisk sett er mann, men det blir uansett en subjektiv opplevelse.

Er derfor noe usikker på om det blir riktig å si at en er kvinne hvis gener, kromosomer og DNA viser at en er mann🤔

Hilsen mann med tydelige indikasjoner på at jeg faktisk er mann😅

Kan forresten legge til en link som forklarer hvordan en kan kjønnsbestemme levninger flere tusen år etter at de har levd:

https://forskning.no/kjonn-og-samfunn-arkeologi-dna/bruker-gener-til-a-kjonnsbestemme-fortidsfolk/617707

Ifølge artikkelen på forskning.no blir det vanskelig å hevde at en et kvinne basert på hvordan en selv identifiserer seg🤭

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.11.2020 den 19.22):

Flere som har lurt på det? Er "alle" her uavhengig av kjønn, eller er det betydelig flere kvinner her?

er nok flere kamuflerte menn her enn vi aner.....innboksen min renner over av forslag fra kåte menn i alle aldre. Tilbys penger for møter og noen vil også kjøpe de brukte trusene mine, bilder av en liten skrukkete tiss er også dagligdags....."sexguiden" burde navnet vært...........

Anonymkode: b6232...62f

• Liker 1
Skrevet
PerG skrev (2 timer siden):

Les deg gjerne opp på nyere forskning innen kjønn. 

Skrevet
SlemUlv skrev (1 time siden):

Les deg gjerne opp på nyere forskning innen kjønn. 

Kanskje du kan dele en lenke til relevant nyere forskning? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...