Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har snakket med en i flere uker. Vi har snakket utrolig mye og hatt veldig god tone. Sender fine meldinger til hverandre og kan snakke om seriøse ting. Dagen før vi skulle møtes ble han litt mindre på, og var opptatt hele kvelden uten å skrive til meg som fikk meg til å tenke han var med noen andre (han sender alltid noe uansett hva han gjør på). Vi møttes dagen etterpå, og det var ett kjapt møte. Etterpå sendte han meg melding om at jeg var veldig pen og koselig, og jeg foreslo å treffes igjen. Dette sa han ja til, og inviterte meg på middag. 

Etter dette snakker han som normalt men går lengre tid mellom hver melding, og når han svarer. Kjenner jeg blir usikker på om han er interessert, eller om han kanskje møtte en dagen får som han likte bedre? Han har ikke tatt initiativ til hvilken dag vi skal møtes igjen. Vurderer å bare droppe han så jeg slipper å bli så stresset og usikker, hva tenker dere? 

Anonymkode: 72d99...8a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ro og sikkerhet skal du finne i deg selv, ikke i partneren eller daten. I følge KG.

Anonymkode: c13ee...b28

• Liker 1
Skrevet

Min erfaring er at menn er veldig på om de virkelig er interessert. Er de ikke det er det like greit å ikke bruke energi på dem. 

Anonymkode: 47973...885

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Min erfaring er at menn er veldig på om de virkelig er interessert. Er de ikke det er det like greit å ikke bruke energi på dem. 

Han var veldig på til dagen før vi møttes. Nå er han på, men mindre enn det han var 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det gjelder vel alle mennesker i så fall?

Anonymkode: c13ee...b28

• Liker 1
Skrevet

Syns ikke du skal droppe han for det. Kom med en dag dere kan spise middag selv? Er ikke alltid jeg er så på i sosiale medier, svarer ikke alltid crushet selv om jeg digger gutten. Betyr ikke at jeg ikke er interessert. 

Anonymkode: b912f...268

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns ikke du skal droppe han for det. Kom med en dag dere kan spise middag selv? Er ikke alltid jeg er så på i sosiale medier, svarer ikke alltid crushet selv om jeg digger gutten. Betyr ikke at jeg ikke er interessert. 

Anonymkode: b912f...268

Men ønsker ikke mase, jeg foreslo jo å møtes igjen. Nei det forstår jeg, er bare at han som sagt var utilgjengelig hele kvelden før som av erfaring ofte betyr at han var med en annen jente, og etter dette har han tatt mindre kontakt - selv om han fortsatt kontakter meg relativt ofte. Da tenker jeg kanskje han liker hun bedre?

Skrevet

Meg og samboeren min tekstet hele dagen i starten. Men man kan jo ikke holde på slik alltid. Nå kan det gå en hel arbeidsdag uten meldinger. Men vi er fortsatt like forelsket ❤️

Anonymkode: 5b733...66e

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Meg og samboeren min tekstet hele dagen i starten. Men man kan jo ikke holde på slik alltid. Nå kan det gå en hel arbeidsdag uten meldinger. Men vi er fortsatt like forelsket ❤️

Anonymkode: 5b733...66e

Vi tekstet også hele dagen frem til dagen før vi møttes. Nå tekster vi kanskje 3-4 ganger og syns derfor det er rart at det er endret seg. Vi har snakket i ca 1 mnd 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...